Gode råd søges ang. 3-kantsex
Fra : MR. X.

Dato : 26-11-04 19:08

Hej alle!

Jeg vil lige høre, om der er nogle, som kan/vil give mig nogle gode råd ang.
3-kantsex og gerne hurtigst muligt.

Jeg tænker mest på råd om, hvilken krav/betingelser at vi evt. skal stille
til ham og hvilken ting, vi med god samvittighed overfor ham.

Nogle af de ting, som vi har tænkt at sige nej til er analsex og så har vi
tænkt os at kræve, at han skal bruge kondom, hvis han skal havde suttet pik
og kneppe hende.

Grunden til at jeg spørger er, at min kone og mig har planner om at havde en
3-kant sammen med en fælles bekendt og hvis det bliver til noget, skal det
ske her i perioden 10/12 - 12/12, hvor han kommer på besøg her.

Fra : MR. X.

Dato : 26-11-04 21:09

Hej

Jeg vil også gerne vide om der evt. er nogle, som har nogle gode forslag til
nogle stillinger, som man kan bruge, når det er at vi skal "hygge" os
sammen. Det skal helst være nogle, hvor vi alle kan være med på en gang.

Har I evt. et link til en side, hvor man kan få noget insperation eller
nogle illistrationer, som viser dem, vil det være meget fint.

MR X.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 26-11-04 21:30

"MR. X." <elskeren7600dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej

Hej X

> Har I evt. et link til en side, hvor man kan få noget insperation eller
> nogle illistrationer, som viser dem, vil det være meget fint.

http://www.bisexuel.dk har en serie med 2 mænd og en dame, men det kræver
selvfølgelig at du ikke er homofob.

Lars

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 27-11-04 00:10

[MR. X. | Fri, 26 Nov 2004 19:07:42 +0100]

>Jeg vil lige høre, om der er nogle, som kan/vil give mig nogle gode råd ang.
>3-kantsex og gerne hurtigst muligt.

God fornøjelse - vi har også ofte en ung gut med I en trekant, og det er
oftest en fed oplevelse, men ét vigtigt godt råd:

Husk at på forhånd være 100% sikker på at I kender hinandens spilleregler -
hvad der er "for meget" for den ene, kan nemt være ganske uskyldigt for den
anden - og synd ville det være hvis en god oplevelse gav årsag til jalouxi.

Overveje diverse "kærlige" signaler? Selvom kærtegn måske virker simplere
end sex, kan dette sagtens være en stor grænse for den ene part, så bliv
først HELT enige om hvad I må, før I kaster jeg ud i det.

Og så ellers god fornøjelse :)

/René

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 11:12

"MR. X." <elskeren7600dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle!

Hej

> Grunden til at jeg spørger er, at min kone og mig har planner om at havde
> en 3-kant sammen med en fælles bekendt og hvis det bliver til noget, skal
> det ske her i perioden 10/12 - 12/12, hvor han kommer på besøg her.

Det er så spørgsmålet om han vedblivende vil være jeres "bekendte"
efterfølgende, sex mellem personer der i forvejen kender hinande, kan
give nogle spændinger, både mellem jer som par og jer-ham som
bekendte, i nogle tilfælde kan der opstå nogle "skjulte krav" til jeres
fælles fremtid.

Er det i tænker på og fantaserer om, fordi hun ønsker at afprøve
nogle seksuelle drømme, eller er du vildt facineret af fantasier om
at se din kone sammen med en anden mand?

Hvis I gør alvor af jeres fantasier, er kondom et krav!
I kan evt starte i det små og invitere ham til at være med
på en kigger, medens du og din partner har sex, hvor hun,
måske beder ham om at kærtegne hendes bryster
og gøre ting ved hende som hun har ltyst til, alt som ceancen
skrider frem, f. eks. at bruge en vibrator på hendes klit, medens
du boller hende, eller han onanerer medens I boller, så hun
kan nyde synet af det.

