Shubidua, den nye...
Fra : Nette

Dato : 28-11-04 10:08

Hej gruppe

Shubidua skulle have lavet en ny indspilling af koncertnumre.
Jeg kan ikke finde den på pladeselskabets hjemmeside og heller ikke på
fansiden.

Har i en ide om, hvor jeg kan se den online, sådan jeg kan se, hvilke numre
der er med?

PFT

Nette

Fra : Karina

Dato : 28-11-04 14:01

Hej Nette,

> Shubidua skulle have lavet en ny indspilling af koncertnumre.

Det har de også - den udkommer her enten mandag eller tirsdag. Der er lidt
"divergerende" oplysninger på den, men jeg hælder mest til mandag. Titlen er
vist officielt: "Shubbernes Slotskoncert '04" og er med Shubidua +
RadioUnderholdningsOrkesteret. Det var ikke meningen, den skulle være kommet
på CD, men DR, der jo optog slotskoncerterne, syntes, det var blevet så
godt, at de bare måtte udgive den som CD.

> Jeg kan ikke finde den på pladeselskabets hjemmeside og heller ikke på
> fansiden.

Ahj, det er også noget sjusk, men jeg har ikke fået det lavet endnu - jeg er
SÅ langt bagefter på min side med alting.

> Har i en ide om, hvor jeg kan se den online, sådan jeg kan se, hvilke
numre
> der er med?

Alle de steder, jeg har fundet den online (steder, der forhandler den i
løbet af den kommende uge), kan du ikke se trackliste, men... hvis den
dækker slotskoncerterne 100%, får du følgende:

Ærligt Talt
Krig og fred
Form og Filur
Lulu rocken går
Basuner og engle
Hvalen Hvalborg
Sommergryder
Kære Lone
Vuffeli-Vov
Livets Pølse
Sagnet om regnormen Kurt og arken i parken
De tre små grise
Melankolini
Danmark
McArine
Den røde tråd
Sexchikane
Står på en alpetop

- og ekstra numrene mener jeg var

Stærk Tobak
Fed Rock

Håber, det er svar nok!

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Thomas H.

Dato : 28-11-04 17:51

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på CD, men DR, der jo optog slotskoncerterne, syntes, det var blevet så
> godt, at de bare måtte udgive den som CD.

Øv, jeg har ærgret mig gul og grøn over, at jeg ikke nåede at få billetter,
jeg havde dem ellers på billetnet, men skulle lige vente på at høre fra en
kammerat, og så var det for sent ;o(

Men hvorfor kommer noget sådant ikke på DVD med surround og hele pivtøjet ?

Fra : Karina

Dato : 28-11-04 20:49

> Men hvorfor kommer noget sådant ikke på DVD med surround og hele pivtøjet
?

Den kommer også på DVD i løbet af næste år - formentlig henover sommeren.
Det siger i hvert fald de seneste bulletiner, men om det er med "hele
pivtøjet", ved jeg ikke

Du gik i øvrigt glip af en skøn oplevelse... bare lige for at vade i det

Mvh
Karina

Fra : Nette

Dato : 29-11-04 00:56

"Karina" skrev

> Håber, det er svar nok!

Helt sikkert!

Mange tak skal du have.

Nette

Fra : Karina

Dato : 29-11-04 18:05

> Alle de steder, jeg har fundet den online (steder, der forhandler den i
> løbet af den kommende uge), kan du ikke se trackliste, men... hvis den
> dækker slotskoncerterne 100%, får du følgende:

Okay, den liste holdt så ikke.. CD'en udkom ganske rigtigt i dag.
Tracklisten er:

Krig og Fred
Form og filur
Hvalborg
Basuner og engle
De tre små grise
Livets pølse
Vuffelivov
Sommergryder
Melankolini
Danmark
Den røde tråd
Sexchikane
Fed Rock
Står på en alpetop
Der er et yndigt land

- og så vil jeg godt have lov at brokke mig... Fotografen (formentlig David
Bering og/eller DR) har taget et ganske fint bagsidefoto - men TYPISK,
allerforrest står to personer i hvid t-shirt, helt ude til venstre - og lige
ved siden af dem - præcis udenfor billedet, står jeg! SNYDT blev man!

.... Nå, jeg må trøste mig med, at jeg trods alt har 3 billeder med på
Shubidua200 boksen*G*

Mvh
Karina