sensuel/erotisk atmosfære
Fra : Charlotte Hansen

Dato : 28-11-04 13:08

Hejsa

Jeg vil gerne skabe lidt sensuel og erotisk stemning ind i mit soveværelse,
men jeg mangler nogle idéer. Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogle af
jeg der har nogle forslag til, hvordan man skaber denne atmosfære, med
hensyn til bl.a.:

- farver?
- duft(e)
- tekstiler
- indretning
- pynt
- musik
- belysning
- osv

Forskellige forslag og idéer er meget velkomne.

Venligst,
Charlotte

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 14:21

"Charlotte Hansen" <charlotte_dk@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> soveværelse, men jeg mangler nogle idéer. Derfor vil jeg gerne høre, om
> der er nogle af jeg der har nogle forslag til, hvordan man skaber denne

Ingen ideer

> - duft(e)

Jeg er erlergisk over for nogle duftstoffer så fri mig
for det stads

> - tekstiler

Silke/satin

> - indretning

Spejle, stor seng, et camera der på en monitor viser når i elsker,
så i både i spejle og på tv, kan se alt hvad der sker i værelset.

> - pynt

Japanske/Kinesiske landskaber/erotiske reproduktioner,
østens mystik 1001 nats eventyr

> - musik

Blid, stemningsfuld, dæmpet f. eks. ala George Samfirs
panfløjtemusik

> - belysning

Dæmpet, men så man alligevel kan dyrke synet af hinandens
seksuelle udstråling helt ned på nuance nivo.

> - osv

Man kan få en kæmpe rund seng med både radio og dvd afpiller
monteret, hvor man f. eks. på et kæmpe lammeskind kan udfolde
sine erotiske aktiviteter ( Var selv ved at falde for sådan en for et
par år siden, hvor jeg var på besøg i et muslimsk hjem og så
det *G*)

MVH
Henning

Fra : Charlotte Hansen

Dato : 30-11-04 09:56

Tak for inspirationen. Det kan jeg sagtens bruge til noget.

Charlotte

Fra : Disager

Dato : 29-11-04 14:42

> [...]
> - belysning
> - osv
>
> Forskellige forslag og idéer er meget velkomne.

Hej.

Gem en lille pose lavendler i fodenden af sengen, det giver et godt sexliv.
Røde roser er altid godt for kærligheden og lidenskaben.
Henna som duft eller pulver spredt om sengen giver også dejlig kærlighed.

Hilsen Mette.

Fra : N/A

Dato : 29-11-04 15:19

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-11-04 15:19

> [...]

Hun kan også ændre navn til "Wahid" og flytte sengen, så hun undgår alle
jordstrålerne, for at opnå det samme. Desuden bør hun spytte tre gange over
venstre skulder og undgå sex om mandagen, hvor alle ved, at de kosmiske
energier er dårlige.

--
-Jens B.

Fra : Disager

Dato : 29-11-04 17:10

> [...]
over
> venstre skulder og undgå sex om mandagen, hvor alle ved, at de kosmiske

Jeg ville selv havde foreslået det, men tænkte det var for omstændigt,
uhygiejnisk og kedeligt

--
Mette.

Fra : Henning

Dato : 01-12-04 14:17

> [...]
> over
> venstre skulder og undgå sex om mandagen, hvor alle ved, at de kosmiske

Hvis du vil give råd om navneforandring, må du da sætte dig ind i
teorierne om navnes betydning for lykke og velstand Studer lige
numerologi først, hendes navn skal matche med hendes fødselsdag
også *G*

MVH
Henning

Fra : Charlotte Hansen

Dato : 30-11-04 09:58

Tak for forslaget, selvom det synes mere romantisk end sensuelt/erotisk.
Romantisk er også godt *S*

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-04 22:48

Charlotte Hansen skrev:

Hej Charlotte

> [...]

> - duft(e)
> - tekstiler - indretning - pynt - musik - belysning - osv

> Forskellige forslag og idéer er meget velkomne.

Den bedste ide jeg kan komme på, er hvis den hjertens udkårne ligger på
sengen med et indbydende smil på (og ikke spor andet).

Kedeligt?

Ja, det vil nogle sikkert sige, men hvad drejer det sig om at rette
opmærksomheden imod? (jeg går ud fra at det drejer sig om at rette op-
mærksomheden i din retning)

Ok, det virker i alt fald ret godt på mig.

Jeg er tidligere kommet til skade ved at udtale mig positivt om de ting
du omtaler (farven, duften, tekstilen, musikken, pynten og så videre),
det tog mig lidt tid at finde ud af om at det ikke var det som var i
fokus (ok, nu er jeg så mindre kløgtig end gennemsnittet af mænd er,
til gengæld var jeg så træt at jeg ikke kunne huske hvad mit navn er).

Men, det betyder selvfølgelig ikke at du kan gøre det samme tusinde
gange på samme måde, lidt varians skader ikke. F.eks. kunne du jo smide
dig nøgen på sofaen og bede om at blive båret til køjs (mænd kan være
temmeligt sene i opfattelsen, normalt trænger det hurtigt og godt ind
når der er nøgne kvindefolk i farvandet).

Du kunne selvfølgelig også gøre noget mere romantisk ud af det, og
smide dig nøgen et eller andet passende sted og derefter strø hans
yndlingsblomster udover det hele (hvis det skal foregå udendørs, kan
jeg foreslå at bruge en passende årstid hvor der eventuelt er lidt
varmere end nu).

Jeg ved godt det lyder som en kliche, men jeg er i tvivl, hvad vil du
opnå med den sensuelle/ erotiske atmosfære:

Vil du have dit livs knald?

Vil du have ham til at fri til dig?

Vil du skabe en uforglemmelig aften hvor han tager initiativet?

Eller, vil du score din bedste venindes kæreste? (det er nemt nok, du
skal bare lade være med at bitche så meget som hun gør. Han synes
garanteret at du er ret pæn at se til i forvejen og at du er nem at
tale med)

Fra : Charlotte Hansen

Dato : 10-12-04 15:46

Hej...

Jeg vil mest af alt skabe denne sensuelle/erotiske atmosfære for min egen
vindings skyld. Jeg havde engang en partner, der gjorde en masse ud af
stemningen (sterinlys, dæmpet belysning, dejligt musik og duftolie osv osv.)
Og det tændte mig totalt! jeg savner lidt af den samme stemning hjemme hos
mig selv. Hvide vægge og blåt bomuldssengetøj med multicolor sengetæppe
giver altså bare ikke den specielle stemning. Da min egen kreativitet kun
rækker til sterinlys i varme farver, søger jeg lidt inspiration og idéer.

Venligst,
Charlotte