Melaminlåger rengøring
Fra : Hans H. Pedersen

Dato : 27-11-04 18:27

Mine 10 år gamle melaminlåger i køkkenet er efterhånden ikke så hvide mere.
Hvordan får jeg dem skinnende hvide igen ?
Jeg har brugt "Super 10" på dem med jævne mellemrum men det er efterhånden
uden virkning, har jeg ødelagt den ved at bruge dette rengøringsmiddel ?
alle tips er velkomne !!!

MVH. Hans H.

Fra : Chriz

Dato : 28-11-04 11:29

Samiakspiritus virker rigtig godt! Stinker dog fælt under rengøringen

mvh

Chriz