Kjata k undertøj
Fra : Freddy Pedersen

Dato : 01-12-04 19:42

Er der nogle der ved hvor man købe det nye lækre undertøj fra Katja K
Og evt Hvad det koster
På forhånd tak
--
Freddy Pedersen
..

Fra : Landsbytossen

Dato : 01-12-04 19:58

" Freddy Pedersen" <fogsp@FJERNskjern-net.dk> wrote in news:col35r$v7c$1
@news.net.uni-c.dk:

> Er der nogle der ved hvor man købe det nye lækre undertøj fra Katja K
> Og evt Hvad det koster
> På forhånd tak

Prøv her

http://www.katjak.com

Fra : PerX ...

Dato : 03-12-04 23:29

In article <Xns95B2CB207775Ostemad@62.243.74.162>, Rod@Hoved.dk says...
> " Freddy Pedersen" <fogsp@FJERNskjern-net.dk> wrote in news:col35r$v7c$1
> @news.net.uni-c.dk:

> Prøv her
>
> http://www.katjak.com

Loool - da deres javascript detektere at jeg har flash blokeret forsøger
den at omdirigere til http://www.katjak.com/NoFlash.htm men den side har
de bare glemt at lave *g*

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-12-04 00:27

Hej Per

> Loool - da deres javascript detektere at jeg har flash blokeret
> forsøger den at omdirigere til http://www.katjak.com/NoFlash.htm men
> den side har de bare glemt at lave *g*

Det er flot og imponerende lavet, men desværre for Katja K er det penge ud
af vinduet. Gumpetungt at have med at gøre, ikke særligt informativt og
virker kun halvt færdigt.

Mark