Piercinger...
Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 26-11-04 09:06

Jeg har selv et par stykker, men hvad mener i egentlig om det på seksuel
plan?
Den ene af mine fik jeg lavet på et seksuelt grundlag, men den anden (som
ellers også sidder et frækt sted) fik jeg lavet fordi jeg synes at det er
smukt!
Men kom med nogle meldinger... Er blowjobs bedre af en med piercing i
tungen, er detr frækt med en i brystet? Eller i klitten?

Fra : Kathrine

Dato : 26-11-04 09:51

"Stefanie Mathiesen" skrev:
> [...]
> Men kom med nogle meldinger... Er blowjobs bedre af en med piercing i
> tungen, er detr frækt med en i brystet? Eller i klitten?

Mænd med piercinger tænder mig bestemt ikke. De virker direkte
frastødende på mig, hvis de er hullet her eller der eller alle steder.
For nogle år siden, synes jeg det var frækt at være kvinde og have
piercinger her eller der (aldrig alle steder - det er for meget!). Men
det var noget mode noget, så idag er jeg ret ligeglad med dem og er glad
for, at jeg ikke selv fik nogen.
--
Kathrine

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-11-04 10:19

"Kathrine" <katras@fjerndette.ofir.dk> wrote in message
> [...]
> piercinger her eller der (aldrig alle steder - det er for meget!). Men
> det var noget mode noget, så idag er jeg ret ligeglad med dem og er glad
Det eneste positive, der kan siges om piercinger i modsætning til
tatoveringer er, at det ikke koster en formue at få lortet fjernet.

Men at nogen vil ødelægge deres udseende på disse måder, går over min
forstand.

Per V.

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 26-11-04 12:08

"Per Vadmand" skrev

> Men at nogen vil ødelægge deres udseende på disse måder, går over min
> forstand.

Ja, ligesom nogle mennesker anlægger grotesk stort fuldskæg, ikke?

Måske de synes det er pænt?

/Anders

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-11-04 12:43

"A. Hagstrøm" <hFJERN@gstrom.dk> wrote in message
> "Per Vadmand" skrev

> Ja, ligesom nogle mennesker anlægger grotesk stort fuldskæg, ikke?
>
> Måske de synes det er pænt?

Det gør ikke ondt at lade skægget stå (men somme tider at fjerne det). Og en
tatovering er et ret voldsomt indgreb, som er svært at fortryde, hvorimod
hår og skæg kan ændres fra time til time (dog kun den ene vej, ellers tager
det længere tid, medmindre man som jeg er den heldige ejer af Dupond og
Duponts små vidunderpiller, der gør, at jeg er nødt til at blive klippet og
barberet tre gange om dagen).

Per V.

Fra : Alex Linaa

Dato : 27-11-04 15:36

"A. Hagstrøm" <hFJERN@gstrom.dk> skrev i en meddelelse
> "Per Vadmand" skrev

> Ja, ligesom nogle mennesker anlægger grotesk stort fuldskæg, ikke?

Der er da himmelvid forskel på at lade skægget stå, som er en naturlig del
af kroppen, og så på at peforere kroppen med diverse metalstykker.

Rent teknisk er piercing jo ikke andet end selvlemlæstelse, hvor man
genneborer sin krop med metalstykker for at forhindre at hullerne heler -
Sådan lidt firkantet betragtet.

Anyway, så er det et BIG turnoff for mig.

/Alex

Fra : ¤

Dato : 26-11-04 10:29

On Fri, 26 Nov 2004 09:05:43 +0100, "Stefanie Mathiesen"
<kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> wrote:

> [...]
>Men kom med nogle meldinger... Er blowjobs bedre af en med piercing i
>tungen, er detr frækt med en i brystet? Eller i klitten?

Jeg synes ikke at blowjobs er bedre med piercing i tungen. Iøvrigt
synes jeg det må være ulækkert at have en piercing der.
Piercing i klitten synes jeg også er for meget og for farligt.
Derimod synes jeg at piercing i de indre skamlæber og evt. brystvorter
ser smukt og frækt ud.

Torben

Fra : Per O.

