Hvem synger den sang???
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 18-05-01 14:32

Hej.
Er der nogen der ved hvem der synger en sang der efter min hørelse lyder som
om at han synger "with a female boy and a human girl" "can´t forget..."

Hilsen Morten Jørgensen

Fra : Michael Thomsen

Dato : 18-05-01 15:46

Rygterne fra Cannes-festivalen siger at familie-animationsfilmen "Shrek"
bl.a. indeholder Leonard Cohen's "Halleluja" på lydsiden. Jeg slog
soundtracket op hos Amazon og fandt ud af at det bl.a. også indeholder sange
af Smash Mouth og Eels' "My Beloved Monster"!!!

Hvad sker der her?

Er Alan Menken, Tim Rice, Elton John og alle de andre sædvanlige
leverandører til kvalmende middle-of-the-road tegnefilms-soundtracks ved at
gå på pension? Bliver de virkelig erstattet af punk, indie og klassiske
singer-songwriters?

Weird stuff !

Hvordan hulen vil de danske oversættere/eftersynkronisatorer forholde sig
til Leonard Cohen & Co?

Michael

Fra : Michael Thomsen

Dato : 18-05-01 15:49

ups, ovenstånde var postet forkert!!

Fra : Troels

Dato : 18-05-01 16:00

"Morten Jørgensen" <tbd@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Er der nogen der ved hvem der synger en sang der efter min hørelse lyder
som
> om at han synger "with a female boy and a human girl" "can´t forget..."

Hvad genre er det? Jeg kom til at tænke på big fat snake...

/Troels

Fra : Christian Trier

Dato : 17-05-01 22:27

Troels <tllund@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:pNaN6.34$W4.11038@news101.telia.com...

> "Morten Jørgensen" <tbd@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> som
>
> Hvad genre er det? Jeg kom til at tænke på big fat snake...
>
> /Troels

Det er Big Fat Snake.
Den er på rødekors cd`en

Venlig hilsen Christian

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 18-05-01 19:25

tak, jeg fandt den på en gratis cd fra Dansk Flygtningehjælp med 5 sange fra
Big Fat Snake.
Sangen hed "Female Voice"

Hilsen Morten Jørgensen