Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ordentlig fototaske...
Fra : Magnus

Dato : 25-11-04 18:16

Jeg har et Canon 20D kamera med et "lille" alm. objektiv samt et med meget
kraftigere zoom og det fylder ca. 30-40 cm i længden.

Er der nogen der har nogle gode ideer til en ordentlig fototaske som kan
indeholde det nævnte da jeg bruger det til at fotografere fodboldkampe og så
har jeg brug for en praktisk taske som let kan rumme udstyret så det let at
skifte objektiv i en fart på sidelinien.

Udover ovennævnte har jeg også en lille trebenet stol og et stativ på et ben
hvis der var noget som gjorde det mere praktisk at transportere.

Er der nogle der kender til nogle gode "tasker" - fototasker?

/Magnus

Fra : Ole Larsen

Dato : 25-11-04 18:27

Magnus wrote:
> [...]
> hvis der var noget som gjorde det mere praktisk at transportere.
>

> Er der nogle der kender til nogle gode "tasker" - fototasker?

Hvad med en rygsæk m. indbygget stol ? (jagt-/lystfiskeriforretninger)

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Lidt nye fotografiske billeder på:

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-11-04 18:33

In article <co53u6$lqh$1@news.cybercity.dk>, Magnus wrote:
> [...]
> hvis der var noget som gjorde det mere praktisk at transportere.
>
> Er der nogle der kender til nogle gode "tasker" - fototasker?

Tamrac Expedition 7. Det er en rygsæk. Fik en hjem fra England
for nogle uger siden. Fik den billigt på eBay.

Fra : C. Poulsen

Dato : 26-11-04 00:11

"Magnus" <arnason(fjern)@email.dk> wrote in message news:<co53u6$lqh$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> hvis der var noget som gjorde det mere praktisk at transportere.
>

> Er der nogle der kender til nogle gode "tasker" - fototasker?

Hej Magnus

Jeg har købt en lille taske ved www.fotoplaneten.dk af mærket tamrac,
og den er dælme ok iorden, prøv at spørge der så kan de sikkert hjælpe
dig.

Carsten

Fra : KASO

Dato : 26-11-04 18:55