Tysk pornofilm ?
Fra : ErikKnud

Dato : 19-11-04 00:05

Hej hej

I går, lidt efter "opstarten", lige inden det går igang, siger kæresten,
åbenbart uden at tænke for meget på det : "Åhh, gi mig pøølse". Det
første jeg liiige kom i tanke om der, var om jeg var med i en tysk
pornofilm =D

Andre der har haft lignende sjove oplevelser/upser ?

/ErikKnud

Fra : Babba-Papa

Dato : 19-11-04 07:46

Der var engang en bruger ved navn ErikKnud <web@xxxxx.dk> der
skrev:

> [...]
>åbenbart uden at tænke for meget på det : "Åhh, gi mig pøølse". Det
>første jeg liiige kom i tanke om der, var om jeg var med i en tysk

Dykkede du ikke ned og checkede om hun lugtede af sauerkraut ?
*LOL*
- -
Babba-Papa

Jeg går ind for kvindekampen, så længe at den foregår i mudder,
og man kan satse penge på vinderen.

Fra : André

Dato : 20-11-04 00:59

Denne dame skulle ikke hete HELGA )

--
@ndre
"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i

Fra : NN

Dato : 21-11-04 22:18

"ErikKnud" <web@xxxxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pornofilm =D
> Andre der har haft lignende sjove oplevelser/upser ?

Skal sent glemme dengang kæresten lige inden jeg skulle aflevere råbte
"århh....fyld mig op, for helvede". Hun havde _aldrig_ sagt noget lignende,
så jeg blev helt paf og begyndte bare at skraldgrine og fik slet ikke
afsluttet det jeg var i gang med.....ret komisk, syntes vi.

NN (ellers slagter hun mig!)