Dato : 26-11-04 10:49

Stefanie Mathiesen wrote:
> [...]
> Men kom med nogle meldinger... Er blowjobs bedre af en med piercing i
> tungen, er detr frækt med en i brystet? Eller i klitten?

Personligt synes jeg det i 99% af tilfældene ødelægger pigens udseende.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 26-11-04 13:01

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> wrote in message
> [...]
> Men kom med nogle meldinger... Er blowjobs bedre af en med piercing i
> tungen, er detr frækt med en i brystet? Eller i klitten?

Hej Stefanie.

Nu er smag og behag som bekendt forskelligt.
Personligt synes jeg det i milde tilfælde bare er grimt, og i grovere
tilfælde decideret klamt, uanset hvilket køn der får dem lavet.
Det samme gælder tatoveringer, brændemærker og lignende.
Hvis folk ellers passer på sig selv og deres kroppe og helbred, er en
umærket (- med vilje altså) menneskekrop da det allerflotteste der findes.
Jeg ved bare at jeg ville bakke ud og gå kold, hvis jeg røg i kassen med en
der var intimpiercet.
Men hvis du har det dejligt med dine piercinger, må det da absolut være det,
der er det vigtigste for dig.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-11-04 15:04

Hej Stefanie

> Jeg har selv et par stykker, men hvad mener i egentlig om det på
> seksuel plan?

Ligegyldigt.

> Den ene af mine fik jeg lavet på et seksuelt grundlag, men den anden
> (som ellers også sidder et frækt sted) fik jeg lavet fordi jeg synes
> at det er smukt!

Det kan det være.

> Men kom med nogle meldinger... Er blowjobs bedre af en med piercing i
> tungen, er detr frækt med en i brystet? Eller i klitten?

Piercinger er som så meget andet afhængig af personen. Hvis man fra naturens
side ikke er udstyret med verdens kønneste ansigt, så bliver det ikke
kønnere af en næsering. Det fungerer også bedre hvis man er en alternativ
eller eksotisk type. Du bliver det ikke af en piercing, hvis du ligner mor
Karen.

Det samme gælder resten af kroppen, efter min mening. En navlepiercing kan
være pæn på nogle, og maven må gerne være lidt rund, det kan være
charmerende. Men hvis maven er et bildæk, der går hele vejen rundt, så skal
den nok ikke fremhæves med en navlering. Slet ikke hvis navleringen kun
dukker op, når hun ånder ud.

En piercing i hudlappen over klitoris kan være fræk, men én i skamlæben
synes jeg ikke er særligt kønt. Det samme med brystpiercinger. Én i det ene
bryst kan være prikken over i'et på et pænt bryst, mens én i begge bryster
for meget. Og så skal brysterne helst ikke hænge for meget, da det så ellers
risikerer at blive prikken under i'et

Men generelt vil jeg sige om både piercinger og tatoveringer, at det er
blevet så almindeligt, at det er ligemeget. Når alle render rundt med en
lændetatovering eller en lille "sød" én ved trussekanten, så er det for
almindeligt til at være interessant. Førhen var der en historie bag den og
den tatovering eller piercing, men nu ved de fleste ikke, hvorfor de lige
fik det lavet. Og det er lidt ærgerligt med en tatovering.

Til sidst er der nogle tatoveringsmotiver jeg bare ikke fatter: fx
skorpioner og pigtråd rundt om overarmen. Findes der noget grimmere?

Mark

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-11-04 16:18

[Stefanie Mathiesen | Fri, 26 Nov 2004 09:05:43 +0100]

>Jeg har selv et par stykker, men hvad mener i egentlig om det på seksuel
>plan?

Beklager, men min mening er at det er ufedt - hvor det end sidder.

Jeg kender folk med piercinger, hvor det ser flot og spændende ud, men rent
seksuelt synes jeg at det er "i vejen".

/René

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-11-04 12:09

Hej Rene

> Beklager, men min mening er at det er ufedt - hvor det end sidder.
>
> Jeg kender folk med piercinger, hvor det ser flot og spændende ud,
> men rent seksuelt synes jeg at det er "i vejen".

Så er det ikke nu, jeg skal nævne min Albert

Men bortset fra det, er du nogen sinde stødt på sådan én? Det har du jo nok,
siden du siger, den slags er i vejen. Nogen af de piercinger ser ret
ubehagelige ud.

