Fed udvikling (Idols)
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 17-11-04 00:15

Jeg synes at det er alt for fedt at Rikke vandt Idols på TV3 i dag, og det
på trods af sine ekstra kilo. Herligt at seerne afgører dette!

Hun er som nogen nok har set lidt overvægtig, men utroligt smuk alligevel,
og synger meget smukt. Dejligt at se at befolkningen er ved at være trætte
af Britney Spears-typer.

Og så var det for fedt da Blachmann svinede hende til til sidst så sagde hun
bare at "Det hørte hun ikke"

Så fik han den. Og så vandt hun endda med 65% til 35%.

Totalt fedt synes jeg.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-11-04 00:19

Martin / Fårevejle skrev:

> Hun er som nogen nok har set lidt overvægtig, men utroligt smuk
> alligevel, og synger meget smukt. Dejligt at se at befolkningen er ved at
> være trætte af Britney Spears-typer.

Har du et billede?

Jeg har liiidt på fornemmelsen (uden at have set hende overhovedet) at
hun slet ikke er overvægtig men det er folks twistede synspunkt på
kvinder som gør hende overvægtig.

Men jeg kan måske tage fejl.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 17-11-04 00:36

> Jeg har liiidt på fornemmelsen (uden at have set hende overhovedet) at
> hun slet ikke er overvægtig men det er folks twistede synspunkt på
> kvinder som gør hende overvægtig.

Du har ikke set Idols kan jeg høre.

jeg ved ikke om der er billeder på nettet endnu, men jeg kan da lige lede
lidt. Men lad os bare sige at hun har da lidt til gården og gaden, og det er
sgu bare fint!

Måske kommer her et link om lidt hvis det er nogen billeder på nettet af
hende endnu...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-11-04 01:41

Martin / Fårevejle skrev:

> Du har ikke set Idols kan jeg høre.

Ikke det der ligner et eneste afsnit.

> jeg ved ikke om der er billeder på nettet endnu, men jeg kan da lige lede
> lidt. Men lad os bare sige at hun har da lidt til gården og gaden, og det
> er sgu bare fint!

Der skal være lidt at holde af jo

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 17-11-04 00:41

http://www.tv3.dk/index.phtml?nav=2092&page_type=document&document=52474

Det nærmeste jeg kan komme, hun er længst til højre.

Men i programmet var der optaget hvor hun fik taget modelfoto og nøj hvor er
hun flot og nøj hvor ville jeg gerne have de billeder. Håber de dukker op et
sted på nettet en dag...!

Vi kommer ikke ud over at hun er lettere overvægtig, men det synes jeg bare
gør det endnu mere perfekt at hun alligevel kan vinde en sådan konkurrence
på trods af samfundet modelidealer nu tildags.

Kanon gået! Det sgu lige før jeg forelsker mig, for jeg synes det er _SÅ_
fedt at en pige som er en god tand større end de andre kan sætte dem på
plads alligevel - også selvom blachmann svinede hende til!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-11-04 01:42

Martin / Fårevejle skrev:

> Det nærmeste jeg kan komme, hun er længst til højre.

Ser køn ud.

> Men i programmet var der optaget hvor hun fik taget modelfoto og nøj hvor
> er hun flot og nøj hvor ville jeg gerne have de billeder. Håber de
> dukker op et sted på nettet en dag...!

Så deler du lige!

Fra : Jens......

Dato : 17-11-04 02:07

Martin / Fårevejle wrote:

> Men i programmet var der optaget hvor hun fik taget modelfoto og nøj
> hvor er hun flot og nøj hvor ville jeg gerne have de billeder. Håber
> de dukker op et sted på nettet en dag...!

så skal du vist have en meget stor væg, hvis det skal op og hænge.

> Vi kommer ikke ud over at hun er lettere overvægtig, men det synes
> jeg bare gør det endnu mere perfekt at hun alligevel kan vinde en
> sådan konkurrence på trods af samfundet modelidealer nu tildags.

nej hun er ikke lettere overvægtig hun er smæk fed.

