blowjob/pizza
Fra : Nana Sørensen

Dato : 24-11-04 20:00

Hejsa gruppe...

Der var engang en der sagde til mig: Et blowjob er ligesom en pizza. Selvom
den er dårlig, er den stadig lidt god.

LOL men ok... Det var heldigvis ikke i forbindelse med et af mine blowjobs.

Men jeg tænker nu... Hvad ER et dårligt blowjob?

Jeg tænker ikke på åbenlyse svar som: At hun bider hårdt i den og flår
forhuden af. At hendes tandbøjle sad fast i huden på dine boller, osv. Jeg
tænker: Hvad er et dårligt blowjob, når
pigen/kvinden/konen/kællingen/luderen faktisk gør en indsats, men bare er
herre dårlig til det?

Jeg hader selv dårlige suckjobs. (Jeg er en kvinde/kælling. ) Havde engang
en kæreste der tilsyneladende troede at en mis var mere skræbelig end
krystalglas, og behandlede den derefter. Da han var en ex, fandt jeg en ny,
som helt sikkert havde set for mange pornofilm. Han SLOG min klit med tungen
og bed i den, og fattede ikke hvorfor jeg ikke generøst smed orgasmer ud
over ham. Men ok, kvinder er måske mere kræsne?

Hvad så fyre? Del med mig... Pizza/blowjob/crappy? Hvad mener i?

Mvh. Nana (forsker tilsyneladende i blowjobs, men var egentlig bare
nysgerrig.)

Fra : Ulrich Schnauss

Dato : 24-11-04 20:41

On Wed, 24 Nov 2004 20:00:03 +0100, Nana Sørensen wrote:

> Hejsa gruppe...

> Men jeg tænker nu... Hvad ER et dårligt blowjob?

Hej Nana..

Glimrende spørgsmål. :) Her er mine 50 øre:

Den klassiske begynderfejl er at komme til at bide i pikken eller skrabe
pikhovedet med fortænderne. Det holder man ikke til længe, men heldigvis
kræver det ikke så meget øvelse at undgå dén fremover.

Næst derefter er der ikke noget værre end, hvis man kan se, at hun
egentlig ikke gider at sutte pik, med alt andet end julelys i øjnene. Nej
vent, det er sgu' værre end hvis hun bider. Jeg har oplevet en pige, der
lavede dybe suk efter et par minutter, og øjne, så der ikke var nogen
tvivl om, at hun helst lavede noget andet. Det var forfærdeligt. Omvendt
kan du slippe afsted med at mangle meget teknik, hvis du har entusiasmen! :)

En lille ting er, at pigen meget gerne må bruge tungen aktivt, både inden
og uden for munden - altså ikke bare ind og ud af munden, men for eksempel
lade tungen cirkle rundt om hovedet, mens pikken er inde i munden. Og
ellers være kreativ.

Men hovedsagen er faktisk entusiasmen og liderlighed! Et livløst blowjob
med perfekt teknik er stadig til at græde over, og et "teknisk naivt"
blowjob, men hvor man kan mærke liderligheden og lysten og se den i hendes
øjne, er stadig til at gå i spåner af lykke over. :)

Mvh Ulrich

Fra : Nana Sørensen

Dato : 24-11-04 20:51

"Ulrich Schnauss" <schnauss@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> blowjob, men hvor man kan mærke liderligheden og lysten og se den i hendes
> øjne, er stadig til at gå i spåner af lykke over. :)

Det er netop det... Jeg har også en teori om at entusiasme kan gøre en
PISSEgod til at sutte pik. Jeg mener... Hvis man virkelig elsker den pik og
syntes den er fantastisk, så behandler man den vel også godt, så det er rart
for den?
Sådan har jeg det i hvertfald...

Apropos crappy blowjobs. Så en pornofilm, hvor Max hardcore selv spillede
pikrollen. Han skampulede en ung pige i ansigtet, så meget så hun faktisk
fik herre brækfornemmelser, savlede og havde tårer i øjnene. Man kunne bare
SE at hun tænkte: Åh gud, lad det være overstået snart, så jeg kan komme
hjem og græde med mine penge i hånden. Gys... IKKE frækt.

Jeg tror at blowjobs tit bliver misforstået. Mange piger tror at det er
vildt fedt at hun pumper den ind og ud, indtil han kreperer. Jeg har hørt
fra mange fyre at tungen er stærkt undervurderet, så det er måske deri at
pizza-blowjobbet består?

Jeg snakkede lidt med mine veninder om pik Vs. tænder. Det lader til at de
fleste piger instinktivt dækker tænderne med læberne, når de giver blowjobs.
Underligt ikke? Det kan i øvrigt godt gøre naller i læberne bagefter. Jeg
fik engang den største blodappelsin, da min kæreste skulle forkæles lidt.
Mine læber var bare så ødelagte på indersiden, at de hang fast i
mellemrummene mellem tænderne. LOL deraf "blodappelsin". I ved... trævler
mellem tænderne. LOL

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-11-04 19:38

Nana Sørensen wrote:

> [...]
> og syntes den er fantastisk, så behandler man den vel også godt, så det er

Entuasismen er grundstenen i det hele. Hvis hun ikke gider skal hun lade
være - man kan mærke det med det samme.

Er hun 112% entusiastisk... ja så er det lige før jeg vil sige det ikke kan
være dårligt.

Tungen skal være med.

--
Martin L. Johansen
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Per, Odense

Dato : 24-11-04 23:47

"Ulrich Schnauss" <schnauss@gmail.com> wrote in message
> [...]
> kan du slippe afsted med at mangle meget teknik, hvis du har entusiasmen!

Ja, det er vigtigt at hun kan lide det, ellers er det bedre at finde på
noget andet.
Det er ikke vigtigt for mig at hun vil have det hele i munden hver gang, men
hvis hun nipper forsigtigt og er uhyggeligt bange for at det drypper lidt så
er det altså svært (for mig) at give sig hen. (For andre vil det sikkert
være ekstra ophidsende at der er et element af tvang og underkastelse.)

--
MVH Per

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-11-04 22:38

Nana Sørensen wrote:

> [...]
>
> LOL men ok... Det var heldigvis ikke i forbindelse med et af mine blowjobs.
>
> Men jeg tænker nu... Hvad ER et dårligt blowjob?
-snip-

Hmm. Tjaah, du kan jo prøve at give mig ét og så skal jeg forklare dig
hvad et godt blowjob er?