Mark

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-11-04 15:48

[Mark Thomas Gazel | Mon, 29 Nov 2004 12:09:13 +0100]

> [...]
>Men bortset fra det, er du nogen sinde stødt på sådan én? Det har du jo nok,
>siden du siger, den slags er i vejen. Nogen af de piercinger ser ret

Lige præcist. Det er også derfor jeg modsætter mig "seksuelle piercinger",
nemlig fordi de kan være mere i vejen.

Som kropsudsmykninger kan det være OK/flot.

/René

Fra : Tina

Dato : 26-11-04 17:51

"Stefanie Mathiesen" skrev i en meddelelse
> Jeg har selv et par stykker, men hvad mener i egentlig om det på seksuel
> plan?
> tungen, er detr frækt med en i brystet? Eller i klitten?

Jeg har selvto piercinger, en i tungen og en i klitorisforhuden der går på
"langs", altså bagom klitorisnerven.

Lad mig lige slå fast at ingen blive piercet gennem klitoris, det er for det
første for farligt, og tror ikke der er nogen kvinder der ville kunen holde
til at bliver piercet gennem "knoppen".

Jeg vil give René lidt ret i, at den forneden kan være lidt i vejen, men så
kan man jo heldigvis tage den ud, hvis der virkelig skal arbejdes igennem
dernede...hihi. For mig var det personligt et spørgsmål om ekstra sexuel
pirring, da jeg besluttede at få den lavet, men med tiden "vænner" man sig
til det, og i dag er det nærmere et smykke jeg ser på samme måde som en
fingerring eller en halskæde. Det skal lige siges at den er 18 karat guld
med et lille hjerte af "diamant" i den ene ende.

Hvad angår tungepiercingen, så er det udelukkende en ekstra sexuel stimulans
for min kæreste, når jeg giver ham blowjobs. Jeg har spurgt en del af mine
mandlige venner (læs = ikke partnere), og der har været forskellige meninger
omkring hvorvidt et blowjob er bedre med en tungepiercing. Ingen synes det
er ringere, og nogen kan slet ikke mærke det. Jeg tror det afhænger en del
af, om pigen/fyren med piercingen forstår at bruge piercingen som et ekstra
redskab. Jeg kan sagtens sutte min kæreste uden at ramme ham med "kuglen".
Der er dog ingen tvivl om at min kæreste sætter stor pris på min piercing i
tungen, og han elsker når jeg tirrer ham med den

Jeg bryder mig persoligt ikke om synlige piercinger i ansigtet (ud over dem
i ørene), og jeg har også haft problemer med at være sammen med piger med
piercinger i brysterne, men efterhånden har jeg vænnet mig til det, og synes
faktisk det kan være ret frækt.

Knus fra Tina

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 11:30

"Tina" <tinaras1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> i ørene), og jeg har også haft problemer med at være sammen med piger med
> piercinger i brysterne, men efterhånden har jeg vænnet mig til det, og

Tjah? Jeg synes da pircinger kan være meget frække på visse kropsdele,
en lille diskret diamant på siden af næse f. eks.

Pircinger i brystvorter og omkring kvindens kønsdele, får mine S/m
tilbøjeligheder til at blomstre i fuld flor, et par ½ kg. lodder i skamlæbe
pircingerne og sæt damen til at hoppe i sjippetov uhmmm.

Tungepircinger er jo skjulte, så de er totalt intetsigende, om de er
gode for et blow job, ved jeg ikke noget om, for endnu har jeg ikke
fået et blow job, der kunne bruges til noget, måske en tandløs
kunne give det så hårdt som jeg har brug for *G*

MVH
Henning

Fra : Poul

Dato : 26-11-04 18:03

"Stefanie Mathiesen" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men kom med nogle meldinger... Er blowjobs bedre af en med piercing i
> tungen, er detr frækt med en i brystet? Eller i klitten?

Ja piercinger har aldrig sagt mig noget.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 28-11-04 11:49

Stefanie Mathiesen wrote:

> Men kom med nogle meldinger... Er blowjobs bedre af en med piercing i
> tungen, er detr frækt med en i brystet? Eller i klitten?

