Bundloese trusser, købes hvor?
Fra : Thunderbird [B?rbar]

Dato : 14-11-04 20:17

Hejsa Folkens

Mig og kæresten har overvejet at anskaffe hende en par bundløse
trusser. Men hvor kan man lige få fat i sådan nogen henne.

For går ikke lige ud fra at det er standard hyldevarer i en alm
undertøjs/lingeri forretning?. Og stoffet skal helst være sådan noget
glat/blank noget.

Men hvis at der er nogle herinde der kan pege mig i den rigtige
retning eller kender forretninger i Vejle amt der fører denne slags
trusser vil jeg da meget gerne vide det. Evt webshops som også har
bundloese trusser på sortimentet er også meget velkomne.

Evt svar til min email er også velkommen, i det tilfælde at der skulle
være nogle herinde fra der selv driver webshop eller deslige.

PÅ forhånd tak for hjælpen

Mvh
Flemming Jacobsen.

Fra : Nuser

Dato : 14-11-04 22:13

Hej

Har I prøvet i scor shop (hedder vist ikke sådan mere, men man kan finde
adressen på scors hjemmeside). Butikken ligger lige ved banegården i
Kolding. I stueetagen ud til et strøg, er der lingeri og på de øvrige etager
er der sexlegetøj. (Aboslut et besøg værd *smiler*)

Hilsen Nuser som har fundet bundløse trusser og lækre selvsiddende strømper
der *S*

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-11-04 01:55

On Sun, 14 Nov 2004 22:12:31 +0100, "Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>er der sexlegetøj. (Aboslut et besøg værd *smiler*)
>
>Hilsen Nuser som har fundet bundløse trusser og lækre selvsiddende strømper

Den her du tænker på??:

LingerieShop.dk
Jernbanegade 30
6000 Kolding

Flemming Jacobsen

Fra : Nuser

Dato : 15-11-04 16:33

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> On Sun, 14 Nov 2004 22:12:31 +0100, "Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk>
KLIP

> Den her du tænker på??:
>
> LingerieShop.dk
> Jernbanegade 30
> 6000 Kolding

Lige præcist *smiler*

Hilsen Nuser

Fra : Ulvir

Dato : 14-11-04 22:12

Thunderbird [B?rbar] wrote:
> Hejsa Folkens
>
> Mig og kæresten har overvejet at anskaffe hende en par bundløse
> trusser. Men hvor kan man lige få fat i sådan nogen henne.

[Klip)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-11-04 01:56

On Sun, 14 Nov 2004 22:12:25 +0100, "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote:

>[Klip)

Så skal man da klippe præcist da der jo stadig skal være stof til at
dække for læberne (ihvertfals til at starte med) og så samtidigt undgå
at stoffet trevler op.
Flemming Jacobsen

Fra : Bernd M?ller

Dato : 15-11-04 12:56

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote in message news:<kjvfp01v9957a4egnvqfpsbcjhav3pqbo8@4ax.com>...

> Så skal man da klippe præcist da der jo stadig skal være stof til at
> dække for læberne (ihvertfals til at starte med) og så samtidigt undgå
> at stoffet trevler op.

ha no fleming!

www.alexander-schmidt.de

hvor nogen

Fra : Guru

Dato : 17-11-04 05:24

QXL og de koster ikke meget

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-11-04 20:17

On Wed, 17 Nov 2004 05:24:24 +0100, "Guru" <Ingen@her.mail> wrote:

>QXL og de koster ikke meget

Er en mulighed, men synes ikke rigtiigt at de har noget der "trækker"
Flemming Jacobsen

Fra : Nana Sørensen

Dato : 21-11-04 00:56

> [...]
>
> Evt svar til min email er også velkommen, i det tilfælde at der skulle
> være nogle herinde fra der selv driver webshop eller deslige.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men tril i Istedgade engang. Enhver shop
derhandler med dildoer der, har også flotte bundløse trusser.

mvh. Nana