Er det utroskab eller ikke???
Fra : Elskeren

Dato : 29-11-04 23:55

Hej

Jeg vil gerne høre, om man kan kalde det for utroskab i følgende 2
situationer:

1: Hvis man med konens tilladelse tager en elskerinde?
2: Hvis man laver en trekant, hvor konen deltager? Det vil sige enten min
kone, mig og en anden fyr eller min kone, mig og en anden pige.

Elskeren

Fra : Akker

Dato : 30-11-04 00:07

Elskeren wrote:

> [...]
> 2: Hvis man laver en trekant, hvor konen deltager? Det vil sige enten min
> kone, mig og en anden fyr eller min kone, mig og en anden pige.

Jeg vil sige at det helt og holdent kommer an på hvordan I selv i
fællesskab definerer utroskab
Hvordan andre evt. måtte definere hvad der er utroskab, det kan I ikke
bruge til noget som helst.

Vil dog alligevel ikke undlade at komme med mit eget bud som svar til
dit spørgsmål

Idet jeg går ud fra at I er fuldstændigt enige om begge situationer,
altså at det ikke er et tøvende, slæbende, nærmest "tvunget" 'Ja' fra
den ene part, så kan jeg ikke se at det skulle have noget som helst med
utroskab at gøre.
Min kæreste har en elskerinde, men derfor betragter jeg hende da ikke
som utro, da vi er fuldstændigt enige om dette.

Mvh. Jan

Fra : ABC

Dato : 30-11-04 20:57

Min kæreste har en elskerinde, men derfor betragter jeg hende da ikke
> som utro, da vi er fuldstændigt enige om dette.
>

> Mvh. Jan

Hvorfor har hun en elsker ???? Hvorfor har du det fint med det ???
Det er da interessant ???
Hilsen ABC

Fra : Nana Sørensen

Dato : 30-11-04 21:29

"ABC" <hvad@saa> skrev i en meddelelse
> Min kæreste har en elskerinde, men derfor betragter jeg hende da ikke

> Hvorfor har hun en elsker ???? Hvorfor har du det fint med det ???
> Det er da interessant ???
> Hilsen ABC

Han sagde elskerINDE, ikke elsker. Ligemeget hvor meget han prøver, så kan
han jo ikke være en kvinde vel?

Fra : ABC

Dato : 30-11-04 22:03

Nej det kan han vel ikke, nu forstår jeg, -----------------verden er et
interessant sted at opholde sig------

Fra : Akker

Dato : 30-11-04 22:04

Nana Sørensen wrote:

> Han sagde elskerINDE, ikke elsker.

Lige netop - Helt ærligt, hvor svært kan det være at læse det der står?

> Ligemeget hvor meget han prøver, så kan han jo ikke være en kvinde vel?

Jeg mangler ligesom de fysiske træk, der plejer at kendetegne en kvinde
Og ligegyldigt hvor meget det siges jeg er kvinde indeni, så er jeg
altså mand såvel udenpå, som på de seksuelt betydende områder rent
følelsesmæssigt - Jeg ville sgu' aldrig kunne tænde på en mand

Mvh. Jan

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-11-04 23:12

Akker wrote:

> [...]
> altså mand såvel udenpå, som på de seksuelt betydende områder rent
> følelsesmæssigt - Jeg ville sgu' aldrig kunne tænde på en mand

Jamen, du er da bare lesbisk...?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Akker

Dato : 01-12-04 00:01

Peter Knutsen wrote:

> Jamen, du er da bare lesbisk...?

Det plejer vi også at "joke" med herhjemme, foruden at påstå jeg er 80%
kvinde indeni, nemlig at jeg i virkeligheden er en lesbisk kvinde skjult
i en mandekrop
Jeg har dog så absolut ikke noget problem med mit legemliggjorte køn, i
modsætning til den "lesbiske mand" der optræder i "L Word".