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Nana Sørensen

Dato : 24-11-04 22:40

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> -snip-
>
> Hmm. Tjaah, du kan jo prøve at give mig ét og så skal jeg forklare dig
> hvad et godt blowjob er?
>

> Med venlig hilsen / Best regards
> Martin Jørgensen

Det var det mest intelligente svar på mine spørgsmål. Mange tak, oh master
of all wisdom.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-11-04 00:43

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message

> Det var det mest intelligente svar på mine spørgsmål. Mange tak, oh
> master of all wisdom.

Nogen gange får man det svar, man har bedt om.

--
-Jens B.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 01:00

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message

> Nogen gange får man det svar, man har bedt om.
>
> --
> -Jens B.

Jeg bad om definitionen på DÅRLIGE blowjobs. Jeg bad ikke om tilbud på folk
der gerne vil lægge pik til et som jeg skal give. Klaphat...

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-11-04 16:27

[Martin Jørgensen | Wed, 24 Nov 2004 22:38:11 +0100]

>Hmm. Tjaah, du kan jo prøve at give mig ét og så skal jeg forklare dig
>hvad et godt blowjob er?

Tror ikke at Nanna gidder, men ellers kunne jeg overveje at hjælpe hende?...

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 25-11-04 18:00

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Tror ikke at Nanna gidder, men ellers kunne jeg overveje at hjælpe
> hende?...

*ROFL*

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 19:10

> [...]
> [Martin Jørgensen | Wed, 24 Nov 2004 22:38:11 +0100]

> Tror ikke at Nanna gidder, men ellers kunne jeg overveje at hjælpe

Hehe Rene´. Det fede ved det er, at jeg faktisk tror ar du er bedre til det
end alle pigerne til sammen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-11-04 19:13

> Hehe Rene´. Det fede ved det er, at jeg faktisk tror ar du er bedre
> til det end alle pigerne til sammen.

Og det er fedt, fordi...?

--
-Jens B.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 21:12

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> wrote in message

> Og det er fedt, fordi...?
>
> --
> -Jens B.

Fordi Rene´ har halvfed på. Derfor. LOL (Undskyld Rene´)

Ej, jeg mente bare, at hvis alle var bøsser, så ville alle få flere og bedre
blowjobs. f.eks af Rene´.

Fra : Jens......

Dato : 26-11-04 03:18

Nana Sørensen wrote:

> Fordi Rene´ har halvfed på. Derfor. LOL (Undskyld Rene´)
>
> Ej, jeg mente bare, at hvis alle var bøsser, så ville alle få flere
> og bedre blowjobs. f.eks af Rene´.

så blev du jo arbejdsløs.

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-11-04 12:07

"Jens......" <@postkasse_66@hotmail.com@....@.> skrev i en meddelelse

> så blev du jo arbejdsløs.
>

> --
> Jens.

Ja, og hvad skulle du dog bruge din tid på, hvis du ikke kom med dumme
kommentarer til det jeg skrev i nyhedsgrupper?

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-11-04 16:03

[Nana Sørensen | Thu, 25 Nov 2004 21:11:31 +0100]

>Ej, jeg mente bare, at hvis alle var bøsser, så ville alle få flere og bedre
>blowjobs. f.eks af Rene´.

Naaah, i virkeligheden er jeg nok noget mere kræsen - jeg sutter langt fra
hvemsomhelst.

/René

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-04 23:24

Rene' Hjorth skrev:

Hej Rene

> [Nana Sørensen | Thu, 25 Nov 2004 21:11:31 +0100]

> Naaah, i virkeligheden er jeg nok noget mere kræsen - jeg sutter
> langt fra hvemsomhelst.

Er du blevet kræsen på dine gamle dage?

Det er ikke mange år siden du udfordrede alle mænd i denne gruppe.

Med de venligste julehilsener

Peder, som tæller på fingre over hvornår han mødte Rene og forsøger at
regne hans alder ud fra det indtryk.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-12-04 22:46

[Peder Vendelbo Mikkelsen | Wed, 8 Dec 2004 23:24:00 +0100]

>Er du blevet kræsen på dine gamle dage?
>Det er ikke mange år siden du udfordrede alle mænd i denne gruppe.

Ja & Nej - hvor svært jeg end har ved at indset det, er udvalget efterhånden
som jeg lærer min egen seksuelle lyst til at dominere, blevet større og
større.

Vi har en pæn lille flok af unge knøse (mellem 16 og 26 år) der kommer forbi
til lidt god sex og diverse lege - så vores tidsplan er rimeligt bokket op -
dertil har vi en "venteliste" med andre unge gutter som vi forhåbentlig
snart får tid til at også prøve at lege med.

Så jeg kan derfor tildels vælge og vrage - og selvom heteroer jo har en
særlig tiltrækning for mig, er de unge biseksuelle knøse nok hvad der topper
min liste.

>Peder, som tæller på fingre over hvornår han mødte Rene og forsøger at
>regne hans alder ud fra det indtryk.

Naah, ikke et vigtigt regnestykke... :)

/René

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-11-04 16:01

[Nana Sørensen | Thu, 25 Nov 2004 19:09:53 +0100]

>Hehe Rene´. Det fede ved det er, at jeg faktisk tror ar du er bedre til det
>end alle pigerne til sammen.

Hehe - nej, nok ikke dem alle sammen - jeg er ret sikker på at der også
findes nogle piger der er voldsomt gode til at sutte pik.

Meeen hos de fyre jeg har suttet, der også har prøver piger, er der ingen
tvivl om at jeg er den ultimativt bedste

/René

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-11-04 19:39

Rene' Hjorth wrote:

> Tror ikke at Nanna gidder, men ellers kunne jeg overveje at hjælpe
> hende?...

Og her var det så Martin Jørgensen stak piben ind og fortrak sig!

LOL

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 25-11-04 20:17

Rene' Hjorth wrote:

> [Martin Jørgensen | Wed, 24 Nov 2004 22:38:11 +0100]

> Tror ikke at Nanna gidder, men ellers kunne jeg overveje at hjælpe hende?...

Ja, hun er sgu´ nok pisse-dårlig til det og spørger fordi hun gerne vil
forbedre sig, hvilket jo er forståeligt nok. Hun vil gerne gøre det
sådan at manden ikke tænker: "hold kæft, hvor et elendigt blowjob - jeg
tror jeg skrider fra hende, for det er der andre der kan gøre bedre..."

