Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Etui til Canon Ixux 500?
Fra : Ukendt

Dato : 01-12-04 01:01

Hej

Jeg har lige købt et Canon Ixus 500, og nu vil jeg lige høre om der er nogen
der kender et godt etui der kan bruges til det?

Den jeg har set der skulle passe til det (fra Canon) er skam nydelig lavet,
men jeg savner lidt ekstra plads (til et ekstra batteri og evt. ekstra
flashcard)

Den skal fylde minimal - størrelsen er en af grundene til at jeg valgte
kameraet.

Mvh. Kent

Fra : Ole Larsen

Dato : 01-12-04 01:29

Kent Roldskov Pedersen wrote:
> [...]
> flashcard)
>
> Den skal fylde minimal - størrelsen er en af grundene til at jeg valgte

En ven har et org. til Ixus V med lomme til kort og batteri. Det fylder
ikke meget mere end kameraet. Så du ordentligt efter ?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Lidt nye fotografiske billeder på:

Fra : Per

Dato : 01-12-04 10:48

"Kent Roldskov Pedersen" <!> skrev i en meddelelse
> [...]
> ekstra flashcard)
>
> Den skal fylde minimal - størrelsen er en af grundene til at jeg valgte

Hej Kent!

Jeg bruger selv denne til mit Ixus 400.

http://www.lowepro.com/Products/Camera_Pouches/designed_digital/D-Res_8M.aspx

Den kan også købes i DK flere steder. F.eks. Elgiganten. Jeg mener den
koster 150 - 200 kr

Der er plads til ex. batteri.

Mvh. Per!

Fra : enrico

Dato : 01-12-04 14:17

Til min Ixus købte jeg en lille lædersag, der kan sidde i bæltet.
Pris 100 kr såvidt jeg husker.

Købt hos Viborg Computercenter http://www.vcc-computer.dk/

-enrico

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 23:16

LowePro 8S hos JapanPhoto, ca. 199 kr !!!
Se det på www.lowepro.com

mvh
Flemming