Airkondition anlæg
Fra : Karl

Dato : 19-11-04 06:32

Jeg har set et airkondition anlæg til kr. 1800, Made in China.
Har nogen erfaring hermed?

--
Hilsen Karl

Fra : Lars

Dato : 19-11-04 10:13

Hej,

"Karl" <Karl@???nospam.please> wrote in message

> Jeg har set et airkondition anlæg til kr. 1800, Made in China.
> Har nogen erfaring hermed?

Har du et link?

Der er vel ingen grund til at den ikke skulle virke, men effektiviteten på
dem (går ud fra at det er sådan en model der kræver aftræk) er noget lavere
end de rigtige split-modeller med en ude og inde enhed.

Den larmer formentlig også da kompressoren nødvendigvis må sidde i inde
enheden.

** Lars

Fra : Karl

Dato : 20-11-04 09:23

> Har du et link?

Nej, Jeg har set den i en Silvan forretning.
Der stod noget om at den brugte kondensvand.
--
Hilsen Karl

Fra : Lars

Dato : 22-11-04 09:45

Hejsa,

> Nej, Jeg har set den i en Silvan forretning.
> Der stod noget om at den brugte kondensvand.

Den bruger det ikke - men danner kondensvand, som normalt afleveres i en
lille beholder som du så skal tømme engang imellem.

** Lars