Lakering af gulv
Fra : Carlsen

Dato : 28-11-04 09:45

Hej NG

Er der nogen som har erfaringer med lakering af gulve...vi ville gerne have
det "mørkt"!?!?..sådan kirsebæragtigt men ikke for rødt...kan det lade sig
gøre eller er det "dumt" at kaste sig ud i?

-LC

Fra : Karl

Dato : 29-11-04 14:01

"Carlsen" <carlsens@SLETwebspeed.dk> wrote in message
> [...]
> det "mørkt"!?!?..sådan kirsebæragtigt men ikke for rødt...kan det lade sig
> gøre eller er det "dumt" at kaste sig ud i?

Bare du husker at støv og skidt ses bedst på mørke overflader.

--
Hilsen Karl

Fra : Carlsen

Dato : 29-11-04 10:03

"Karl" <Karl@???nospam.please> skrev i en meddelelse

> Bare du husker at støv og skidt ses bedst på mørke overflader.

....jo tak ... bare det bliver pænt jævnt.

-LC

Fra : David

Dato : 29-11-04 18:07

Sådan som de gode gamle fernis gulve?
Det vil vi også. Jeg ved bare ikke så meget om det endnu.

Kan man f.eks. slibe det hvor det ikke ser så pænt ud i dag (vi har gulve
som er behandelt med fernis) og så give det noget fernis?

/David

Carlsen <carlsens@SLETwebspeed.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41aae566$0$238$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...