> Kanon gået! Det sgu lige før jeg forelsker mig, for jeg synes det er
> _SÅ_ fedt at en pige som er en god tand større end de andre kan sætte
> dem på plads alligevel - også selvom blachmann svinede hende til!

det er da helt fint hvis hun var den bedste, men en slankekur ville nu
hjælpe.

skal vi vædde på hun nu når hun har vundet, får besked på at tabe sig.

--
Jens.

Fra : Cacba Cacbis

Dato : 17-11-04 16:38

> nej hun er ikke lettere overvægtig hun er smæk fed.

Smæk fed vil jeg ikke kalde det, men lidt over budttet... men derimod synes
jeg ikke på nogen mulig måde at hun er køn.....

Cacba Out

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 17-11-04 23:15

"Cacba Cacbis" <cacba@cacba.com> skrev i en meddelelse
men derimod synes
> jeg ikke på nogen mulig måde at hun er køn.....

Hvad snakker du om? Hun har da en helt kanon udstråling, og samtidigt
extremt sesuel.... *haps* *sf*

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 17-11-04 19:34

> skal vi vædde på hun nu når hun har vundet, får besked på at tabe sig.

Hvorfor skulle hun det. Hun har vundet den pladekontrakt, så den får hun sgu
da uanset om hun taber sig eller ej.

Det er folk som dig som gir pigerne spiseforstyrrelser.

Fra : Anders Hansen

Dato : 17-11-04 21:50

> Hvorfor skulle hun det. Hun har vundet den pladekontrakt, så den får hun
> sgu
> da uanset om hun taber sig eller ej.

Pladekontrakt?!?
Mig bekendt har hun kun vundet retten til at få produceret en single og
MULIGVIS derefter får hun lov til at lave en plade, hvis pladeselskabet
synes om hendes single. Og godt det samme da!

Hun er dog noget af det mest ækle tv har produceret i lange tider!

> Det er folk som dig som gir pigerne spiseforstyrrelser.

Jeg synes sq også hun er smældfed!

Fra : N/A

Dato : 17-11-04 23:17

Fra : Vic.

Dato : 17-11-04 23:17

PerX ... wrote:
> In article <oQOmd.5095$Vu5.1457@news.get2net.dk>, "Anders Hansen"
> <anders@(FJERN)kochsgadenet.dk> says...

> Og hvad så. Prøv med en positiv udmelding.

Hvis han synes hun er dårlig og smækfed, så synes han det. Hverken du eller
andre kan eller skal bestemme hvad Anders synes. Du kan i det hele taget
godt lide at skulle bestemme hvad andre skal mene, hva? Hvad laver du til
daglig? Er du kassedame og skal dermed afreagere på usenet ved at forsøge på
at hæve dig over alle andre?

Vic.

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 17-11-04 23:51

> Hvis han synes hun er dårlig og smækfed, så synes han det. Hverken du
eller
> andre kan eller skal bestemme hvad Anders synes.

Jamen det skal han da også ha lov til. Jeg synes hun er flot.

Du kan i det hele taget
> godt lide at skulle bestemme hvad andre skal mene, hva?

Hvad mener du med det? Jeg mener bare at DK har for mange "model.idealer" og
jeg synes dette er et glimrende eksempel på at befolkningen godt kan se
kvaliteterne i folk på trods af deres vægt.

Hvad laver du til
> daglig?

Videofilm.

Er du kassedame og skal dermed afreagere på usenet ved at forsøge på
> at hæve dig over alle andre?

Næhhh... blot sige at jeg synes det er en god udvikling - lidt som den med
Dove-reklamen

Fra : Vic.

Dato : 17-11-04 23:57

Martin / Fårevejle wrote:

> Jamen det skal han da også ha lov til. Jeg synes hun er flot.

Rolig nu, Martin. Det var ikke svar til dig, men til PerX. Fjols!

Vic.

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 18-11-04 00:29

> Rolig nu, Martin. Det var ikke svar til dig, men til PerX. Fjols!

Nå okay.

