Den stinker.
Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 27-11-04 16:33

Den nye version af Do They Know Its Christmas? er jo ganske enkel
modbydelig at høre på i forhold til den første udgave!
Føj siger jeg bare!

Fra : Holst

Dato : 27-11-04 16:40

Thomas K. Jeppesen wrote:

> Den nye version af Do They Know Its Christmas? er jo ganske enkel
> modbydelig at høre på i forhold til den første udgave!
> Føj siger jeg bare!

Ja, og den anden var heller ikke for god. Men denne er dog den værste,
men det er måske det, ungdommen vil have :)

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 27-11-04 21:51

Holst <newsnov04@shelter.dk> wrote in news:41a89fd2$0$279
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ja, og den anden var heller ikke for god. Men denne er dog den værste,
> men det er måske det, ungdommen vil have :)

Tjo hvis de vil have en "Popstars meets Idols Remix"
Så kan den godt gå an, den lyder lige så forfærdeligt som det skråleri
de laver i de 2 programmer.

Fra : Mark - Jensen -

Dato : 29-11-04 19:30

On Sat, 27 Nov 2004 14:51:01 -0600, "Mr. Sejersen"
<tjotjaehem[REMOVE]@yahoo.com> wrote:

>Tjo hvis de vil have en "Popstars meets Idols Remix"
>Så kan den godt gå an, den lyder lige så forfærdeligt som det skråleri
>de laver i de 2 programmer.

Jeg undrer mig meget. Hvad faen er det med de unge kunstnere?

Det er en glimrende sag, Afrika, altså. Men for pokker da, lav da en
ny sang, i stedet for at skårle løs på en gammel sang. Det er direkte
latterligt at se dem stå og synge den samme lyrik og melodi vi
allerede har hørt utallige gange. Hvor svært kan det være at lave en
ny stor julesang? Ja det er nok ikke så nemt igen, men det vil godt
nok være langt mere interessant for sagen hvis man gjorde det arbejde
i stedet for bare at skråle den samme sang igen.

Det samme med Christinia-sangen. Nu er det ikke en sag jeg på nogen
måde støtter (men det er en anden diskussion, og et andet sted), men
hvorfor skal en række mere eller mindre gode sangere stå og skråle den
text og melodi som vi alle har hørt, i stedet for at de nosser sig
sammen og laver en ny sang?

jeg synes det er en enorm falliterklæring at der er så lidt
innovation(er det ikke det rigtige ord?)/nytænkning anno 2004
sammenlignet med tidligere.

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 29-11-04 21:16

Mark - Jensen - wrote:

> [...]
>
> jeg synes det er en enorm falliterklæring at der er så lidt
> innovation(er det ikke det rigtige ord?)/nytænkning anno 2004

Hørt!

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 30-11-04 12:21

> Hørt!

Læg mærke til det, praktisk talt INGEN af de unge "musikere" der kommer
for tiden kan finde ud af at lave deres eget musik.
Enten så snupper de gamle numre der har været fremme i årtier
og kalder dem deres egen eller de er for dumme til at lave musikken
selv og får så en anden fra en tidl success gruppe til at lave det for dem.
F.eks skråleren Pink er et præmie eksempel på det fænomen. Hun er så dum
i bøtten at en fra den gamle gruppe 4 Non Blondes er nød til at skrive
"hendes numre".

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-11-04 14:16

Mr. Sejersen wrote:

> Læg mærke til det, praktisk talt INGEN af de unge "musikere" der kommer
> for tiden kan finde ud af at lave deres eget musik.

Det er ikke noget nyt, men det kan da godt være det er mere udbredt i
øjeblikket.

> F.eks skråleren Pink er et præmie eksempel på det fænomen. Hun er så dum
> i bøtten at en fra den gamle gruppe 4 Non Blondes er nød til at skrive
> "hendes numre".

Nu er der altså ret så mange, der ikke skriver deres egne numre. Hvor
mange numre tror, du Elvis selv skrev? Og Cliff Richard (hvor en fra den
gamle gruppe også har været ret så aktiv)? Diana Ross, Celine Dion,
Whitney Houston osv. osv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Thomas K. Jeppesen

Dato : 30-11-04 20:08

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> mange numre tror, du Elvis selv skrev? Og Cliff Richard (hvor en fra den
> gamle gruppe også har været ret så aktiv)? Diana Ross, Celine Dion,

De kan da i det mindste synge!

Fra : nayati

Dato : 06-12-04 08:17
Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-12-04 16:19
Fra : Knud Winckelmann

Dato : 06-12-04 23:49

Således skrev Robert Eriksen den Mon, 06 Dec 2004 16:19:20 +0100:

>øøh..... og?

Spambot, der har huseret rundt om den sidste uge tid.
Ignore.

Knud
--
Real_men_don't_need_spacebars.

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 27-11-04 16:38

"Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message
> Den nye version af Do They Know Its Christmas? er jo ganske enkel
> modbydelig at høre på i forhold til den første udgave!
> Føj siger jeg bare!

Jeg har ikke hørt den - er det sådan noget techno-dancepop-remix eller hvad?
Hvem står bag?

/Rasmus

Fra : Holst

Dato : 27-11-04 17:11

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:

> Jeg har ikke hørt den - er det sådan noget techno-dancepop-remix eller hvad?
> Hvem står bag?

Bob Geldorf.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-11-04 17:16

Rasmus Thorsø Nielsen wrote:
> "Thomas K. Jeppesen" <invalid@sick.house> wrote in message

> Jeg har ikke hørt den - er det sådan noget techno-dancepop-remix eller hvad?
> Hvem står bag?

http://www.bandaid20.com/

Det er ....... hmm.. ja det er det :-/