Billg flamingo (sundolitt) isolering?
Fra : John Smith

Dato : 02-12-04 07:30

Hej

Er der nogen gode forslag til hvor jeg kan finde 200 mm flamingo
gulvisolering's priser på nettet - eller steder jeg kan henvende mig?

Det skal helst være inden for rimelig køreafstand af Hobro (Nørager).

Mvh
John Smith

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 02-12-04 12:03

John Smith wrote:
> [...]
> gulvisolering's priser på nettet - eller steder jeg kan henvende mig?
>
> Det skal helst være inden for rimelig køreafstand af Hobro (Nørager).

Jeg købte det hos www.olt.dk - men man skal nok købe en del eller en
del andre ting for at det kan svare sig med transporten.

Hvis du har lyst til at køre til Støvring har jeg en plade (220x600x2400)
i overskud som du må få helt gratis

/Jakob

Fra : John Smith

Dato : 02-12-04 13:57

Jakob Jeppesen wrote:
> [...]
> del andre ting for at det kan svare sig med transporten.
>
> Hvis du har lyst til at køre til Støvring har jeg en plade (220x600x2400)

Hej og tak for svaret.

Jeg har nu ringet 4-5 steder hen og fået et samlet tilbud på alle de
materialer jeg skal bruge for at støbe mit gulv.

Det kommer til at stå mig i ca 12 - 13.000,- incl. moms at støbe et gulv
på 60 kvm. med gulvvarmeslange, alle materialer inbefattet. Hvis der
skulle være andre der tænkte over at begynde på noget tilsvarende...

Mvh
John Smith

Fra : anders majland

Dato : 02-12-04 13:58

> Er der nogen gode forslag til hvor jeg kan finde 200 mm flamingo
> gulvisolering's priser på nettet - eller steder jeg kan henvende mig?
>
> Det skal helst være inden for rimelig køreafstand af Hobro (Nørager).

Skal du bruge mere end der kan hentes på en trailer en lørdag formiddag er
de fleste trælaster klar på at lave et godt tilbud. Så prisen fra www.olt.dk
er da et sted at starte...

Da vi skulle igang med 1.salen lavede vi en liste over hvad vi skulle bruge
af materialer , undersøgte hvad de laveste online priser var på de ting der
"rykkede", og bad så to trælaster om tilbud på listen. Vi valgte at købe ved
ArnoldD, Møldrup (Men der ligger også en i Hobro). Vi fik varene til en pris
der stort set svarer til en tilbudspris i jem&fix (bla isolering er jo nemt
at sammenligne) mens træet ikke var meget dyrere, men i væsenligt bedre
kvalitet.

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-12-04 21:52

> [...]
nemt
> at sammenligne) mens træet ikke var meget dyrere, men i væsenligt bedre

Jeg er selv ved at bygge om, og bor i Hobro, da jeg skulle bruge 140kvm
rustik loft var jeg rundt i byen ved de forsk. forretninger , og også Arnold
D, deres tilbud var ikke spec godt, endag jeg så var kommet på Møldrup
kanten, jeg kørte ind omrking deres Hoved AFD. og der fik jeg det bedste
tilbud 10 kr under pr kvm, og har hørt flere steder at men kan presse prisen
mere i Møldrup end i Hobro

Det skal lige siges at der var ikke nogel steder jeg oplyste de priser jeg
havde fået

Mvh Jesper

Fra : anders majland

Dato : 03-12-04 08:18

> [...]
> kanten, jeg kørte ind omrking deres Hoved AFD. og der fik jeg det bedste
> tilbud 10 kr under pr kvm, og har hørt flere steder at men kan presse

Ja det må vel næsten være samme vare du der sparede 1400kr på. Vi har lavet
indervægge af spånplade og gips. I Møldrup havde de en "rest" (dvs knapt en
palle) 10mm spånplade i et atypisk mål. Dem fik vi til en god pris. Vi
skulle alligevel skære stort set i alle pladerne så det betød ikke noget at
de var længere end en normal plade.

De første materialer (lægtre/regler, gips og isolering) var arnold alligevel
nødt til at køre 2 gang med en 12meter bil for at få herud. Isoleringen var
et helt læs. Så er det rart at købe leveret... Skulle jeg have kørt det hjem
fra jem&fix på en "hobby-trailer" havde jeg skullet køre i pendulfart en hel
weekend

> Det skal lige siges at der var ikke nogel steder jeg oplyste de priser jeg
> havde fået

Hvis man ved hvad prisnivueat normalt er behøver man jo heller ikke bruge
andres priser til at trykke med... Men det er jo altid et spil at lave en
god handel ... Jeg oprettede en konto ved ArnoldD og har købt langt det
meste der, men jeg får ikke nogen generel rabat. Kun lidt kredit. Men det er
ikke alt jeg har købt der. De 90m2 gulv til 1.salen er købt direkte fra
fabrik og de 30m2 til hemsene som andensorteing efter en annonce i DBA da vi
overvejede at købe brugte gulvbrædder(Men det lå på lagerhotellet i
møldrup, så det var jo lige i nærheden selvom det var et skive firma vi
købte af)