Bedste album med Savage Rose (Annisette)?
Fra : JE

Dato : 26-11-04 19:44

Savage Rose har igennem tiden lavet mange albums. Er der et (evt. flere)
bestemt album som kan anbefales? Jeg er specielt ude efter stille og
stemningsfulde numre.

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-11-04 02:37

JE wrote:
> Savage Rose har igennem tiden lavet mange albums. Er der et (evt.
> flere) bestemt album som kan anbefales? Jeg er specielt ude efter
> stille og stemningsfulde numre.

"Savage Rose" og "In The Plain". Produceret af Johnny Reimar, tro det
hvem der kan.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-11-04 10:25

Sune Salminen <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:co8lm8$19v5$1@news.cybercity.dk...

> "Savage Rose" og "In The Plain". Produceret af Johnny Reimar, tro det
> hvem der kan.
______

Jeg kan anbefale "Boogeymann band" fra Mors. Det er sån noget stille og
afslappende gammeldags instrumental jazz-agtigt musik. Det er en
fritidsgruppe som består af ca 20 mand (skråstreg9 medlemmer.
Et af medlemmerne er med i "Tonight", tro det hvem der kan.

Hilsen Åge

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-11-04 13:08

Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> fritidsgruppe som består af ca 20 mand (skråstreg9 medlemmer.
> Et af medlemmerne er med i "Tonight", tro det hvem der kan.

Og Anisette er med i (citat) "Boogeymann band"?

Fra : -V-

Dato : 27-11-04 13:14

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> fritidsgruppe som består af ca 20 mand (skråstreg9 medlemmer.
> Et af medlemmerne er med i "Tonight", tro det hvem der kan.

Jeg undrer mig såre over relevansen i dit indlæg?

-V-

Fra : Kurt Kedelig

Dato : 27-11-04 15:44

> "Savage Rose" og "In The Plain". Produceret af Johnny Reimar, tro det
> hvem der kan.

Enig. Fine udgivelser og tilgængelige på CD. Skulle nogen i øvrigt vide, om
der findes noget med Anisette fra hendes forrige gruppe Anisette og Dandy
Swingers, på CD, hører jeg gerne om det. Hun/de indspillede bl.a. en udgave
af "River Deep, Mountain High", der godt kan følge en vis fru Turner pænt på
vej.
Nå ikke flere sidespring, så ender det jo bare i det rene "Goddag Mand,
Økseskaft" jfr.:

>Savage Rose har igennem tiden lavet mange albums. Er der et (evt. flere)
>bestemt album som kan anbefales?

Bravo, det svar vækkede mig sq!

)) Lars

Fra : Peter Korgaard

Dato : 07-12-04 20:29

Det bedste album med Savage Rose vil for mig altid være Dødens Triumf.
Specielt hvis du er ude efter stille og stemningsfulde numre. Pladen er
instrumental med en enkelt undtagelse, Dear Little Mother, som Anisette
synger.

Peter T. Korgaard - http://www.overtone.dk :: Musik og undervisning, debat,
find musiker, sælg eller køb.