Men bortset fra det så er jeg da glad for at hun mener at jeg er hendes
"oh master of all wisdom" og at jeg har skrevet det mest intelligente
indlæg til hende. Men jeg mangler nu ikke noget i mit liv i øjeblikket -
heller ikke blowjobs

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 21:18

> [...]
> "oh master of all wisdom" og at jeg har skrevet det mest intelligente
> indlæg til hende. Men jeg mangler nu ikke noget i mit liv i øjeblikket -

Haha... Fedt at i tror at jeg søger råd om gode blowjobs. LOL

Det gør jeg virkelig ikke... Jeg har givet fantastiske blowjobs, siden jeg
var 13, og det er egentlig derfor jeg undrer mig over, at nogen piger
tilsyneladende er født uden blowjob-talent. En af mine bedste venner havde
kun haft een kæreste. Han syntes ikke at der var noget specielt fedt ved
blowjobs, og var egentlig ligeglad med at få dem, LIGE indtil han kom af med
sin kæreste, og fik en vanvittigt godt blowjob på et diskotekslokum. Han
beskrev det som en Hallelujah-oplevelse.

Jeg behøver ikke udførlige vejledninger i gode blowjobs. Vil hellere høre
mere om de dårlige der findes.

Der var en der skrev noget om en pige der suttede pik, så han følte at hans
pik sad i træk. DET er sjovt, det var sådan nogle ting jeg leder efter.
Spørg min kæreste, han er tilfreds med kvaliteten. Nok ikke med
kvantiten, men sådan er det vist generelt. Måske skulle kvinder fødes med
indbyggede stødpuder på knæene, så de sidder bedre?

Mvh. Nana (Masterdegree i blowjobs, men stadig nysgerrig.)

Fra : Henrik B.

Dato : 25-11-04 21:28

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør jeg virkelig ikke... Jeg har givet fantastiske blowjobs, siden jeg
> var 13, og det er egentlig derfor jeg undrer mig over, at nogen piger
> tilsyneladende er født uden blowjob-talent.

Jeg tror at det i bund og grund skyldes manglende forståelse og interesse i
mandens indretning...

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 21:34

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at det i bund og grund skyldes manglende forståelse og interesse
> [...]

Det tror jeg også. Jeg gætter på at en del piger generelt sexer dårligt,
fordi de forventer at manden passer til deres sexbehov. Og omvendt også.

En pik skal behandles ordentligt, ligesom en fisse også skal behandles
ordentligt. Men psyken skal være med. Et teknisk perfekt blowjob er vel
ikke sjovt, hvis man ved at hun ikke vil/ kan lide det? En pik skal studeres
for at man kan forstå den. Jeg tror mange piger har en meget simplificeret
forhold til pikken og dens nydelse. F-eks at et handjob handler om op og
ned, og at det at sutte pik handler om at lave et hermetisk vacuum og så æde
den til roden. Måske i teorien, men arrrg i virkeligheden. Alle pikke er
forskellige, og de er ligeså komplicerede som fisser. Udløsning til mænd er
ret nemt, men en FED orgasme, det er strakt noget der kræver lidt
indlevelse.

Mvh. Nana

Fra : Henrik B.

Dato : 25-11-04 21:39

> [...]
> forskellige, og de er ligeså komplicerede som fisser. Udløsning til mænd
> er ret nemt, men en FED orgasme, det er strakt noget der kræver lidt

* "Stående" bifald * )

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 21:47

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> * "Stående" bifald * )
>
> --
> M.v.h.
> ------------------------------

Nejer og bukker.

Og apropos... Hvordan føles en udløsning, der ikke involverer orgasme? Jeg
kan slet ikke forestille mig det... Kan man mærke det, eller er det bare
sådan "fladt"? Sådan rrrggghhhh og så nothing? Min kæreste kan ikke helt
forklare det, han er ret orgasme-agtig.
Noget jeg har tænkt på... Hvis man koncentrerer sig (svært), under en
orgasme, kan man så mærke at spermen hjerner ud gennem urinrøret? eller er
det følelsesløst under akten? Føles det som at pisse? Jeg tænker: Enhver
mand frygter vel at skulle tjekkes for kønssygdomme på den gamle måde, med
vatpinden i urinrøret, så det er vel ikke følelsesløst på indersiden? Does
it make sense?

Mvh. Nana

Fra : Henrik B.

Dato : 25-11-04 22:06

> [...]

> kan slet ikke forestille mig det... Kan man mærke det, eller er det bare
> sådan "fladt"? Sådan rrrggghhhh og så nothing? Min kæreste kan ikke helt

Ja, det føles tamt.......! Jeg vil ikke sige en flad fornemmelse. Men der
mangler ligesom substans - fylde. Om du forstår?

> Noget jeg har tænkt på... Hvis man koncentrerer sig (svært), under en
> orgasme, kan man så mærke at spermen hjerner ud gennem urinrøret? eller er
> det følelsesløst under akten?

Jeg kan ikke tale for andre, men når der rigtig er tryk på, så kan det
tydeligt mærkes. Og ofte også om vi snakker større mængder.

> Føles det som at pisse?

Overhovedet ikke, helt anderledes.

> Does it make sense?

All the way.

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-11-04 13:21

Henrik B. wrote:

> Ja, det føles tamt.......! Jeg vil ikke sige en flad fornemmelse. Men der
> mangler ligesom substans - fylde. Om du forstår?

Ja.. det er ligesom man tænker... "nå var det bare det? Øv!!".

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 13:30

"Martin Johansen [6000]" <see.my.website@for.ways.to.contact.me> skrev i en
meddelelse news:41a71f6e$0$179$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja.. det er ligesom man tænker... "nå var det bare det? Øv!!".

Det er når det der sker mellem ørene, ikke når at følge med
udløsningen

De bedste orgasmer jeg har oplevet, er når jeg kan tvinge mig selv
til at fortsætte med at bolle under og efter en udløsning, ( Kvinder,
der har prøvet det at manden fortsætter klitoris pirringen efter hun
har fået en orgasme, ved hvad jeg taler om, når jeg siger "tvinge mig
selv" )

MVH
Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-11-04 16:07

[Nana Sørensen | Thu, 25 Nov 2004 21:34:18 +0100]

>Alle pikke er forskellige, og de er ligeså komplicerede som fisser. Udløsning til mænd
>er ret nemt, men en FED orgasme, det er strakt noget der kræver lidt indlevelse.

Nemlig!

OK, jeg har så kun set én fisse, men den så også kompliceret ud

/René

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 13:21

> [...]
> ordentligt. Men psyken skal være med. Et teknisk perfekt blowjob er vel
> ikke sjovt, hvis man ved at hun ikke vil/ kan lide det?

