Sexkursus for koner...og deres mænd
Fra : gabriel

Dato : 24-11-04 18:55

Øj, nu ved jeg godt, at der sikkert kommer en masse sure kvinder på
banen, og kalder mig egoist...og det der er værre, men jeg ka' ta'
det!

Der var for længe siden et program i tv, om en amerikansk terapeaut,
der underviste kvinder/par i elske.

'Nogle par' har ganske enkelt problemer med at få sexlivet til at
fungere, og en kone der giver blowjobs som en nonne bander, er ren
nedtur. At prøve at lede hende på rette vej, KAN resultere i et
bagslag.

Hvor ville det være dejligt, hvis man kunne sende konen på et
weekendkursus i tilfredsstillelse...og hvis der var noget hun var
utilfreds med, så kunne manden jo osse tage afsted.

xxx

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-11-04 19:10

"gabriel" <gabriel@invalid.nu> wrote in message

> Hvor ville det være dejligt, hvis man kunne sende konen på et
> weekendkursus i tilfredsstillelse...

Lad mig gætte: Du er selvudnævnt sexterapeut?

--
-Jens B.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-11-04 14:17

> Lad mig gætte: Du er selvudnævnt sexterapeut?

Jeg vil osse. Jeg gætter på det samme.

Mark

Fra : Corax

Dato : 24-11-04 19:26

"gabriel" <gabriel@invalid.nu> wrote in message

[...]

> Hvor ville det være dejligt, hvis man kunne sende konen på et
> weekendkursus i tilfredsstillelse...og hvis der var noget hun var
> utilfreds med, så kunne manden jo osse tage afsted.

Giv konen et medlemskb af den lokale svingerklub. Hvis du er heldig tager
hun også lidt ideer med hjem.

- Corax

Fra : Jens......

Dato : 25-11-04 03:39

Corax wrote:
> [...]
>
> [...]
>
> Giv konen et medlemskb af den lokale svingerklub. Hvis du er heldig

eller bliver dernede.

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 25-11-04 10:05

"Jens......" <@postkasse_66@hotmail.com@....@.> wrote in message

> eller bliver dernede.

Skal det forstås som noget positivt eller negativt?

-Michael.

Fra : Mette

Dato : 24-11-04 23:26

"gabriel" <gabriel@invalid.nu> skrev i en meddelelse
> [...]

> weekendkursus i tilfredsstillelse...og hvis der var noget hun var
> utilfreds med, så kunne manden jo osse tage afsted.

Det kunne jo også være at man bare skulle lære at tale sammen.

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 11:39

"Mette" <m@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "gabriel" <gabriel@invalid.nu> skrev i en meddelelse

> Det kunne jo også være at man bare skulle lære at tale sammen.

Hvor er du altså bare sød
Eet forkert ord fra partneren og hun har mistet den rest af selværd
der gør at hun overhovedet har lyst til sex ind i mellem. Eet forkert
ord og hun blokere seksuelt i årevis!

Partneren skal være et stærkt og selvbevidst mennneske, for at
"tale sammen" skal resultere i et bedre sexliv.

MVH
Henning

Fra : Per O.

Dato : 25-11-04 00:42

gabriel wrote:
> [...]
> weekendkursus i tilfredsstillelse...og hvis der var noget hun var
> utilfreds med, så kunne manden jo osse tage afsted.

Hvad med at bruge en ganske anden metode ? Hvis begge parter sætter ord på
det de vil ha', så har den anden part noget at forholde sig til. Fortæl din
kone/mand hvad der tænder dig. Hvorfor skal man gå til en terapeut for at få
fortalt sin partner/ægtefælle hvad der tænder en ?? Det fatter jeg altså nul
af !

Per O.
www.skaldepande.dk