Foto
IBM760 5420
Teil 3020
nikon sb800 - hvor ?
Fra : Casper

Dato : 30-11-04 12:01

Hej

Hvor ville I købe nikon SB800 m. dk manual ? Synes ikke lige det er til at
gennemskue på edbpriser hvem der har dk manual og ikke har... så jeg ville
lige høre jer inden jeg skriver rundt til dem...

Bor i kbh...

Casper

Fra : Peter Hansen

Dato : 30-11-04 13:26

Den ville jeg købe hos Bingo foto. Jeg har undersøgt på Danske
internethandlere, og de har alle engelsk manual. Prisen er 3799,00 med dansk
manual

Hilsen
Peter

Fra : Gert Kingled

Dato : 30-11-04 13:34

HEJSA
PRØV AT GÅ PÅ WWW.NIKON.DK OG SKRIV TIL DEM - DE KAN SIKKERT
HJÆLPE DIG MEN EN MANAUL
GK

Fra : HKJ

Dato : 30-11-04 13:43

"Casper" <casper_awh@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> gennemskue på edbpriser hvem der har dk manual og ikke har... så jeg ville
> lige høre jer inden jeg skriver rundt til dem...

Jeg købte ved Bingo til 3500 i foråret. Hvis du får lyst til flere, så køb
de efterfølgende i Tyskland til omkring 3000.

Du kan også prøve Kamerahuset på Frederikssundvej.
http://www.kamerahuset.dk/

Fra : Claus Smith

Dato : 30-11-04 16:08

Du kan få den til en god pris hos Kamerahuset i København og med dansk
support og manual.

Har selv lige hentet min D70 med 18-70 objektivet derinde igår...fin fin
service, snak evt. med Rene derinde.

Claus Smith

Fra : A:H

Dato : 30-11-04 17:14

> [...]
> gennemskue på edbpriser hvem der har dk manual og ikke har... så jeg ville
> lige høre jer inden jeg skriver rundt til dem...

Hej Casper.
Jeg kar købt min sb 800 ved kamerahuset d.9/8 då
Pris 3495 med dansk manual
Annette
www.bonnet-it.dk/annsholm

Fra : Casper

Dato : 30-11-04 21:45

Takker jer alle for jeres input... det bliver nok kamerahuset jeg kigger
nærmere på :)

-Casper-