Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Objektiv til Nikon D 70
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 14:52

Hej i NG.
Jeg har lige købt et Nikon D 70 med 18-70 objektivet (Er en glad mand

Forhandleren nævnte et godt tilbud:
Denne zoom: Zoom-Nikkor 70-300/4-5,6 G AF til 999.-
Er det "brugbart" man plejer jo at sige at pris og kvalitet følges ad.
Håber der er nogen der vil kommentere dette (evt. med link til billeder
taget med dette)
På forhånd tak.
/Carsten

Fra : Claus Smith

Dato : 25-11-04 14:57

Det objektiv kan nu godt levere nogle ganske fine billeder.

Har selv haft et og overvejer at købe et i forbindelse med mit indkøb af en
D70 i morgen.

Claus

Fra : max[dk]

Dato : 25-11-04 15:16

> Det objektiv kan nu godt levere nogle ganske fine billeder.
>
> Har selv haft et og overvejer at købe et i forbindelse med mit indkøb af
en
> D70 i morgen.

Det gjorde jeg også selv, men da jeg fik det i hånden gik det op for mig at
det var ikke noget for mig.

Senere var jeg så ude og kigge på de lidt mere ukorante objektiver(Sigma +
Tamron) og besluttede mig for at købe Sigma 70-300 APO Super Macro II.
Og den er jeg vældigt tilfreds med

/MaX

Fra : GreatDane

Dato : 26-11-04 00:10

Me too. Jeg har bare købt Sigma 70-300 DL Macro II - og den er også
super. Gav kr. 1100 inkl. moms og told på Ebay, og shipped fra New
York, US.

Det er altså meget objektiv for pengene.

/GreatDane

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-11-04 00:53

In article <uepcq0hli3tduos976ntrvrnd0ksgb3etp@4ax.com>, GreatDane wrote:
> Me too. Jeg har bare købt Sigma 70-300 DL Macro II - og den er også
> super. Gav kr. 1100 inkl. moms og told på Ebay, og shipped fra New
> York, US.
>
> Det er altså meget objektiv for pengene.

DL modellen skulle være noget ringere end APO modellen.

Fra : Anders Lund

Dato : 25-11-04 15:36

alsingeren.dk" <spam mig ej [at] privat [dot] dk> skrev i en meddelelse
> Hej i NG.
> Jeg har lige købt et Nikon D 70 med 18-70 objektivet (Er en glad mand
>
> Forhandleren nævnte et godt tilbud:
> Denne zoom: Zoom-Nikkor 70-300/4-5,6 G AF til 999.-

Lad mig gætte. Bingofoto?
Har haft helt den samme oplevelse. Kender over hovet ikke objektivet, men
blev enig med mig selv om, at 999 nok er for lidt for et objektiv...

Mvh
Anders Lund
Der købte et D70 i mandags, men endnu ikke har brugt det, fordi en online
shop har klokket i det, og har syltet min bestilling på et CF kort.

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 16:16

"Anders Lund" <Anders@FjernDetteZaim.dk> skrev i en meddelelse

> Lad mig gætte. Bingofoto?

Nej det er Photoworld i Sønderborg
/Carsten

Fra : NIL

Dato : 25-11-04 16:18

(klip)

> [...]
> Der købte et D70 i mandags, men endnu ikke har brugt det, fordi en online
> shop har klokket i det, og har syltet min bestilling på et CF kort.

Du er en tålmodig mand, Anders!
Jeg ville sandsynligvis ha' købt mig et 'lille' CF-kort i en vis fart...for
i det mindste at
prøve det nyanskaffede kamera!

Mvh.
NIL

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 16:28

"NIL" <nilau4@FJERNyahoo.dk> skrev i en meddelelse > Du er en tålmodig mand,
Anders!
> Jeg ville sandsynligvis ha' købt mig et 'lille' CF-kort i en vis
> [...]

Det er s.. surt at mangle kortet,
næsten som af få en hård pakke - og få at vide at den først må pakkes op om
10 dage ;-(
/Carsten