Men så har du nu svaret forkert. Jeg kan ikke se du har svaret på et indlæg
af PerX... FJOLS!

Fra : JRS -8260

Dato : 18-11-04 00:51

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men så har du nu svaret forkert. Jeg kan ikke se du har svaret på et
indlæg
> af PerX... FJOLS!

Det er jo nok dig der allerede har smidt ham i kill-filteret så for at være
et fjols Her fremgår sammenhængen tydeligt..

MVH
JRS

Fra : Jens......

Dato : 21-11-04 11:39

JRS -8260 wrote:
> [...]
>
> Det er jo nok dig der allerede har smidt ham i kill-filteret så for
> at være et fjols Her fremgår sammenhængen tydeligt..

LOL

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : PerX ...

Dato : 22-11-04 18:06

In article <cngil2$28ho$1@news.cybercity.dk>, ingen@spam.her.tak says...

> Hvis han synes hun er dårlig og smækfed, så synes han det.

Men der er ingen grund til at sige det

> Hverken du eller
> andre kan eller skal bestemme hvad Anders synes. Du kan i det hele taget
> godt lide at skulle bestemme hvad andre skal mene, hva?

I lyder begge to som teenagere som er nået til den fase hvor det er gåët
op for jer at i har *ret* til at have en mening, men ikke er bleve gamle
nok til at vide i har en *pligt* til at vise hensyn.

Så i killfilen med dig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-11-04 20:34

"PerX " <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Så i killfilen med dig.

Dygtig dreng. Din mor kan virkelig være stolt over dig. Og så helt uden
voksenhjælp.

Har I en intern konkurrence her i gruppen om, hvem der mest højråbende kan
prale med at have smidt andre i kill-filteret? Nu er du jo selv inde på den
hersen teenage-ting, så jeg skal undlade at komme nærmere ind på, hvor
infantilt jeg finder dit latterlige indlæg.

--
-Jens B.

Fra : Michael-7500

Dato : 17-11-04 15:10

http://idols.tv3.dk/index.phtml?inc=contestants_info&contestant_id=31

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-11-04 19:13

"Michael-7500" <michael-7500FJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse

http://idols.tv3.dk/index.phtml?inc=gallery&gallery_id=170&image_id=287&start=0

Jeg synes også, at hun er smuk.

Flere piger/kvinder af den slags, som "tør" være smukke (og det handler ikke
om vægt, men om indstillingen til én selv).

mange hilsner

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-04 22:59

In article <pan.2004.11.16.23.19.26.274724@website.tuxx.dk>,
visit_my@website.tuxx.dk says...

> Har du et billede?
>
> Jeg har liiidt på fornemmelsen (uden at have set hende overhovedet) at
> hun slet ikke er overvægtig men det er folks twistede synspunkt på
> kvinder som gør hende overvægtig.

LOL - well, jeg skrev det andet inden jeg læste dit - men jeg kan se vi
har samme opfattelse af medierne *g*

> Men jeg kan måske tage fejl.

Det er jo det :)

Fra : kvaerulant

Dato : 17-11-04 20:13

Martin / Fårevejle wrote:

>Jeg synes at det er alt for fedt at Rikke vandt Idols på TV3 i dag, og det
>på trods af sine ekstra kilo. Herligt at seerne afgører dette!

Hun ligende bare seerne.

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 17-11-04 22:36

> Hun ligende bare seerne.

Øhhh... kan du tale dansk?

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-04 23:04

In article <419bc44e$0$227$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
Jadahva@SPAMhotmail.com says...

> Øhhh... kan du tale dansk?

Det er ikke værd at oversætte ;)

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-11-04 15:54

"kvaerulant" <haabet2003@yahoo.dk> wrote in message

> Hun ligende bare seerne.

Og skribenterne i nærværende gruppe?

--
-Jens B.

Fra : PerX ...

Dato : 17-11-04 22:58

In article <419a89e5$0$66479$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
Jadahva@SPAMhotmail.com says...
> Jeg synes at det er alt for fedt at Rikke vandt Idols på TV3 i dag, og det
> på trods af sine ekstra kilo. Herligt at seerne afgører dette!

