Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Find præcis brændvidde på objektiv
Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 23-11-04 09:05

Er der nogle, der kan fortælle mig, hvordan jeg finder en præcis
brændvidde på et objektiv? Fx. på canons 18-55mm? Tallene på
objektivet er nemlig ikke præcise nok til at vise, om jeg fx har
zoomet til 40mm.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 23-11-04 09:12

"Esben Kolind Laustrup (slet TPRI1)" <mail@TPRI1ezben.dk> skrev i melding
> [...]
> brændvidde på et objektiv? Fx. på canons 18-55mm? Tallene på
> objektivet er nemlig ikke præcise nok til at vise, om jeg fx har

På digitalt vil den informasjonen stå i EXIF i bildefilen.
Analogt vil du ikke kunne se det.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no