Tue West i Zulu-awards ?
Fra : Thomas H.

Dato : 28-11-04 12:39

Nu må jeg helt ærlig sige, at jeg ikke bryder mig om Tue West, jeg synes
ganske simpelt han synger forfærdelig dårligt! - og han vandt da heller ikke
en eneste pris i går - men var det ikke lidt billigt på en eller anden måde,
at synge "barndommens gade" og så blive helt ved at lade Anne Linnet komme
ind og afslutte den ? Ment på den måde, at hvis han virkelig er så god en
sangskriver som folk går og siger, så burde han vel optræde med sine egne
geniale numre? ...at synge covernumre kan alle jo, men når man ikke har mere
at byde på sangteknisk end Tue, virker det ærlig talt lidt dumt.

Bare min mening

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 28-11-04 12:50

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote in

[snip]
>..men når man ikke har mere at byde på sangteknisk end Tue,
> virker det ærlig talt lidt dumt.

Måske er han uenig med dig i det - under alle omstændigheder er jeg dog
enig med dig :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : morten h.

Dato : 28-11-04 13:14

"Thomas H." skrev:

> [...]
> geniale numre? ...at synge covernumre kan alle jo, men når man ikke har mere
> at byde på sangteknisk end Tue, virker det ærlig talt lidt dumt.

Delvis enig. Men hvad skal der egentlig til for at vinde i en kategori
som "Årets Danske Sanger" (udover den sædvanlige halve million stemmer
fra pubertetsforvirrede unge)? I mine ører var Simon Kvamm klart den
mest ordinære sanger af de fem nominerede. Langt fra mere sangteknisk at
byde på end f.eks. Tue West.

/morten

Fra : /Moe

Dato : 30-11-04 00:15

jeg sidder og ser genudsendelsen af zulu awards lige nu, tue west er på.. og
hold da kæft hans sangteknik er ringe.. der var et tidspunkt hvor jeg troede
han ville begynde at growle, eller osse havde han bare en tudse i den ene
kind han lige skulle sluge.. og i starten af nummeret ville han lige være
sej og gå i falset, men det gik lisså galt..
og hvor var det plat med anne linnet, som tydeligt var nervøs fra starten af
sit vers..

my2cents

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 30-11-04 00:20

/Moe wrote:
> [...]
> sej og gå i falset, men det gik lisså galt..
> og hvor var det plat med anne linnet, som tydeligt var nervøs fra starten af

Ja, jeg var så uheldig at zappe over til samme program. Jeg nåede at se
og høre de optrædende "sangere" synge Africa sangen.
Føj siger jeg bare. Jeg krummede tæer!
Det lød *ikke* godt!

Fra : Thomas H.

Dato : 30-11-04 12:26

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg var så uheldig at zappe over til samme program. Jeg nåede at se
> og høre de optrædende "sangere" synge Africa sangen.
> Føj siger jeg bare. Jeg krummede tæer!
> Det lød *ikke* godt!

Nej men jeg kunne nu godt li' Martin Brygmans C.V. Jørgensen-parodi ...og
hans "dag for dag"

Fra : Thomas H.

Dato : 30-11-04 12:27

"/Moe" <superhirbel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sej og gå i falset, men det gik lisså galt..
> og hvor var det plat med anne linnet, som tydeligt var nervøs fra starten

Nej jeg er også totalt uforstående over, hvorfor han har valgt at blive
sanger, der må VIRKELIG være nogle pr-mænd der har fået fedtet sig ind de
rigtige steder, eller også er han i familie med nogle fra DR eller lign.