Du har fuldstændig ret!
Da jeg mødte min kone, opdagede jeg hun gjore der " for min skyld "
så jeg sagde kort og godt til hende, at jeg ikke ville finde mig i, at hun
gik med til noget hun ikke havde lyst til, bare for at "være med på noderne"
Jeg forlangte hun sagde fra, hvis/når jeg overskred hendes grænser!
( Jeg kan ikke sammen med en partner, der ikke er stærk nok til
at sige fra og til )

MVH
Henning

Fra : Jens......

Dato : 26-11-04 03:24

Nana Sørensen wrote:

> Det gør jeg virkelig ikke... Jeg har givet fantastiske blowjobs,
> siden jeg var 13,

du er sikker på du ikke var 11 år.

> [...]
> dem, LIGE indtil han kom af med sin kæreste, og fik en vanvittigt
> godt blowjob på et diskotekslokum. Han beskrev det som en
var det ikke nemmer hvis du gjorde det hjemme hos ham, det er vel dyrt at gå
på diskotek, for at du kan gnave pibe på ham.

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-11-04 12:08

> [...]
> var det ikke nemmer hvis du gjorde det hjemme hos ham, det er vel dyrt at
> gå på diskotek, for at du kan gnave pibe på ham.

Ja, jeg er sikker på at jeg var 13, da jeg godt kan huske hvornår jeg gav
mit første blowjob. Og nej, det var ikke mig der gav ham hans første fede
blow. Han var som sagt min bedste ven, ikke min bedste sexven.

Mvh. Nana

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 13:13

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> skrev i en meddelelse

> Haha... Fedt at i tror at jeg søger råd om gode blowjobs. LOL

Alt andet end Max-hardcore-modellers blowjobs er dårlige!

> Mvh. Nana (Masterdegree i blowjobs, men stadig nysgerrig.)

Fra hvilket universitet, du søde?

MVH
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-04 23:46

Nana Sørensen skrev:

Hej Nana

> Måske skulle kvinder fødes med indbyggede stødpuder på knæene, så de
> sidder bedre?

Hmm, kan kvinder da ikke lave et ordentligt blowjob medmindre de ligger
på knæ?

Hvis kvinden m/k har godt kendskab til sin halsmuskulatur, vejrtræk-
ning, kan styre reaktionerne og sige fra på nødvendige tidspunkter (at
sige fra behøver ikke at være verbalt), er der sikkert ikke meget bedre
for manden end hvis hun ligger på ryggen med hovedet et lille stykke
ude over kanten på sengen. Bevares, det kræver en del træning og op-
mærksomhed fra både den ydende og nydende del af forholdet.

Hvis man vil lære mere om pikslikning kan man med fordel læse dette
dokument:

http://www.sexuality.org/l/sex/fellatio.html

Dette dokument er rette imod personer der gerne vil være bedre til
kusseslikning:

http://www.sexuality.org/l/sex/cunnfaq.html

Jeg er godt klar over at de ovennævnte dokumenter efterhånden har et
par år på bagen, no pun intended, det betyder dog ikke at informatio-
nerne er blevet uaktuelle.

Fra : Martin Arendten

Dato : 25-11-04 21:28

On 2004-11-25, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:
> [Martin Jørgensen | Wed, 24 Nov 2004 22:38:11 +0100]

> Tror ikke at Nanna gidder, men ellers kunne jeg overveje at hjælpe hende?...

Du kunne jo også vise hende hvad et dårligt blowjob er.

/Martin

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 21:36

"Martin Arendten" <arendtsen@tux.nerdheaven.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne jo også vise hende hvad et dårligt blowjob er.
>
> /Martin

Han kan jo også give et til Rene´ , som så kan fortælle mig om det er
dårligt og hvorfor? Rene´ lader til at fatte hvad jeg ville med mine
spørgsmål. Typisk at det er en homosexuel mand der forstår mig. LOL
Kliche´...

Mvh. Nana

Fra : Henrik B.

Dato : 25-11-04 21:43

> [...]
> dårligt og hvorfor? Rene´ lader til at fatte hvad jeg ville med mine
> spørgsmål. Typisk at det er en homosexuel mand der forstår mig. LOL

Jamen køre Nana. Du HAR jo selv givet svaret på, hvad et dårligt BJ er......

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 21:51

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen køre Nana. Du HAR jo selv givet svaret på, hvad et dårligt BJ
> [...]

Har jeg det? jeg er sørme klog... LOL Jeg kan sagtens fundere mig frem til
de logiske løsninger, men det er ikke helt det samme som at høre det fra en
mand, der trods alt har prøvet det i praksis.
Jeg gad i øvrigt godt at være mand for en dag. Bare for at prøve hvordan
sådan en pik føles at have. Jeg ville starte med at lave helikopteren indtil
jeg ikke kunne mere. Og så ville jeg have et blowjob, kneppe en, og så dyrke
analsex med en. Så ville jeg vælte i byen og finde en mad, som jeg kunne
dyrke sex med.
Jeg har en teori om at det ville gøre mig HELT superb til at sexe en mand,
når jeg blev forvandlet tilbage til en kvinde. Plus at jeg godt gad at vide
hvordan ting føles for en pik. Totalt interessant. Og det ville være
voldsjovt at svinge med den.

Mvh. Nana

Fra : Henrik B.

Dato : 25-11-04 22:07

> [...]
> når jeg blev forvandlet tilbage til en kvinde. Plus at jeg godt gad at
> vide hvordan ting føles for en pik. Totalt interessant. Og det ville være

Jeg har samme tanke - med omvendt fortegn.

Lad os bytte for en dag......

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Jens......

Dato : 26-11-04 03:31

Nana Sørensen wrote:
> Så ville jeg vælte i
> byen og finde en mad, som jeg kunne dyrke sex med.

skulle det så være en med rullepølse ?

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-11-04 12:09

> skulle det så være en med rullepølse ?
>

> --
> Jens.

Ja... Og mayonaise, fordi det ligner sperm i tyk form.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-11-04 16:15

[Nana Sørensen | Thu, 25 Nov 2004 21:50:55 +0100]

> [...]
>når jeg blev forvandlet tilbage til en kvinde. Plus at jeg godt gad at vide
>hvordan ting føles for en pik. Totalt interessant. Og det ville være

Woah! Voldsomt sjovt ... og jeg tror at du har ret

/René

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 13:40

> [...]