Har du et billdet? Jeg har ikke set hende :)

> Hun er som nogen nok har set lidt overvægtig, men utroligt smuk alligevel,
> og synger meget smukt. Dejligt at se at befolkningen er ved at være trætte
> af Britney Spears-typer.

Hm.. gad vide om andre er enig i at hun er overvægtig eller om hun måske
i virkeligheden er normal vægtig - de fleste popidoler idag er jo ret
underspiste.

Fra : Mette

Dato : 17-11-04 23:29

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Hm.. gad vide om andre er enig i at hun er overvægtig eller om hun måske
> i virkeligheden er normal vægtig - de fleste popidoler idag er jo ret
> underspiste.

Nej, hun _er_ overvægtig. Nok omkring de 90 kg. Der er både til gården, til
gaden og til naboerne på begge sider og deres genboer. Dermed ikke sagt, at
hun er klam eller for fed til TV osv - hun bærer det flot og har en smuk
udstråling. Men hun er bestemt ikke normalvægtig.
Jeg synes da det er fint, at man ikke har stemt på den krop, der kan sælge,
men på den pige man syntes sang bedst. At jeg så mener, at hun sang godt men
ikke idol-agtigt, er så en anden sag.
Marie Carmen Koppel er et eksempel på en fænomenal stemme i en meget stor og
ja, fed krop.

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 17-11-04 23:57

> [...]
sælge,
> men på den pige man syntes sang bedst. At jeg så mener, at hun sang godt

Glimragende beskrevet. Jeg synes nu hun synger fænomænalt. Det er da
fremskridt at folk ikke kigger på om de er lækre men hvem der leverer
kvalitet. Og når Rikke er stylet, så - overvægtig eller ej - er hun altså
småfræk at se på ;)

Jeg sad og sagde til min kæreste måneder tilbage at selvom hun sang
brand-godt havde hun ikke en chance pga vægten og så går hun hen og vinder -
der kan man bare se. '

Læg lige mærke til at det er første gang i DK AT en mere eller mindre
overvægtig pige når så langt og ligefrem vinder disse konkurrencer (idols,
scenen er din, popstars, og hvad de ellers hedder)

Flot siger jeg. Nogen der kender til om billederne kommer på nettet?

Fra : Mette

Dato : 18-11-04 01:43

> sælge,
> men
>
> Glimragende beskrevet. Jeg synes nu hun synger fænomænalt.

I forhold til hvad? I forhold til de virkeligt store sangerinder gennem
tiden (eller hende den 12årige i scenen er din) synger hun rimeligt
almindeligt.

> [...]
> overvægtig pige når så langt og ligefrem vinder disse konkurrencer (idols,
> scenen er din, popstars, og hvad de ellers hedder)

Nu er idols og popstars og stjerne for en aften jo ikke lige altid en
garanti for hverken talent eller succes. I hvert fald ikke i Danmark.

Fra : Jens......

Dato : 21-11-04 11:43

Martin / Fårevejle wrote:

> [...]
> (idols, scenen er din, popstars, og hvad de ellers hedder)
>
> Flot siger jeg. Nogen der kender til om billederne kommer på nettet?

hun er jo bare en døgnflue, men en man ikke vil støde ind i.

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : Jens......

Dato : 21-11-04 11:41

Mette wrote:
> [...]
> gården, til gaden og til naboerne på begge sider og deres genboer.
> Dermed ikke sagt, at hun er klam eller for fed til TV

næ de er jo også gået over til bredformat.

--
Jens.

postkasse_66@hotmail.com

Fra : PerX ...

Dato : 22-11-04 18:09

In article <419bd105$0$210$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, m@nospam.dk
says...
> [...]
> udstråling. Men hun er bestemt ikke normalvægtig.
> Jeg synes da det er fint, at man ikke har stemt på den krop, der kan sælge,

Ja, det er en hel ny trend inden for underholdning branchen *g*