Det er vel meget individuelt hvad folk mener om piercinger.
Personligt mener jeg det kan se godt ud på en pige, bare der ikke er for
mange af dem i f.eks. ansigtet, men, som en anden også har været inde
på, så skal man ikke tro at det er noget der forbedrer ens udseende.

Min kæreste fik for et par år siden lavet en tungepiercing.
For hende var det en slags "statement" om uafhængighed, at hun endeligt
havde, mere eller mindre da, fået vristet sig fri af det "pæn pige"
syndrom hun led af, som hun var opdraget under.
Og så har hun altid synes at det ser frækt ud hos piger, ikke hos mænd,
(endnu) en holdning vi er fælles om.

Om et blowjob er bedre med tungepiercing eller uden tror jeg er uden
større relevans.
Hvis man er god til at give blowjobs, så kan det højest give et ekstra pift.
Hvis man i forvejen ikke er god til blowjobs, så tror jeg heller ikke
man bliver bedre med en tungepiercing.

Min kæreste har altid været god til blowjobs, og det er i hvert fald
ikke forringet med hendes tungepiercing *sf*
Har heller aldrig hørt hendes kvindelige partnere brokke sig, hverken
før eller efter hun blev tungepiercet *sf*

Mvh. Jan

Fra : Nette

Dato : 28-11-04 09:41

"Stefanie Mathiesen" skrev

> Men kom med nogle meldinger... Er blowjobs bedre af en med piercing i
> tungen, er detr frækt med en i brystet? Eller i klitten?

Er de ikke for længst gået af mode?
Jeg synes ikke, de er flotte og heller ikke sexede. De eneste, jeg bryder
mig om, er dem i ørene. Resten frastøder mig meget.

Nette

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-11-04 12:13

Hej Stefanie

> Men kom med nogle meldinger... Er blowjobs bedre af en med piercing i
> tungen, er detr frækt med en i brystet? Eller i klitten?

Der er kommet en del meldinger. De fleste er ikke positive, hvilket jeg
synes lidt overraskende.

Mark

Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-11-04 18:37

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Stefanie

> Der er kommet en del meldinger. De fleste er ikke positive, hvilket jeg
> [...]

Jeg valgte ikke at blande mig til at starte med. Jeg er en af dem som bare
syntes at piercinger er herre frække. Undtagen en PA, for den ER nemlig i
vejen.
Jeg har nu 13 stk piercinger, kun to af dem på "sexuelle" steder. Men de er
allesammen lavet for at udsmykke min krop. Min fisse er da ligeså fin som
mit øre, så den fortjener også at være fin. Min brystvorte-ring fik jeg,
fordi jeg var så glad for det, brystet altså.
Har ikke fortrudt nogen af dem ,og har aldrig oplevet at nogen ikke syntes
at de er frække. har dog fravalgt piercinger i området lige omkring
klitten, da jeg vurderer at de ville være stærkt i vejen. Men den i
skambamsen, den sidder der bare og pynter, og er aldrig i vejen. Den har
heller ikke noget funktion, ud over at jeg syntes den er fræk og at jeg
føler mig fræk med den. Har også valgt at holde det ene bryst au naturel, så
der er en brystvorte der kan tåle at blive hevet hårdt i, hvis jeg får lyst
til det.

Resten af dem jeg har, er jeg bare helt almindelig glad for. De SKAL være
der. Jeg tog engang en enkelt ring fra mit øre ud. Følte mig dybt kikset
tilpas omrking dte øre, lige indtil jeg satte ringen i igen. Det føles som
at fjerne sin næse, elelr at undvære sin pegefinger. De hører efterhånden
til min krop, på lige fo med alt det andet. Opfatter også kun mine tato´er
som flotte modermærker nu.

Jeg kan godt se at piercinger kan være i vejen, men de kan også gøre godt.
Min bedste veninde havde forfærdeligt svært ved at få orgasmer. Så fik hun
en ring i klit-forhuden, og kunne derefter få dem på stribe. Den ekstra
lille påvirkning var bare det der skulle til.

