Nogen der var på Paletten igår?
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 28-11-04 02:19

Har lige set Stomped, Melted og Mnemic. Virkelig fedt!
Jeg blev virkelig imponeret af Melted. Et er at de er pissegode, noget andet
er at de ikke lyder så danske, som fx Mnemic og Stomped. De blæste mig helt
ud, da de lavede et backstreet boys covernummer... HOLD DA KÆFT DET VAR
FEDT!!!
Mnemic spillede som jeg havde forventet, og det er jo kun godt. Det eneste
var bare, at jeg ikke kunne høre vokalen ordentlig... Hehe, på et tidspunkt
sprang en af bassistens strenge, så han ikke spillede med et øjeblik (man
kunne ikke høre forskel ) Mener også at det var ham, som knækkede sig på
scenen.

Som sagt blev jeg virkelig VIRKELIG betaget af Melted, utroligt godt.

Jeg er godt nok holdt op med at høre Stomped, og koncerten bekræftede
hvorfor. Alt respekt til deres kunnen, men neeeejjjjj... de er altså svage i
forhold til andre bands.