»Mandens orgasme varer et sekund, kvindens~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-04 09:28

SUZANNE SORT PÅ HVIDT
»Mandens orgasme varer et sekund, kvindens ni måneder,« siger Suzanne
Brøgger,
der i dag fylder 60 år og fejrer sig selv med en samling forrygende og
flabede
kommentarer til mænds meninger gennem 1.000 år om kvinder og kærlighed. Vi
anmelder kampskriftet og tegner her på siderne et fotoportræt af dansk
litteraturs store mor.

læs mere: http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=506318

Jeg har i årtier præket at FØDSLEN ER KVINDENS ORGASME, det syns jeg er en
bedre formulering.

Og når hun for at smigre manden orgasmeskuespiller så er det hvad jeg lærte
på stønnekursus før min kone skulle føde - åndedrætstræning kaldte
fysioterapeuten ritualerne, for spontanitet hades , og men skal gejles op
til empati, som intet gavner.

Fra : Andropov

Dato : 20-11-04 21:35

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message news:<T1Zmd.13736

> Jeg har i årtier præket at FØDSLEN ER KVINDENS ORGASME, det syns jeg er en
> bedre formulering.

Mon det så er en fed orgasme....

Fra : Landsbytossen

Dato : 21-11-04 16:59

andropov@ofir.dk (Andropov) wrote in

> Mon det så er en fed orgasme....

Næ, det er en af hr. Warmings sædvanlige idiotier.

LT

Fra : Per O.

Dato : 22-11-04 01:22

Landsbytossen wrote:
> andropov@ofir.dk (Andropov) wrote in

> Næ, det er en af hr. Warmings sædvanlige idiotier.
>

> LT

Hvis du nu gjorde som vi andre, og smed Hr Warming i killfilteret i stedet,
så slap vi helt for at se hans tosserier. Som det er nu, kan vi stadig se
dit svar, men ikke Warmings oprindelige indlæg, som det behagelige
killfilter har fjernet fra vort åsyn
Tro mig, du bliver glad for killfilteret her på nyhedsgruppen !

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Landsbytossen

Dato : 22-11-04 08:21

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in

> [...]
> behagelige killfilter har fjernet fra vort åsyn
> Tro mig, du bliver glad for killfilteret her på nyhedsgruppen !

Hvem svarer du? Jeg svarede Andropov. Warming har boet trygt i mit
killfilter i lang tid.

LT

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-04 23:41

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Mon det så er en fed orgasme....

Jeg lærte mit præk af en britisk kvindesagskvinde i 70erne - hun havde læst
Goethe og Nietzsche og mente som dem at kvinden er født vinder i kraft af at
kunne føde.

Sex er blot symbol - og det at give kvinden orgasme er mandens ynkelige
surrogat og redskab for hans "vilje til magt", men hun kan sagtens ville
skilles dagen efter hun har hyklet orgasme - og måske alle kvindeorgasmer
har væsentligt eller totalt element af fake - af skuespil.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-11-04 17:40

> [...]
> sagtens ville skilles dagen efter hun har hyklet orgasme - og måske
> alle kvindeorgasmer har væsentligt eller totalt element af fake - af

Den sidste del af din sætning er jeg ikke enig i. Jeg tror ikke, kvinder
faker i den grad, du tror. Derimod er jeg ikke i tvivl om, at kvindens
orgasme for hende er ganske sekundær som rent fysisk nydelse, hvorimod den
tjener sit vigtige formål i det magtspil, vi begge er enige om eksistensen
af. At det så kan kombineres med et mikroskopisk øjebliks fysisk nydelse er
blot et ekstra frynsegode, kvinden har.

--
-Jens B.

Fra : Paul

Dato : 24-11-04 00:47

> [...]
> af. At det så kan kombineres med et mikroskopisk øjebliks fysisk nydelse

En kvindes orgasme er ikke mere end man gør den til.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
"The meeting of two personalities is like the contact of two chemical
substances: if there is any reaction, both are transformed".
Carl Jung (1875 - 1961)

Fra : Pnille

Dato : 16-12-04 21:53

> [...]
> på stønnekursus før min kone skulle føde - åndedrætstræning kaldte
> fysioterapeuten ritualerne, for spontanitet hades , og men skal gejles op

Synd hvis det er den eneste slags orgasme den kone har fået.