I øvrigt uhyggeligt at det ikke er ret mange pr siden, at kvinder kunen
blive piercet gennem klitten. Det var først for et par år siden, at det kom
frem at man kunne miste følelsen totalt i klitoris, ved sådan en piercing.
Gys ikke? Dem der fik dem dengang, vidste det måske ikke. For helvede...
Der er heldigvis ikke denne risiko ved nogen andre piercinger, og alle de
piercere jeg kender har da også fravalgt at lave dem overhovedet, ligesom de
heller ikke piercer folk i øjenlågene.

Sng. Piercing i tungen. Jeg tror igen det har noget at gøre med om man selv
syntes den er fræk. Hvis man er glad for den, er det nemt at flashe den på
en erotisk måde, uden ligefrem at slikke folk på næsen. Jeg har aldrig hørt
om noget, som skulle være blevet bedre til sex af at få en tungepiercing.
Der går jo kun to dage, og så føles den som en del af kroppen. Når jeg tager
mig ud, så føles min tunge underlig.

Blabla.. Jeg snakker...

Mvh. Nana

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-11-04 19:55

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message news:67Jqd.72721

> [...]
> vejen.
> Jeg har nu 13 stk piercinger, kun to af dem på "sexuelle" steder.

Har du også en (gys!) forsølvet snotdråbe under næsen? Det er da noget af
det ulækreste.

Per V.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-11-04 22:10

> Har du også en (gys!) forsølvet snotdråbe under næsen? Det er da noget af
> det ulækreste.
>
> Per V.

Nej, for jeg syntes heller ikke at det er en særlig æstetisk piercing. Så
jeg nøjes med en lille ring i højre næsebor. Ikke sådan en tyrering. Har
tjekket, og jeg ligner lort med sådan en. Jeg kender dog en enkelt som sådan
en klæder godt.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-11-04 23:53

Hej Per

> Har du også en (gys!) forsølvet snotdråbe under næsen? Det er da
> noget af det ulækreste.

Du kom mig i forkøbet. Jeg glemte at nævne ko-ringen, og ventede på en
chance for at sige min mening. Sådan én er altså ikke køn. Når jeg ser sådan
én tænker på en ko. Jeg ved godt, at det er tyre der har sådan én på, men en
tyr er nu engang en han-ko, og kvinder vil vel ikke associeres med køer?

Hvis et bidsel kom på mode (man ved aldrig) ville jeg tænke på en hest.

Mark

Fra : Henning

Dato : 01-12-04 14:25

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Blabla.. Jeg snakker...

Hvor hyggeligt

Bortset fra det, jeg arbejder på et psykiatrisk hospital,
inden for de sidste par år, har jeg passet 2 patienter, der
gør det i professionelt at arbejde med pircing af folk,
gys, jeg skal dælme ikke pirces under nogen omstændigheder.
med tanke på de 2 sindsyge pircere.

MVH
Henning

Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-11-04 18:38

> [...]
> Hej Stefanie

> Der er kommet en del meldinger. De fleste er ikke positive, hvilket jeg

Hov... Jeg glemte noget. Da min kæreste mødte mig, havde han ingen
piercinger. Nu har han to, den ene i frenum. Han syntes at mine er
møgfrække, som man må sige at det har smittet.
Jeg tror primært det er den yngre generation, det tænder på piercinger. Folk
over 30 er måske mere tiæbøjelige til at foretrække kvinder og mænd au
naturel`?

Fra : Anita

Dato : 29-11-04 18:59

Nana Sørensen wrote:
> [...]
> Jeg tror primært det er den yngre generation, det tænder på
> piercinger. Folk over 30 er måske mere tiæbøjelige til at foretrække

Jeg er 26 år og synes ikke om piercinger. Øreringe er okay, men ellers synes
jeg ikke ligefrem piercinger gør folk kønnere. Ofte synes jeg folk taler
mystisk med tungepiercinger og mange skal hele tiden lege med dem og gøre
opmærksom på dem. Det synes jeg er direkte generende og tager fokus fra en
evt. samtale.

For mig er piercinger en modedille. For år tilbage skulle alle bare have en
piercing i navlen, som de kunne vise frem på stranden og under korte toppe.
Jeg synes det virker kikset, når så mange har dem og viser i nogle tilfælde
bare en persons frygt for ikke at høre til. Når et modefænomen er så
udbredt, går det specielle og spændende lidt af det.