> når jeg blev forvandlet tilbage til en kvinde. Plus at jeg godt gad at
> vide hvordan ting føles for en pik. Totalt interessant. Og det ville være

Hver pik skal behandles på sin specielle måde, skønt der er nogle
basale ting der er fælles. En pik skal behandles hårdt og brutalt,
en anden blidt, følsomt og kun onaneres med 2 fingre. Mellem
disse yderpunkter findes så et hav af variabler *G*

Har du et par bløde skindhandsker?
Prøv at tage dem på og onaner din partner på vanlig vis ;-P

For mig er f. eks at udføre analsex ekstra dejligt, fordi anus
er langt strammere end en sjaskvåd creamet skede, hvor man
ikke kan mærke om pikken er inde eller ej.

MVH
Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-11-04 16:13

[Nana Sørensen | Thu, 25 Nov 2004 21:36:23 +0100]

>Han kan jo også give et til Rene´ , som så kan fortælle mig om det er
>dårligt og hvorfor?

Det er da en mulighed? Jeg er godt nok også lidt kræsen med hvem der får
lov til at sutte mig, men jeg indrømmer da gerne at jeg tænder lidt mere på
det, når det er en hetero der gør det

>Rene´ lader til at fatte hvad jeg ville med mine spørgsmål. Typisk at det er en homosexuel mand der forstår mig.
>LOL Kliche´...

Ja, typisk kliché. Men heldigvis er der flere andre i denne tråd der har
taget spørgsmålet seriøst.

/René

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 26-11-04 16:11

[Martin Arendten | 25 Nov 2004 20:28:22 GMT]

>Du kunne jo også vise hende hvad et dårligt blowjob er.

Jeg er ikke liiiiiiiiiiiiige sikker på at jeg ser behovet?

Men jeg har da engang demonstreret for en pige (på hendes fyr) de
forskellige teknikker der anvendes under et blowjob, for at hun skulle blive
bedre.

Det var de begge glade for ;)

/René

Fra : Martin Arendten

Dato : 27-11-04 02:06

On 2004-11-26, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:
> [Martin Arendten | 25 Nov 2004 20:28:22 GMT]

> Jeg er ikke liiiiiiiiiiiiige sikker på at jeg ser behovet?

Det jeg mener er at lyder til at være rigtig god, så må du vel også
kunne demostrere hvordan man giver et dårligt blowjob.

Det tvivler jeg slet ikke på ;)

/Martin

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-11-04 15:46

[Martin Arendten | 27 Nov 2004 01:06:15 GMT]

>Det jeg mener er at lyder til at være rigtig god, så må du vel også
>kunne demostrere hvordan man giver et dårligt blowjob.

Ahhh, men ja - lad os da prøve en dag

Tror dog at jeg efter en stund nemt kunne komme til at glemme at prøve at
gøre det dårligt...

/René

Fra : Nana Sørensen

Dato : 29-11-04 18:22

> [...]
>
> Ahhh, men ja - lad os da prøve en dag
>
> Tror dog at jeg efter en stund nemt kunne komme til at glemme at prøve at

Ja... LOL Ups, hovsada, det var vist en smule lækkert for dig, prøver lige
igen. LOL

Fra : Martin Arendten

Dato : 30-11-04 10:32

On 2004-11-29, Nana Sørensen <dodo20038@tiscali.dk> wrote:

> "Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Ja... LOL Ups, hovsada, det var vist en smule lækkert for dig, prøver lige
> igen. LOL

Og så siger man sex ikke kan være sjovt

/Martin

Fra : Martin Arendten

Dato : 30-11-04 10:33

On 2004-11-29, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:
> [Martin Arendten | 27 Nov 2004 01:06:15 GMT]

> Ahhh, men ja - lad os da prøve en dag

Ahhh... er ikke sikker på hvad konen siger. Kunne jo være hun følte
sig uden for :)

> Tror dog at jeg efter en stund nemt kunne komme til at glemme at prøve at
> gøre det dårligt...

Jamen det er jo en del af demonstrationen ;)
Først viser man hvordan man ikke skal gøre... og så hvordan det burde
gøres.

/Martin

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-12-04 13:27

[Martin Arendten | 30 Nov 2004 09:33:23 GMT]

>Ahhh... er ikke sikker på hvad konen siger. Kunne jo være hun følte
>sig uden for :)

Men hun er da meget velkommen til at kigge på - det kunne være at hun kunne
nå at lære noget?

/René

Fra : Martin Arendten

Dato : 03-12-04 20:39

On 2004-12-03, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:
> [Martin Arendten | 30 Nov 2004 09:33:23 GMT]

> Men hun er da meget velkommen til at kigge på - det kunne være at hun kunne
> nå at lære noget?

Ikke umuligt, selv om jeg stadigvæk syntes hun er den bedste. Men man
kan jo altid lære nye ting ;)

/Martin

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-12-04 17:41

[Martin Arendten | 03 Dec 2004 19:38:48 GMT]

>Ikke umuligt, selv om jeg stadigvæk syntes hun er den bedste. Men man
>kan jo altid lære nye ting ;)

Ganske afgjort... men du må nok hellere få hendes tilladelse først?

/René

Fra : Martin Arendten

Dato : 05-12-04 22:34

On 2004-12-05, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:
> [Martin Arendten | 03 Dec 2004 19:38:48 GMT]

> Ganske afgjort... men du må nok hellere få hendes tilladelse først?

Jeg tør heller ikke andet ;)

/Martin

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-04 23:19

Rene' Hjorth skrev:

Hej Rene

Hils knægten.

> [Martin Jørgensen

> Tror ikke at Nanna gidder, men ellers kunne jeg overveje at hjælpe
> hende?...

Apropos nogle af dine tidligere indlæg om emnet, så er det nok bedst at
Martin først får bind for øjnene, så han kan lave en blind-test og be-
rette om hvad der er bedst.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-12-04 22:47

[Peder Vendelbo Mikkelsen | Wed, 8 Dec 2004 23:19:08 +0100]

>Apropos nogle af dine tidligere indlæg om emnet, så er det nok bedst at
>Martin først får bind for øjnene, så han kan lave en blind-test og be-
>rette om hvad der er bedst.

Dette passer snildt ind i én af mine fantasier, så hvis Martin blot er under
30, kan det måske nemt arrangeres...

/René

Fra : Martin Arendten

Dato : 12-12-04 00:37

On 2004-12-11, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:
> [Peder Vendelbo Mikkelsen | Wed, 8 Dec 2004 23:19:08 +0100]

> Dette passer snildt ind i én af mine fantasier, så hvis Martin blot er under
> 30, kan det måske nemt arrangeres...

