klyx
Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-11-04 18:27

Hejsa alle...

Så lige på scor at de anbefaler at klyxe, inden sjove lege der involverer
røv. Hvad f... er klyx og hvordan funker det?
Jeg har godt nok aldrig oplevet at der sneg sig en Mr Hankey ind i egen, men
ok, det kunne da være rart at være HELT sikker.

Sexologen på scors brevkasse anbefaler i øvrigt at man dyrker analsex en
dag, hvor man har haft god og fast afføring. LOL Han NÆGTER at sige noget om
andre måder. Pisseskægt... Har fulgt med i den brevkasse i et år, og han har
stadig ikke sagt noget andet end: Faaaast og gåååd afføørring... LOL

Neder hvis man skal holde vildt meget øje med sin bæ altid, inden analsex.
Hvad hvis lysten melder sig, en dag hvor den er mindre faaaasst og gååd?
Er det der at klyxen kommer ind i billedet?

Gerne seriøse svar tak, selvom jeg måske virker mindre seriøs.

Mvh. Nana

Fra : Ulvir

Dato : 29-11-04 19:47

Nana Sørensen wrote:

> Gerne seriøse svar tak, selvom jeg måske virker mindre seriøs.
>
> Mvh. Nana

Hej Nana!

Min kæreste og jeg dyrkede en del anal sex da vi var nyforelskede, og ikke
ku' få sex nok.. Som manden i forholdet synes jeg det var ret lækkert,
noget underkastelse noget over det, og et godt stramt hul.. Hun nød det
også i fulde drag, og fik enda orgasme næsten hver gang. Så skete det et
par gange i træk at det væltede ud med lort over det hele- selv om hun
havde skyllet sig forinden, osv. Så tabte jeg lysten, for derefter at holde
mig til forhullet.. Og 'klyx'? Er det noget med 'Ku Klyx Klan'? Aldrig
hørt begrebet før...

Kærligst- Ulvir.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-11-04 22:54

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> holde
> mig til forhullet.. Og 'klyx'? Er det noget med 'Ku Klyx Klan'? Aldrig

Det er lige præcis sådan en skrækscenarie jeg frygter. GYS! AD! Bæ over det
hele er ikke sexet.

Jeg har hørt det klyx blive nævnt en del steder, men aner minus om det. Det
man kan google frem er lettere kryptisk.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-11-04 20:07

Nana Sørensen wrote:
> Hejsa alle...
>
> Så lige på scor at de anbefaler at klyxe, inden sjove lege der
> involverer røv. Hvad f... er klyx og hvordan funker det?

Klyx (Microlax hedder de også) er en lille tupe med afføringsmiddel der
virker lokalt, og hurtigt....
du kan købe dem på apoteket i en mindste pakning af 4 stk (mener jeg)....

du bruger den ca ½-1 time før legen begynder..... fører den op, tømmer og
venter så.... der går ca 15 minutter (max*G*) så får du afføringstrang, og
går ud og tømmer det nederste af tarmen..... jo længere du holder, jo mere
bliver du tømt, og dermed jo mere ren.....
vil du være helt sikker, kan du skylle efter med vand ;)

--
Knus, Sabina
DK Shadowfax

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-11-04 22:22

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]
> bliver du tømt, og dermed jo mere ren.....
> vil du være helt sikker, kan du skylle efter med vand ;)

Det lyder som en sikker måde at ødelægge sin fordøjelse på - og den har du
brug for længe efter, at analsex holder op med at være interessant.

Per V.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-11-04 22:56

> [...]
>>
> Det lyder som en sikker måde at ødelægge sin fordøjelse på - og den har du
> brug for længe efter, at analsex holder op med at være interessant.