Venligst Anita

Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-11-04 22:12

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bare en persons frygt for ikke at høre til. Når et modefænomen er så
> udbredt, går det specielle og spændende lidt af det.

Ja, jeg syntes også at folk der leger med deres tungepiercing ser åndede ud.
Derfor gør jeg det ikke med min. Har faktisk snakket med en del, der ikke
vidste at jeg havde den, før jeg sagde det. Flasher den ikke ret meget, så
blivert det klam.
Navlepiercing er nok den eneste piercing, jeg ALDRIG har overvejet at få.
Ad, hvir er den mailnstream, og øv hvor er der mange der fremhæver en mave
med sådan en. Tit er det bare en lasket og ikke så lækker mave, og så sådan
en ring midt i delle no. 3. Ad...
Syntes ikke at navlepiercinger er særligt seje.

Mvh. Nana

Fra : Anita

Dato : 29-11-04 22:25

Nana Sørensen wrote:
> [...]
> en del, der ikke vidste at jeg havde den, før jeg sagde det. Flasher
> den ikke ret meget, så blivert det klam.

Enig. Har også en veninde, som har en i tungen. Hos hende opdagede jeg det
heller ikke i starten. Men hvor er der mange der snakker "læsbet" efter at
have fået sådan en. Også selvom de har haft den i flere år.

> [...]
> lækker mave, og så sådan en ring midt i delle no. 3. Ad...
> Syntes ikke at navlepiercinger er særligt seje.

Nej vel? Men selv på en slank pige, synes jeg ikke det er særlig smart.

Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 01-12-04 14:40

> [...]
> Jeg tror primært det er den yngre generation, det tænder på piercinger.
> Folk over 30 er måske mere tiæbøjelige til at foretrække kvinder og mænd

Så, så
I slutningen af 60'erne og begyndelsen af 70'erne var det skam
også moderne med piersinger, der var det et udtryk for oprør
mod det bestående, det kunne især opleves i Københav,
nærmere bestemt omkring Storkespringvandet, var der en stor
kultur med piersinger gennem kinder, næser, bryster, læber etc.
smykkerne var typisk sikkerhedsnåle og kæder *G*

Med lidt glimt i øjet vil jeg sige, du og andre der piercer sig, er
lidt sent ude *G*

MVH
Henning

Fra : Alex Linaa

Dato : 01-12-04 14:57

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev

> [...]
> kultur med piersinger gennem kinder, næser, bryster, læber etc.
> smykkerne var typisk sikkerhedsnåle og kæder *G*

Ja, som så blev videreført af punk-kulturen, der dyrkede grimheden og
provokationen.

> Med lidt glimt i øjet vil jeg sige, du og andre der piercer sig, er
> lidt sent ude *G*

Man kan vel sige at der står en ny generation klar til at løfte, der hvor
punkerne slap

/Alex

Fra : Nana Sørensen

Dato : 19-12-04 16:55

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> smykkerne var typisk sikkerhedsnåle og kæder *G*
>
> Med lidt glimt i øjet vil jeg sige, du og andre der piercer sig, er

Det du misforstår er, at det ikke er et modefænomen for alle. For mig svarer
det til at købe en smuk ring eller en halskæde. At smykket i dette tilfælde
sidder igennem huden er mindre væsenligt. Jeg syntes bare det ser smukt ud,
ngdomsoprør i 80´erne eller ej.

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-12-04 21:02

> [...]
> tilfælde sidder igennem huden er mindre væsenligt. Jeg syntes bare det ser
> smukt ud, ngdomsoprør i 80´erne eller ej.
I mine øjne er piercinger en måde at tilføje sig selv smerte på og som sådan
symptom på selvhad. Når jeg ser en piercing, især af de mere ekstreme, kan
jeg ikke lade være med at tænke over, hvorfor personen hader sin krop.

Per V.

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 19-12-04 21:07

> [...]
> sådan symptom på selvhad. Når jeg ser en piercing, især af de mere
> ekstreme, kan jeg ikke lade være med at tænke over, hvorfor personen hader

det er nok nærmere narcisme