Overslag på malerarbejde ved fraflytning a~
Fra : Anders Mørk

Dato : 30-11-04 12:57

Hejsa, der skulle vel ikke være nogle her i gruppen der kunne komme med et
overslag på hvad det ca. vil komme til at koste med malerarbejdet der skal
til i forbindelse med fraflytning. Vores lejlighed blev overtaget i
nyrenoveret stand og den skal afleveres i nyrenoveret stand. Der er ca. 80
kvm, hvide vægge, hvidt træværk, lakeret bøgeparketgulv på ca. 70 kvm og ca.
5 kvm. olieret askeparket. Der er gipslofter i ca. 15 kvm. af lejligheden og
pudsede hvide lofter i resten. Vi har boet der i ca. halvandet år og er
ikke-rygere.

Mit umiddelbare gæt ville være 10-15K, men jeg kunne godt tænke mig at vide
om det holder...

Venligst,
Anders

Fra : Bo Christensen

Dato : 30-11-04 13:57

> Mit umiddelbare gæt ville være 10-15K, men jeg kunne godt tænke mig at
> vide om det holder...
hej,
er det noget du selv laver, eller skal have en maler tl ?
/bo

Fra : Anders Mørk

Dato : 30-11-04 14:36

> er det noget du selv laver, eller skal have en maler tl ?

Det er boligforeningen der bestiller maler og gulvafslibning. Det er mere
for at have et rimeligt godt gæt at falde tilbage på, så man ved hvornår den
endelige regning kommer op i det røde felt.

../Anders

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-11-04 14:07

"Anders Mørk" <anders@moerk-nozohour.dk> wrote in message
> [...]
> ikke-rygere.
>
> Mit umiddelbare gæt ville være 10-15K, men jeg kunne godt tænke mig at

Mine erfaringer fra afdelingsbestyrelsen i en boligforening siger mig at du
er god til at gætte, jeg ville side det samme.

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask