Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batteriopbevaring.
Fra : kr

Dato : 26-11-04 13:37

Hej, nu har jeg søgt i en masse forskellige fotobutikker og ikke fundet det
jeg søger. Det drjer sig om noget opbevaring til batterier når man er på
"tur". En plastickasse eller andet til f.eks 2 eller 4 stk. R6 batterier. Er
der mon nogle der har et link eller adr. på en butik i Hovedstadsområdet ?
På forhånd tak.
Kr.

Fra : [HCS] 4000

Dato : 26-11-04 14:01

Det kan købes på www.batterier.dk
3 æsker, som kan indeholde 4 stk., kr. 49,95.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Hans Joergensen

Dato : 26-11-04 14:27

[HCS] 4000 wrote:
> Det kan købes på www.batterier.dk
> 3 æsker, som kan indeholde 4 stk., kr. 49,95.

Forudsat at R6-batterier har samme størrelse om AA ? ;)

Hvad er et R6-batteri ?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-11-04 14:32

Hans Joergensen wrote:

> Hvad er et R6-batteri ?

AA, Mignon, etc.

Jesper G. Poulsen

Fra : kr

Dato : 26-11-04 14:34

Der kan man bare se - hvor let. Tak for det. Jeg bestiller fluks.
kr.

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 26-11-04 14:30

> [...]
Er
> der mon nogle der har et link eller adr. på en butik i Hovedstadsområdet ?

Det kan du gøre ikke så lidt billigere i Biltema, der kan du få dem til både
AA og AAA. AA både til 2 og 4 stk, og AAA kun til 4 stk i hver æske. Så
vidt jeg husker, koster de lige omkring en 10'er pr pakke, med 2 æsker i
hver. Men om i så har en Biltema i dit lokalområde, se det må du selv
undersøge.

M.V.H.....Benny..