Video
Fra : PSG

Dato : 28-11-04 15:01

Hej

Jeg kom til at tænke på en meget spillet musikvideo i sidst i 80'erne eller
først i 90'erne hvor der er ansigterne er morphet så det er den (næsten)
samme mund der synger og ansigtet skifter. (Det er ikke Michael Jacksons
Black or White, jeg tænker på). Videoen var med et band med en mandling
forsanger og den var vist i sort/hvid. Er der nogle der kan huske hvem det
var...?

PFT
Patrick

Fra : Fatter Brik

Dato : 28-11-04 15:08

"PSG" <psgMYRE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsanger og den var vist i sort/hvid. Er der nogle der kan huske hvem det

Godley + Creme (10cc)...????

Fra : PSG

Dato : 28-11-04 15:24

JEPS - selvfølgelig. Og nu kan jeg huske at den hed Cry. Tak...

- Patrick

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-11-04 01:57

Godley and Creme var videolegender dengang. De lavede andres videoer, men
svendestykket var Cry, hvor de lavede morphing, før det blev opfundet!

Mark