Skrue i køkkenskab er drejet over.
Fra : Soren Pedersen

Dato : 25-11-04 10:46

Hvordan klarer man det ? Skabet er lamineret spån, og skruen er (tror jeg
nok) en "spånskrue", ca 10mm lang. Jeg KUNNE selvfølgelig sætte en størrer
skrue i, men jeg har på fornemmelsen at det er en lappeløsning med begrænset
holdbarhed. Jeg er heller ikke meget for at lime den fast.
Findes der en "god" løsning på problemet ? (jeg kan desuden se at problemet
smitter til de andre skabe.......

Mvh
Søren

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 25-11-04 10:57

"Soren Pedersen" <smp@munchweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> holdbarhed. Jeg er heller ikke meget for at lime den fast.
> Findes der en "god" løsning på problemet ? (jeg kan desuden se at

Du skruer skruen ud, og borer hullet op.
Limer et stykke rundstok i hullet og forborer til skruen, derfter er det
bare at skrue skruen i igen.

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
____________________________________
This Email was scanned by Norton Antivirus

Fra : Soren Pedersen

Dato : 25-11-04 12:07

Takker

Mvh
Søren

Fra : Christian

Dato : 25-11-04 12:33

> Du skruer skruen ud, og borer hullet op.
> Limer et stykke rundstok i hullet og forborer til skruen, derfter er det
> [...]

Her kommer den korte version: Du limer en tændstik ind i hullet.

Christian

Fra : Soren Pedersen

Dato : 25-11-04 13:16

> Her kommer den korte version: Du limer en tændstik ind i hullet.

Jeg vælger rundstokkemetoden ud fra en betragtning om at hvis jeg bruger
tændstikkemetoden udskyder jeg bare problemet, da det stadigvæk er spån jeg
skruer i.
Men tak alligevel

Mvh
Søren - Kig billeder og "minimarked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren