Nephew-koncert på P3
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 02-12-04 22:16

Er der nogen, der tilfældigvis har optaget koncerten med Nephew, som var på
P3 her til aften?

Fra : Morten H.

Dato : 03-12-04 00:14

Mads Jakobsen skrev:

> Er der nogen, der tilfældigvis har optaget koncerten med Nephew, som var på
> P3 her til aften?

Ja, men kun i 11 opsplittede mp3 filer.

/Morten

Fra : Thomas

Dato : 03-12-04 02:27

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der tilfældigvis har optaget koncerten med Nephew, som var
> på P3 her til aften?

Nej jeg optog den ikke 'tilfældigvis'... Jeg havde rent faktisk planlagt at
optage den

Jeg har den liggende på HD'en i Ukomprimeret .wav format... Den skal lige
splittes
op og brændes, i weekenden

Nice med en Nephew Koncert

..Thomas

Fra : Andreas

Dato : 03-12-04 09:05

Findes der er gratis program som man kan optage radio fra nettet med? Ret
smart hvis der lige kommer koncert med ens yndlingsband!

Andreas

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 03-12-04 09:39

> Er der nogen, der tilfældigvis har optaget koncerten med Nephew, som var
> på P3 her til aften?

Er det muligt at få fingre i en af jeres optagelser?

Mvh.

Mads

Fra : Morten H.

Dato : 03-12-04 11:14

Mads Jakobsen skrev:

> Er det muligt at få fingre i en af jeres optagelser?

I den udgave jeg har fået, er der desværre en del 'fejl' i de sidste par
numre. Ved ikke om det er P3's skyld, men lyder som om nogen har trådt
hårdt på ledningen undervejs.

Men hele koncerten bliver sendt på DR1 kl. 16.00 d. 16/12. Så der er der
jo mulighed for at hente den igen (endda i både lyd og billede).

/Morten