The blowjob blind test? :)
Under 30? Tjoe... et par år endnu tror jeg nok.

/Martin

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 24-11-04 22:38

Nana Sørensen <dodo20038@tiscali.dk> skrev:

>Hvad så fyre? Del med mig...
>Pizza/blowjob/crappy? Hvad mener i?

Tja...

Tørre læber, kvinder der tror man skal lade som om, man slikker
krymmel af en soft ice, og
generelt når man bare ikke kan mærke det

--
Hilsener

Steen

Fra : Nana Sørensen

Dato : 24-11-04 22:40

"Steen B. Jensen (slet 0Q1FN)" <panther@0Q1FNos.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tørre læber, kvinder der tror man skal lade som om, man slikker
> krymmel af en soft ice, og
> generelt når man bare ikke kan mærke det

Der var en anden der svarede at tunge er godt. Det syntes du ikke? Eller
krymmel skal forstås hvordan?

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 24-11-04 22:53

Nana Sørensen <dodo20038@tiscali.dk> skrev:

>Der var en anden der svarede at
>tunge er godt. Det syntes du ikke? Eller
>krymmel skal forstås hvordan?

Jo da - masser af det endda.

Men når hele seancen kun består af en tunge der spiller på hovedet
(ligner lidt en slange der spiser
en is), så er det faktisk ikke ret fedt...det er nærmest så kedeligt
at det bliver pinligt.

Hvis man så prøver at overtale partneren til at tage kalorius i
munden, og det derefter kun bliver til
3-4 cm, så kan det egentligt være lige meget.

MEN - der er sikkert andre der gerne vil have det sådan
--
Hilsener

Steen

Fra : Ole Olsen

Dato : 25-11-04 08:58

> [...]
> meddelelse news:11013324760.381711624222291@dtext.news.tele.dk...

> Der var en anden der svarede at tunge er godt. Det syntes du ikke?

Kaster lige mine 25 øre ind her: Jo, tunge er absolut godt, men MIN
forståelse af den kommentar med krymmel er (lidt li'som du selv skrev
oven for om fyres dårlige suck jobs), hvis hun enten slikker så blidt og
forsigtigt, at man ligeå godt kunne sidde med pikken i stærk træk, eller
at hun går så kraftigt til den, at man føler sig som en fransk hot ved
pølsevognen. For mig er det absolut et must, at hun sutter/ slikker, så
det kan mærkes, især i begyndelsen - én måde at gøre det på er, at hun
så at sige skaber lidt vacuum med læberne, måske suger lidt ind, og så
ellers sørger for at læberne trykker tilpas ned mod pikken - og gerne
leger lidt med tungen samtidig. Noget andet er, når man er tæt på at
komme - så er den lette trækvind næsten ved at være nok - i hvert fald
for mig

Ole O.

Fra : Henrik B.

Dato : 25-11-04 18:02

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-11-04 15:30

Hej Nana

> Der var engang en der sagde til mig: Et blowjob er ligesom en pizza.
> Selvom den er dårlig, er den stadig lidt god.

Det er forkert. Både talemåden og analogien. Den lyder:

Dårlig sex er som dårlig pizza - selv når det er dårligt er det okay.

Det samme kan ikke siges om blowjobs.

Et godt blowjob skal, efter min mening, være således:

Man kører munden op og ned over pikken og uden tænder, men gerne med spil
med tungen på spidsen eller lader den køre på undersiden. Masser af spyt.

Du tager pikken ind i munden, så langt som du synes er behageligt, og når
munden ikke kan komme længere fortsætter du i samme glidende bevægelse med
hånden nedad pikken til roden. Så vender det. Så kører du hånden op, indtil
den når munden og i samme glidende bevægelse, lader du pikken glide baglæns
ud af munden, men ikke helt. Det skal du bare blive ved med dybt og længe
indtil pikken eksploderer.

Hvis det så krydses med øjenkontakt og tilfredse brummelyde samtidig, så er
det et plus. Jeg vil give andre ret i at engagement er vigtigt.

De fleste kvinder i pornobranchen kan det der. Jeg ved ikke om de får et
kursus eller hvad, men deres teknik fejler sjældent noget.

Mark

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 15:34

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De fleste kvinder i pornobranchen kan det der. Jeg ved ikke om de får et
> kursus eller hvad, men deres teknik fejler sjældent noget.

LOL jeg bad om definitionen på et DÅRLIGT blowjob. Jeg har helt styr på de
gode, jeg er pissegod til at give blowjobs.

Jeg leder efter eksempler på dårlige blowjobs, kender alt til de gode, og
var derfor nysgerrig efter de dårlige.

Mvh. Nana

Fra : Henrik B.

Dato : 25-11-04 18:03

> LOL jeg bad om definitionen på et DÅRLIGT blowjob. Jeg har helt styr på de
> gode, jeg er pissegod til at give blowjobs.

Pas på med sådanne udtalelser - du kunne gå hen og få en masse underlødige
tilbud. )

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : JJ

Dato : 25-11-04 19:29

> LOL jeg bad om definitionen på et DÅRLIGT blowjob. Jeg har helt styr på de
> gode, jeg er pissegod til at give blowjobs.

Godt med selvtillid?

Sjovt nok har jeg aldrig hørt om kvinder, som fortalte/indrømmede andet, så
nogen af jer derude MÅ jo lyve, for jeg har da ikke kun fået gode igennem
tiden?

JJ

Fra : Anita

Dato : 25-11-04 19:41

JJ wrote:

> Godt med selvtillid?
>
> Sjovt nok har jeg aldrig hørt om kvinder, som fortalte/indrømmede
> andet, så nogen af jer derude MÅ jo lyve, for jeg har da ikke kun
> fået gode igennem tiden?

Det samme må siges om jer mænd.

Jeg har aldrig hørt en mand indrømme, at han var ringe til at slikke fisse.

Venligst Anita

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 21:27

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det samme må siges om jer mænd.
>
> Jeg har aldrig hørt en mand indrømme, at han var ringe til at slikke
> fisse.
>
> Venligst Anita

Haii Anita...

Hehe, det har jeg. Seriøst. Men ok, han VAR også herre dårlig til det. Men
mænd er vel som kvinder, de vil gerne tro at de er guds gave til sexlivet.

Mvh Nana

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 13:51

> Det samme må siges om jer mænd.
>
> Jeg har aldrig hørt en mand indrømme, at han var ringe til at slikke
> fisse.
>
> Venligst Anita

Hvad er difinationen på " Ringe fisse slikning " ?

