Shubidua mix
Fra : Weissert

Dato : 27-11-04 11:05

Søgt med lys og lygte efter Shubidua MegaMix, som er mixet af Sanny X og kan
simpelthen ikke finde det nogensteder.

Nogen der kan hjælpe der ?

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 27-11-04 12:02

"Weissert" <weissert@tdcadsl.dk> wrote in

> Søgt med lys og lygte efter Shubidua MegaMix, som er mixet af Sanny X
> og kan simpelthen ikke finde det nogensteder.
>
> Nogen der kan hjælpe der ?

Den eneste jeg kender er den at Cutfather & Soulshok lavede under navnet
Rockrosinen & Pølseenderne. Den hedder Shub Mix.
Den findes på deres album kaldet Med Det Hele (side 1, track 1)
Men den findes vist ikke som CD, kun som vinyl.
Meeeeen jeg tror godt jeg kan hitte den som en Mp3 et sted
Drop mig en mail.

Sejersen.

Fra : Weissert

Dato : 27-11-04 13:03

Den kender jeg, men det er ikke den.

Mener det mix stammer tilbage fra mellem 1993 - 1994/5, hvor Sanny X fra DMC
lavede et kanongodt mix, kan bare ikke lokalisere det nogensteder.

Fra : Karina

Dato : 28-11-04 00:09

> Mener det mix stammer tilbage fra mellem 1993 - 1994/5, hvor Sanny X fra
DMC
> lavede et kanongodt mix, kan bare ikke lokalisere det nogensteder.

Kan du sige lidt mere om, hvilke sange der er i mixet?

Sanny X siger mig ikke så meget, men det kan være, jeg kan hitte mixet, hvis
du kan huske nogle af de sange, der er med.

Mvh
Karina

Fra : Weissert

Dato : 28-11-04 11:12

Nam-nam, Phil & Delphia, Mig og så Harry, fed rock, jeg er fluen og mange
andre som jeg ikke lige kan komme på .. men Sanny X er fra Sverige og er
mixer for DiscoMixClub og han lavede osse TV2´s be-bap megamix.

Sparsomme oplysninger ved jeg godt, men mixet er ikke tilsat rytmeboks som
f.eks Rockrosinen og pølseendernes Shubidua mix er.

MVH

Jørn Weissert

Fra : Weissert

Dato : 28-11-04 11:33

Sanny X er åbenbart græker og ikke svensker :)