Strap-on til pigerne
Fra : edob

Dato : 22-11-04 10:45

Hej NG

Er der nogen som har lidt erfaring med en strap-on dildo til pigen, sådan at
hun kan bruge den i mandens "bagdel". Vi taler om, at hun skal være den
aktive som jeg har beskrevet - vi kunne begge godt tænke os at prøve, men
mangler lidt mod og erfaring.

Er der et godt fabrikat (god kvalitet) af en STRAP ON til hende som virker,
og hvor dildoen ikke er for stor (jeg skal jo også kunne gå bagefter) ??

Gode råd modtages gerne.

Venlig hilsen, Frank

--
To mail me, please remove the following from my e-mail address:
TAKE-THIS-AWAY

Fra : Henning

Dato : 28-11-04 11:49

"edob" <frankhanTAKE-THIS-AWAY@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virker,
> og hvor dildoen ikke er for stor (jeg skal jo også kunne gå bagefter) ??

I kunne jo starte med at hun brugte jeres vibrator med håndkraft
før i går videre med egentlig strap on, som kan købes i snart sagt,
enhvær pornobutik.

Sæt et kondom på vibratoren, smør den ind i eksplorations creame,
smør en ordenlig klat på dit røvhul og så er du klar til at din partner
presser den ind, men tag lige et lavament først, så du får tømt tarmen
for afføring ( køb lavamentet på apoteket og følg anvisningerne Klyx
rummer ca. 250 ml, det er nok til at rense ud. )

Er du en kylling, kan du jo eksperimentere med selv at proppe jeres
dildo ind i rumpen først, så du ved hvad der venter dig og lærer at
slappe af.

MVH
Henning