MVH
Henning

Fra : Nana Sørensen

Dato : 28-11-04 17:22

"Henning" <h2m@fjerntollund.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er difinationen på " Ringe fisse slikning " ?
>
> MVH
> Henning

At fyren enten tror at fissen er dyrlægens natmad, og derfor skal spises med
tænderne, eller at han tror at den er lavet af krystal, og derfor nærmest
ikke rammer med tungen. jeg syntes at det er røvirriterende hvis fyren
fokuserer for meget på selve hullet og prøver at kneppe mig med tungen for
meget. eller hvis han spidser tungen for meget. Det er sygt svært at
beskrive en lortet suckjob til en pige.

Fra : Zeki

Dato : 28-11-04 20:34

> Det er sygt svært at
>beskrive en lortet suckjob til en pige.

Før jeg mødte min kæreste kunne jeg simpelthen ikke se det fede i at blive
slikket. Det var intetsigende og ligegyldigt, og her er hvorfor:

1. Man troede åbenbart at det at give en pige oralsex var en symbolsk
handling, hvor man bare lige skulle ned og vende og slikke lidt rundt
omkring, før man kom tik det vigtige: blowjobbet.
2. Der blev slikket alle andre steder end på klitten.
3. Alt for blød tunge - igen de helt forkerte steder.

MAO - gabende kedsommeligt. Men så mødte jeg min kæreste, der ikke alene
vidste præcist hvor klitten befandt sig, og som ikke helmer før jobbet er
fuldført

Fra : Zeki

Dato : 29-11-04 03:12

Mette, for p.....!!!

Fra : Henning

Dato : 29-11-04 14:53

> [...]

> tungen for meget. eller hvis han spidser tungen for meget. Det er sygt
> svært at beskrive en lortet suckjob til en pige.

Jeg kan ikke fordrage dyrlægens natmad *G*
Jeg elsker at slikke fisse og er god til det, men jeg nyder
ikke blodigt kød, så jeg slikker ikke de dage hvor det
flyder i rigelige mængder

Jeg slikker heller aldrig en kvinde, der væmmes ved at kysse
efter jeg har slikket hende ( Jeg kan sagtens uden at tænke
over det, kysse en kvinde, der har haft min pik i munden )

At få et godt blowjob eller suckjob, er ens eget ansvar, man
må simpelthen melde ud hvad man ønsker partneren skal
gøre for at det er godt, kan partneren ikke det, så må man jo
undvære det i sexlivet.

MVH
Henning

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-11-04 19:42

JJ wrote:

> Godt med selvtillid?

Altid godt

> Sjovt nok har jeg aldrig hørt om kvinder, som fortalte/indrømmede andet,

Du skulle møde min eks.

Hun magtede det ikke og der var nul entusiasme.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 21:29

"Martin Johansen [6000]" <see.my.website@for.ways.to.contact.me> skrev i en
meddelelse news:41a62713$0$166$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Altid godt

> Du skulle møde min eks.
>
> Hun magtede det ikke og der var nul entusiasme.
>
> --
> Martin L. Johansen

Øv.. Lyder herre trist. Læste du skræmmehistorien lidt oppe? En fortalte om
en pige der rullede med øjnene, sukkede, og TYDELIGT gav udtryk for at hun
ikke gad. Arrg... Så er det sgu da ikke skægt. En anden sagde: "at et
teknisk naivt blowjob stadig var til at græde af lykke over, hvis hun gjorde
sit bedste og var herre entusiastisk omrking det". Fedt sagt, rigtig godt.

Mvh. Nana

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-11-04 21:59

Nana Sørensen wrote:

> Øv.. Lyder herre trist.

Det var det også :-/

> Læste du skræmmehistorien lidt oppe? En fortalte
> om en pige der rullede med øjnene, sukkede, og TYDELIGT gav udtryk for at
> hun
> ikke gad. Arrg... Så er det sgu da ikke skægt.

Nej så hellere undvære hvis det skal være med den på!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-11-04 21:26

"JJ" <a@b.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Sjovt nok har jeg aldrig hørt om kvinder, som fortalte/indrømmede andet,
> så nogen af jer derude MÅ jo lyve, for jeg har da ikke kun fået gode

Hej.

Jeg tror ikke at nogen kvinde vil indrømme at hun stinker til blowjobs. Men
jeg tror at en del burde gøre det.
Jeg har det selv sådan lidt... Hvis jeg var dårlig til at cykle, så må jeg
øve mig, evt på flere forskellige cykler. Det er der en del kvinder der ikke
forstår. De tror at et blowjob er et blowjob, og at de bare automatisk kan
det pis. Men jeg syntes at jeg hører noget andet fra fyrene? En del kvinder
siger: Jeg har aldrig fået klager. Men jeg har det sådan lidt... HVILKEN
mand ville ligefrem KLAGE over et blowjob? Hvis han gør det, så får han jo
ikke et til. Derfor har en del kvinder den holdning, at de er gode til
det, fordi manden ikke har brokket sig.

Jeg lærte det med tungen af min kæreste nummer to. Han guidede mig venligt
og bestemt, og lærte mig alt om blowjobs. En del af det er jo også at prøve
sig frem. Nogen kan lide at man bider lidt i den, andre hader det. Nogen
elsker at man sluger det, andre er ligeglade. Igen: så længe man er
entusiastisk nok, og gerne vil gøre det godt, så kommer det med øvelsen.

Og ja, jeg er 100% sikker på at jeg er god til det. Ellers ville jeg øve
mig, indtil jeg var. Selvtillid er skønt, når det kommer til sex. Bare synd
at jeg ikke er ligeså sikekr på alle mine talenter.

Mvh. Nana

Fra : Bj@rne

Dato : 25-11-04 23:09

Nana Sørensen wrote:

> [...]
> mig, indtil jeg var. Selvtillid er skønt, når det kommer til sex. Bare synd
> at jeg ikke er ligeså sikekr på alle mine talenter.

jamen Nana.... way to go - sådan har jeg det med at slikke fisse. Nogen
gange træner jeg ligefrem min tunge så jeg kan blive ved i lang tid uden
at køre træt. Sex er ligesom så meget andet ikke noget man bare KAN.
Derfor har jeg heller aldrig drømt om at snuppe en mødom, Jeg tror det
vil være et røvkedeligt knald SS

Bjarne

Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-11-04 23:18

Hejsa alle..... Bare til Nanas forsvar, så er hun mega god til at sutte pik,
glæder mig altid når jeg får et=) SÅ hun behøves ikke at skulle lære noget
af nogen.....

