Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erotiske fotos..?
Fra : OCB

Dato : 01-12-04 10:10

Hej gruppe.

Jeg har et par gange oplevet, at en af mine "faste modeller" er blevet
tilbudt at lave fotos af erotisk art. Fotograferne som har tilbudt dette,
har fortalt, at de kun vil blive solgt i udlandet.

Mit spørgsmål er så, er der deciderede billedebureauer som køber billederne
af de pågældende fotografer?

Nu har førnævnte model ikke prøvet denne type job, så jeg har ingen anelse
om hvordan det ellers ville have forløbet, økonomisk m.m.

Med venlig hilsen
Ole Condrup Boesen
www.condrup.dk

Fra : p

Dato : 01-12-04 12:21

"OCB" <contactREMOVEME@condrup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu har førnævnte model ikke prøvet denne type job, så jeg har ingen anelse
> om hvordan det ellers ville have forløbet, økonomisk m.m.

Så bed "en af dine faste modeller" få en juridisk bindende kontrakt med
pågældende.
betingelser for anvendelse og brug af billeder, salg til trediepart og
betaling.
(så falder de efterspørgelser som oftest til jorden),
den med udlandet, mundtlige aftaler og forsikringer kan bruges til noget
det er oftest sådan at "såkaldte billedbureauer" tjener penge, og modellen
intet.
og er hun så god, så lad hende henvende sig direkte til Penthouse.....
ovennævnte er erfaringer fra mange år i den grafiske branche....
//G5MAC

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-12-04 14:04

In article <RTfrd.20$uO5.10@news.get2net.dk>, OCB wrote:
> [...]
> tilbudt at lave fotos af erotisk art. Fotograferne som har tilbudt dette,
> har fortalt, at de kun vil blive solgt i udlandet.

Jeg tror heller ikke jeg nogensinde har søgt eurotiske billeder i DK.
Så tøserne kan forvente danskere ser dem.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-12-04 15:10

Povl H. Pedersen wrote:

> Jeg tror heller ikke jeg nogensinde har søgt eurotiske billeder i DK.
^^^^

Der må her indlysende være tale om europæiske grænseoverskridende billeder.

vh
Jan

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-12-04 20:56

In article <41add1b4$0$5740$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Jan Bøgh wrote:

> ^^^^
>
> Der må her indlysende være tale om europæiske grænseoverskridende billeder.

Ordet eliminerer ihvertfald amerikanske siliconemodeller fra min
præferenceliste.