I skal nok ikke "overfalde" jeres bekendte i samme øjeblik
han træder inden for døren med "tilbud/forslag" om gruppesex,
men få jer et par drinks og led samtalen ind på sex, om han
har fantaseret om at være sammen med et par, at I tænder
på tanken om 2 mænd om hende etc. etc. Så længe i snakker
om det under indflydelse af et par drunks, er der mulighed
for alle parter at trække i land, hvis det bliver nødvendigt.

Udvikler stemningen sig til lidt mere hektisk og åben seksuel
snak, og din partner bliver våd og liderlig, kan hun jo foreslå
at jeres ven kommer over i sofaen og kæler for hendes fisse,
I må sørge for at have kondomer hjemme, hvis i går planken
ud, med dobbelt dækker og hele menageriet.

Jeg har kun erfaring med 2 piger på een gang, samt partner-
bytning, jeg tænder ikke på at dele en kvinde med en anden
mand, eller se en anden mand sammen med min partner.

Jeg tror jeg er hunderæd for at jeg bliver pissejaloux, for
hun vil gøre ting sammen med en anden, som hun ikke vil
sammen med mig, gå længere end sædvanlig med mig, for
sammen med en anden, vil hun ikke "tabe ansigt" ved ikke at
kunne følge ham hele vejen, hvad han så end finder på,
hun agerer måske mere "pornoagtig! sammen med en anden
mand, så jeg måske vil føle mig snydt for noget i vores
daglige seksuelle samvær, eller at hun sammen med mig, ikke
opnår det hun kan opnå med en anden mand.

Endelig er der også det i det, hun kan falde med et brag for
jeres fælles bekendte, som måske gør nogle helt uventede
og for hende overraskende ting, der gør hun oplever sider
af hendes seksualitet, hun ikke har været sig bevidst.

Ikke 2 kvinder er ens, heller ikke 2 mænd, så det man oplever
med een, oplever man ikke på samme måde med en anden
partner. Seksualiteten mellem 2 er et improviseret rollespil,
der svinger mere eller mindre intenst og æggende til klimaks,
der så kan være "den 7 himmel" eller en fis i en hornlygte.

Men du og din partner skal være 200% sikre på at i vil
eksperimentere med jeres seksualitet. I bedste fald kan jeres
seksualiv nå nye facinerende højder, i værste fald, går jeres
forhold i stykker. Men een ting må du gøre dig klart uanset
hvordan jeres forhold efterfølgende udvikler sig, ingen af jer
kan gøres ansvarlig for udviklingen, for i ville jo netop gøre
det i fællesskab, går hun fra dig, må du bare trække på
skulderen og sige: "Lort sker! Så fik jeg den erfaring, nogle
fantasier bør forblive fantasier."

MVH
Henning

Fra : Gitte

Dato : 28-11-04 18:24

Hejsa

> [...]
>
>Jeg tænker mest på råd om, hvilken krav/betingelser at vi evt. skal stille
>til ham og hvilken ting, vi med god samvittighed overfor ham.

Hvilke betingelser/krav I stiller må være helt op til jer selv. Det er
jer, der som par skal kunne leve med, hvad der kommer til at foregå.
Hvis ikke 3-parten kan leve med det, ja så er det bare ærgerligt...
Men selvfølgelig er det en rigtig god ide, at melde klart ud fra
starten af, hvis der er specielle ønsker/grænser, så ingen føler sig
snydt...

>Nogle af de ting, som vi har tænkt at sige nej til er analsex og så har vi
>tænkt os at kræve, at han skal bruge kondom, hvis han skal havde suttet pik
>og kneppe hende.

Mht. analsex så er det da helt ok at sige nej til - mange dyrker det
jo heller ikke med deres faste partner. Og med kondom, så er det vel
en ganske fornuftig ting at kræve...

>Grunden til at jeg spørger er, at min kone og mig har planner om at havde en
>3-kant sammen med en fælles bekendt og hvis det bliver til noget, skal det
>ske her i perioden 10/12 - 12/12, hvor han kommer på besøg her.

Jamen rigtig god fornøjelse Men som et sidste lille råd, så sørg
for at have tingene snakket rigtig godt igennem sammen inden, så I er
helt afklarede om hvad I vil, og især hvad I ikke vil.

MVH
Gitte