Mvh. Jan

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-11-04 23:09

Akker wrote:
[...]
> [...]
> altså at det ikke er et tøvende, slæbende, nærmest "tvunget" 'Ja' fra
> den ene part, så kan jeg ikke se at det skulle have noget som helst med

Ja, vi må da håbe at der ikke er tale om at "Elskerens"
kvinde pisker ham ud for at finde sig en elskerinde, fordi
hun opfatter det som en slags statussymbol.

> Min kæreste har en elskerinde, men derfor betragter jeg hende da ikke
> som utro, da vi er fuldstændigt enige om dette.

Der er ikke tale om *rigtig* sex før tissemanden bliver
hevet frem.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Akker

Dato : 01-12-04 00:04

Peter Knutsen wrote:

> Ja, vi må da håbe at der ikke er tale om at "Elskerens" kvinde pisker
> ham ud for at finde sig en elskerinde, fordi hun opfatter det som en
> slags statussymbol.

*LOL* Var nu ikke lige den vej rundt jeg tænkte på det, men kan da godt
lige se det for mig:
Konen pralende overfor veninderne; "Ja min mand har så meget libido, at
han har nok til en anden kvinde foruden mig. Se, det er en rigtig mand
jeg har fat i" *GGG*

> Der er ikke tale om *rigtig* sex før tissemanden bliver hevet frem.

Totalt Pjat!!!!!

Mvh. Jan

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-11-04 23:10

Elskeren wrote:
> Jeg vil gerne høre, om man kan kalde det for utroskab i følgende 2
> situationer:
>
> 1: Hvis man med konens tilladelse tager en elskerinde?

Nejda. Traditionelt har kvinden brug for økonomisk tryghed,
dvs. at vide at hendes mand ikke smider hende ud af sit hjem
og dermed holder op med at beskytte og forsørge hende. Hvad
hendes mand så går rundt og boller i sin fritid, det er hans
egen sag.

I dag har kvinder fået ejerfornemmelser for deres mænd
(hvilket kan være ganske sjovt og hyggeligt), men hvis hun
giver dig lov, og det *ikke* er fordi hun føler sig presset
(dvs hun tror at hvis hun siger nej, så smider du hende ud),
så er den go' nok.

> 2: Hvis man laver en trekant, hvor konen deltager? Det vil sige enten min
> kone, mig og en anden fyr eller min kone, mig og en anden pige.

Det kan på ingen måde være utroskab. Til gengæld kan det
give anledning til jalousi (hos en af jer), eller hvis det
er en trekant med en anden pige så kan det vække en stærk
latent biseksualitet i din kvinde, som du måske vil opleve
som truende.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Henning

Dato : 01-12-04 14:59

"Elskeren" <dk_elskeren@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2: Hvis man laver en trekant, hvor konen deltager? Det vil sige enten min
> kone, mig og en anden fyr eller min kone, mig og en anden pige.

Jeg definere utroskab som svig og bedrag, aftaler om diverse
seksuelle konstellationer mellem 2 ligeværdige partnere er alene
en udvidelse af det fælles sexliv man har, men ved "elserinden/
elskeren" ikke at man har en partner, så er det utroskab i forhold til
denne.

MVH
Henning

Fra : Helle Nielsen

Dato : 01-12-04 21:21

> [...]
> 2: Hvis man laver en trekant, hvor konen deltager? Det vil sige enten min
> kone, mig og en anden fyr eller min kone, mig og en anden pige.

Nej det synes jeg ikke (efter min mening) er utroskab.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-12-04 13:31

[Elskeren | Mon, 29 Nov 2004 23:54:54 +0100]

> [...]
>2: Hvis man laver en trekant, hvor konen deltager? Det vil sige enten min
>kone, mig og en anden fyr eller min kone, mig og en anden pige.

Naturligvis ikke, nej - det er jo jer som par der selv har valgt situationen
med andre partnere.

Utroskab er når man bedrager sin kone/mand med en anden partner. (altså uden
deres kendskab og accept)

/René