Men Bjarne hvordan træner du din tunge til det? Har tit problemmer med at
min tunge fucker up hvis jeg slikker i for lang tid.......

MVH
Michael (Nana's kæreste)

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 14:05

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Velkommen til Nannas kæreste

> [...]
>
> Men Bjarne hvordan træner du din tunge til det? Har tit problemmer med at
> min tunge fucker up hvis jeg slikker i for lang tid.......

Daglig fisseslikning burde være træning nok
Eller må du jo bare veksle mellem at slikke med stiv tunge og spillen
med tungespidssen, (med stiv tunge er det hele dit hoved du bevæger)

MVH
Henning
Ps, Tillykke med en sådan dejlig kæreste!

Klip lige det væk du ikke svare på og svar under det du citerer, så er
det meget nemmere at føre en debat.

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 13:58

> Og ja, jeg er 100% sikker på at jeg er god til det. Ellers ville jeg
> øve mig, indtil jeg var. Selvtillid er skønt, når det kommer til sex. Bare
> synd at jeg ikke er ligeså sikekr på alle mine talenter.

Selvtillid er godt
Selv er jeg altid overbevist om, at jeg til enhver tid vil kunne
yde det modspil en given kvinde lægger op til, ligesom jeg var
overbevist om at jeg var i stand til at hjælpe en partner til hendes
livs første orgasme, ( det tog godt nok ca. 2½ år før hun oplevede
det *G* )

MVH
Henning, ( Masterdegree i orgasmegivning )

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-11-04 16:23

[Nana Sørensen | Wed, 24 Nov 2004 20:00:03 +0100]

>Men jeg tænker nu... Hvad ER et dårligt blowjob?

Et dårligt blowjob, er et suttejob udført af én der ikke gidder at gøre det,
samt - naturligvis - en afsutning hvor man IKKE får lov til at komme i
munden på sutteren.

Men... selvom sutteren ikke tænder på at give det, kan blowjobbet faktisk
sagtens være rigtigt godt, hvis han/hun bare har interesseret sig lidt for
teknikken bag.

Af "alle dem" der engang imellem sutter min pik har jeg 2 favoritter - min
kæreste/mand der kun gør det fordi han vil gøre mig glad, samt en lille
sexven der er helt styrligt vild med at sutte mig.

De er gode på hver deres måde; også selvom den ene diskret spytter ladningen
ud bagefter, mens den anden drikker hver eneste dråbe

Men det er jo langtfra kun teknik - hele seancen om hvad man tænder på er jo
også enormt vigtigt. (skal nok skåne jer for flere malende eksempler

>Mvh. Nana (forsker tilsyneladende i blowjobs, men var egentlig bare
>nysgerrig.)

.... og hvor er det fedt at snakke med en pige der også synes at det er et
sjovt/interessant emne

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 26-11-04 10:35

Nana Sørensen <dodo20038@tiscali.dk> wrote:

> Men jeg tænker nu... Hvad ER et dårligt blowjob?

Jeg vil gerne støtte mine med-brødre her.
Engagement er essentielt.
Jeg har engang oplevet at få en tur med hånden af en pige, der sad og
kiggede ud af vinduet samtidigt.

Så føler man sig lidt som en opvask...vil jeg tro.

Min nuværende partner er nok ikke den med mest erfaring i hele verden,
til gengæld gør hun alt hvad hun kan, for at gøre mig glad.

Uden kærlighed, så er det egentligt lidt ligemeget, ikke?
--
Absolut hilsen

Steen

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-11-04 12:44

"Steen B. Jensen" <panther@osx.dk> wrote in message

> Jeg vil gerne støtte mine med-brødre her.
> Engagement er essentielt.
> Jeg har engang oplevet at få en tur med hånden af en pige, der sad og
> kiggede ud af vinduet samtidigt.

Er der andre end mig, der kommer til at tænke på den scene i "Deltakliken",
hvor cheerleaderen spiller den af på fodboldstjernen med gummihandsker på?

Per v.

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 26-11-04 13:00

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Er der andre end mig, der kommer til at tænke på den scene i "Deltakliken",
> hvor cheerleaderen spiller den af på fodboldstjernen med gummihandsker på?

Den har jeg ikke set, men det lyder lidt som en fetish
--
Absolut hilsen

Steen

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-11-04 15:21

> Den har jeg ikke set, men det lyder lidt som en fetish
> --
Bestemt ikke. Hun synes bare, den er ulækker at røre ved, men føler, at hun
må gøre sin pligt.

Per v.

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 26-11-04 18:39

> Bestemt ikke. Hun synes bare, den er ulækker at røre ved, men føler, at hun
> må gøre sin pligt

Så tror jeg nok, jeg hellere ville undvære ;-/

--
Absolut hilsen

Steen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-11-04 19:31

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Men jeg tænker nu... Hvad ER et dårligt blowjob?

Kontrasten til et godt.

mange hilsner

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-12-04 23:13

Nana Sørensen skrev:

Hej Nana

> Men jeg tænker nu... Hvad ER et dårligt blowjob?

Et dårligt blowjob er det samme som normal dårlig sex: noget der er
udført mekanisk, uden følelser eller uden rigtig lyst.

Med det førvnænte mener jeg sandsynligvis ca. det samme som du har det
med triviel slikning af missen eller forhastet forspil hvor det mere
drejer sig om at afkrydse foruddefinerede mål (base 1: X, Base 2: X,
Base 3: X, Yeeeha Base 4 coming up, øv hun er ikke liderlig og våd).

Jep, jeg har selv lavet samme fejl som omtalt ovenfor, jeg har også
været i den modtagende ende af det ovenstående. Hvis man er ved nogen-
lunde bevidsthed er begge situationer omtrent lige trælse.

> Mvh. Nana (forsker tilsyneladende i blowjobs, men var egentlig bare
> nysgerrig.)

Hr. Hjorth er den lokale ekspert i blowjobs, han kan skrive mere end os
alle tilsammen om emnet.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-12-04 22:49

[Peder Vendelbo Mikkelsen | Wed, 8 Dec 2004 23:13:07 +0100]

>Hr. Hjorth er den lokale ekspert i blowjobs, han kan skrive mere end os
>alle tilsammen om emnet.

Mange tak, men Nana har bestemt også gjort sig dyberegående (!)
betragtninger om faget.

Velkommen tilbage forresten - vi har savnet dig :)

/René