Det er da sikkert det samme som man bruger til operationer osv. Men ok, der
er jo ingen der siger at man skal bruge det HVER dag. Men det er måske en
god løsning hvis man skal lege ekstra meget en dag.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-11-04 23:03

Nana Sørensen wrote:

> Det er da sikkert det samme som man bruger til operationer osv. Men ok, der

Jeg forestiller mig at det de bruger til operationer er
noget meget skrappere noget, som tømmer hele tarmen. Jeg fik
selv nogle piller, for mange år siden, i forbindelse med at
jeg skulle røntgenfotograferes, og efter at jeg havde taget
dem, og de havde gjort deres virkning, så lavede jeg ikke
stort et sted mellem 48 og 60 timer efter.

Per overser at vores tarme er nogle ekstremt lange organer,
der opbevarer det vi har spist i forbløffende lang tid.

Desuden kommer tyndtarmen først (øverst), og det er den der
er mest sart, såvidt jeg ved. Tyktarmen er en mere robust
strækning, og endetamen, som er dér hvor Klyx virker, er kun
et opbevaringssted.

> er jo ingen der siger at man skal bruge det HVER dag. Men det er måske en
> god løsning hvis man skal lege ekstra meget en dag.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-11-04 22:57

Per Vadmand wrote:

> Det lyder som en sikker måde at ødelægge sin fordøjelse på - og den
> har du brug for længe efter, at analsex holder op med at være
> interessant.

Det er det ikke, da det kun virker lokalt.....
vi snakker ikke om peristalikfremmende midler her, som netop KAN ødelægge
(ikke fordøjelsen men )peristalikken(tarmbevægelserne).... der er tale om et
middel der øger vandindholdet i tarmindholdet, og derved fremmer udtømning

microlax virker kun i det område af tarmen hvor det kan nå, dvs det nederste
af endetarmen... Vi taler om en lille tupe med kun 5 ml rektalvæske i, så
effekten på resten af tarmsystemet er minimalt... det værste der kan ske er
vist lidt eksem, hvis man nu er allergisk over for noget i tupen....

http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/microlax.htm

så med mindre man har tænkt sig at bruge det hver eneste dag, så tvivler jeg
på at det har nogen skadelig virkning....

Fra : Ulvir

Dato : 29-11-04 23:31

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> så med mindre man har tænkt sig at bruge det hver eneste dag, så
> tvivler jeg på at det har nogen skadelig virkning....

AHA! Da jeg var aktiv narkoman, (morfinist) døjede jeg med forstoppelse, så
Microlax var noget jeg brugte et par gange i ugen, ellers skulle jeg til at
bruge en teske.. Det svier lidt, men virker (enormt) efter kun få minuter.
Så skal man skide, selv om man står på vagt ved Amalienborg.. Det er
produceret af Pharmacia og Upjohn, og heder også Klysma/Klyster.
Om ens penis tager skade af eventuelle rester af Microlax ved jeg ikke.
PS: Efter en sej kamp og behandling er det efterhånden 3 år siden jeg tog
stoffer sidst- men der er en anden historie!

Kærligst- Ulvir.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 30-11-04 00:13

> [...]
> PS: Efter en sej kamp og behandling er det efterhånden 3 år siden jeg tog
> stoffer sidst- men der er en anden historie!

En af mine gamle venner, der nu er herionmisbruger, siger også at
forstoppelse er noget af det værste. Han kan gå i en uge uden at skide, og
ja, teske, som du siger Ulvir. Gys..

Tillykke med bedriften. Fandme... Godt gjort.

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-11-04 00:35

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message news:41aba317$0$45647> PS:
Efter en sej kamp og behandling er det efterhånden 3 år siden jeg tog
> stoffer sidst- men der er en anden historie!

RESPEKT!!!

Per V.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-11-04 23:01

Per Vadmand wrote:
> "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message news:41aba317$0$45647> PS:
> Efter en sej kamp og behandling er det efterhånden 3 år siden jeg tog
>
> RESPEKT!!!

Ja for helved! Stort tillykke til Ulvir herfra!!

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Nana Sørensen

Dato : 30-11-04 00:11

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg
> på at det har nogen skadelig virkning....

Men virker det så? Giver det en rimelig garanti for at der ikke kommer bæ
med i sexen så?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-11-04 23:02

Nana Sørensen wrote:

> Men virker det så? Giver det en rimelig garanti for at der ikke
> kommer bæ med i sexen så?

