problem med vandvarmer
Fra : chrsof

Dato : 13-11-04 13:06

hej.

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Jeg har en metro 160 l vandvarmer der ligger ned i min krybe kælder. Vandvarmeren er fra 1998.
Jeg har fået et problem med den. Efter at en person har været i bad, er vandet for koldt til den næste, det har altid været sådanne at man kunne gå 3 i bad lige efter hinanden.

Ved i hvad problemet kan være?

Den er på el, og er tilsluttet 400v.

mvh
Lene Jørgensen

Fra : Steen Madsen

Dato : 13-11-04 13:39

hej

det kunne tænkes at den er fyldt med kalk!

steen

Fra : Holst

Dato : 13-11-04 15:40

chrsof wrote:

> Ved i hvad problemet kan være?

Kalk siges at kunne være årsag til sådant.

Men spørg mig ikke, hvordan man afkalker en vandvarmer.

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-11-04 21:50

Holst <newsnov04@shelter.dk> skrev:

> Men spørg mig ikke, hvordan man afkalker en vandvarmer.

Smeden har sådan en syrepumpe - det tager en times tid.

--
Allan Vebel
Hjælp os til nye aktuelle artikler og faq-svar - skriv til

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 15-11-04 14:36

Hej Lene!

Det kan være den ene fase der er faldet ud, så prøv at kigge efter
sikringerne. Jeg har selv været ude for det samme i vores sommerhus.

Hilsen

Kurt Kristiansen
kurt.kristiansen@stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/dk/