Danske sex scener
Fra : Michael J?rgensen

Dato : 01-12-04 09:52

Hvorfor er der ikke nogen sex scener i danske film, når nu der er i
stort set alle udlandske film??

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-12-04 10:07

Michael J?rgensen wrote:
> Hvorfor er der ikke nogen sex scener i danske film, når nu der er i
> stort set alle udlandske film??

Idioterne ?

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : JJ

Dato : 01-12-04 11:26

> Idioterne ?

Danske FILM skrev han... der hører "Idioterne" næppe ind under jo...

JJ

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-12-04 11:47

JJ wrote:
> Danske FILM skrev han... der hører "Idioterne" næppe ind under jo...

Det er da en film? og mig bekendt er den dansk.

// Hans
--
Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-12-04 12:11

> Hvorfor er der ikke nogen sex scener i danske film, når nu der er i
> stort set alle udlandske film??

Det er da også. Mifunes sidste sang og Arven fx.

Mark

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-12-04 13:35

> Det er da også. Mifunes sidste sang og Arven fx.

Nåja. Man kunne jo også nævne den kontroversielle scene fra Nattevagten,
hvor der dyrkes sex i ligrummet under Retsmedicinsk Institut.

Mark

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-12-04 14:49

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> Nåja. Man kunne jo også nævne den kontroversielle scene fra Nattevagten,
> hvor der dyrkes sex i ligrummet under Retsmedicinsk Institut.

Hvad med alle sengekantfilmene?

Per V.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-12-04 15:47

Hej Per

> Hvad med alle sengekantfilmene?

Det var pseudo-pornofilm.

Mark

Fra : Hans Houmøller

Dato : 06-12-04 00:01

Måske fordi det er for kedeligt at se hvordan andre gør den slags dagligdags
ting! Du gider vel heller ikke se for mange scener med hvordan vi sætte en
vask over, hvordan vi støvsuger vores gulv osv.! Hvad kan der være af
interessant i at se hvordan der sexes, når de vigtigste ting i livet nu en
gang er andre end lige det!
Sex er vel bare det vi gør, når vi ikke lige laver noget af det andet, og
som vi har som noget rigtigt vigtigt, mens det står på, men at vise det for
andre ... nej, det er sgu for kedeligt i en almindelig dansk film, der lige
handler om noget VIGTIGT!
Brug din fantasi!
) Hans