Hvad får man for at lave porno
Fra : Michael

Dato : 21-11-04 18:50

Jeg kom til at tænke på,

hvad får pigerne egentlig i løn, når de laver pornofilm?
Giver f.eks. anal ekstra?
Får mændene lige så meget som kvinderne?

Fra : Per O.

Dato : 22-11-04 01:26

Michael wrote:
> Jeg kom til at tænke på,
>
> hvad får pigerne egentlig i løn, når de laver pornofilm?
> Giver f.eks. anal ekstra?

Uden at vide noget om det, vil jeg tro at det er udbud og efterspørgsel. Jo
mere specielt, jo højere pris.

> Får mændene lige så meget som kvinderne?

Jeg tror man kan finde alle de mænd man har brug for til den slags, så de
får næppe noget der bare ligner kvindernes honorar. Hvis vi taler hetero
pornofilm er de fleste købere mænd, og de køber nok ikke filmene for at se
på mændene !

Per O.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 22-11-04 10:03

Per O. wrote:

> Uden at vide noget om det, vil jeg tro at det er udbud og efterspørgsel. Jo
> mere specielt, jo højere pris.

Og dog...

> Jeg tror man kan finde alle de mænd man har brug for til den slags, så de
> får næppe noget der bare ligner kvindernes honorar. Hvis vi taler hetero

Det er korrekt.

> pornofilm er de fleste købere mænd, og de køber nok ikke filmene for at se
> på mændene !

I betragtning af at mandlige pornoskuespillere skal kunne
noget meget sjældent, nemlig at præstere rejsning med 100%
pålidelighed mens der er et dusin tilskuere samt kørende
kamera, og kvindelige pornoskuespillere bare skal have lavet
siliconeimplantater og så ligge stille og lade som om de
nyder det, så burde mændene have 3-4 gange så meget i løn
som kvinderne.

Når mandlige pornoskuespillere så, ud over en meget høj
erektil pålidelighed, *også* meget gerne må have tissemænd
der kan gøre en hingst misundelig, så må det være sådan at
lovmæssigheden om udbud og efterspørgsel resulterer i en
skyhøj gage til mandlige pornoskuespillere.

Men det er ikke tilfældet. Kvinderne tjener meget mere, på
trods af at et stort mindretal af den kvindelige befolkning
har alt hvad der skal til for at blive pornoskuespillerinde
(nemlig en slank krop, et rimeligt ansigt, og en eller anden
grad af tolerance i forhold til at lære en tissemand nærmere
at kende - brysterne kan de altid få lavet større).

Hvor er ligestillingsministeren henne?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Søren R

Dato : 22-11-04 10:03

On Sun, 21 Nov 2004 18:50:24 +0100, "Michael" <spam@spam.dk> wrote:

>Jeg kom til at tænke på,
>
>hvad får pigerne egentlig i løn, når de laver pornofilm?
>Giver f.eks. anal ekstra?
>Får mændene lige så meget som kvinderne?

Jeg så engang et program på TV, med Dorte Damsgård, hvor hun efter
nogle optagelser hos "Barney"? fik stukket 3000,- i hånden efter en
dags optagelser.

--
Søren R

¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤
¤ Nyheder om online gaming - http://www.esportnews.com ¤

Fra : Stefanie Mathiesen

Dato : 22-11-04 21:16

"Michael" <spam@spam.dk> wrote in message
> Jeg kom til at tænke på,
>
> hvad får pigerne egentlig i løn, når de laver pornofilm?
> Giver f.eks. anal ekstra?
> Får mændene lige så meget som kvinderne?

Der var en annonce i et eller andet skoleblad for nogen tid siden. I må ikke
hænge mig op på det, men jeg mener at pigerne fik omkring 3-5000 (alt efter
udseende) og mændene fik 1500 kr (kan ikke huske for hvor længe..) Anal gav
ekstra til pigerne, og der var en del krav til mændene. De skulle kunne
komme igen og igen osv.

--
Mvh Stefanie