Ja det virker.... om det giver en garanti for at der ikke kommer sjove ting
med i legen, ved jeg ikke, da det ikke har været i den forbindelse jeg har
brugt dem*G* men eftersom det anbefales på steder hvor det tilsyneladende
dyrkes oftere*G*

umiddelbart skulle man jo mene at det også afhænger af om man har haft fast
afføring den dag, for jo mere lind den er, jo mere tilbøjelig er den jo til
at "glide med ned".....

jeg vil dog mene at sikkerheden for at der IKKE kommer noget med, er
væsentlig større MED klyx, end uden ;)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-11-04 22:56

Per Vadmand wrote:

> Det lyder som en sikker måde at ødelægge sin fordøjelse på - og den har du
> brug for længe efter, at analsex holder op med at være interessant.

Ikke hvis det *kun* virker i endetarmen. Men du har da ret i
at hvis det tømmer fra ret meget længere oppe a', så skal
det bruges meget sjældent.

En anden god ting man kan gøre er at spise masser af groft
brød, evt. fuldkornsrugbrød, det giver fastere afføring,
hvilket jeg selv synes er behageligt i mange af livets
sammenhænge.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Ulvir

Dato : 30-11-04 23:06

Peter Knutsen wrote:

> En anden god ting man kan gøre er at spise masser af groft
> brød, evt. fuldkornsrugbrød, det giver fastere afføring,
> hvilket jeg selv synes er behageligt i mange af livets
> sammenhænge.

LOL Kom nu, Peter, kom med dem! Jeg venter spændt!

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-11-04 23:40

> LOL Kom nu, Peter, kom med dem! Jeg venter spændt!

"Mennesket har mulighed
for glæder uden tal.
Den ædleste af alle
er at kunne, når man skal."

KUMBEL

Per V.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-11-04 22:55

> [...]
> bliver du tømt, og dermed jo mere ren.....
> vil du være helt sikker, kan du skylle efter med vand ;)

Gud, hvor smart! Hmm... Er det ubehageligt på nogen måde, eller er det bare
alm skidetrang? Jeg tænker på om de føles som feriemave?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-11-04 23:00

Nana Sørensen wrote:

> Gud, hvor smart! Hmm... Er det ubehageligt på nogen måde, eller er
> det bare alm skidetrang? Jeg tænker på om de føles som feriemave?

det er helt almindelig trang... dog lidt heftigere end normalt*G* det kan
være svært at holde det tilbage i samtlige 15 minutter, men mindre kan også
gøre det....
når først tarmen er tømt, holder trangen op, og man skal bare lige bruge
nogle minutter på at "normalisere" sine fornemmelser dernede*G* derfor
tidsrammen ;)

Fra : Nuser

Dato : 01-12-04 19:39

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Og husk så.....aldrig fra numsen og direkte i skeden..Man kan få nogel
grimme katarer...På med gummi og af med med det igen inden vaginalt
samleje..

Og husk glidecreme....masser af glidecreme *smiler*

Hilsen nuser

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-04 22:20

Nuser skrev:

Hej Nuser

> Og husk glidecreme....masser af glidecreme *smiler*

Jep, der er ikke meget værre end et kondom som strammes ud og springer
ned over et erigeret lem på grund af manglende og passende smøring.
Hvis man ikke er til smerte, kan man både få brug for lidt holden-i-
hånd og et lommertørklæde til tårene.

Oh, det er lige gået op for mig at du talte om den anden ende (det er
vel nok passende at kalde det "den modtagende ende"?).

Nej BW, jeg har ikke lyst til at deltage i et af dine eksperimenter og
er ligelgad med at din far var gummiforsker.

Fra : 2v 2kr

Dato : 09-12-04 09:40

> er ligelgad med at din far var gummiforsker.

Men faren lod åbenbart andre om afprøvningerne.

Gad vide om der er en sammenhæng til sæddonering dér?

ROFL