Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Lidt OT måske, men det er da billeder... o~
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-11-04 19:31

http://zattevrienden.realroot.be/depanneren.htm

--

Venligst, Regards, Grüsse,
Thomas Schreiber
-
http://schreiber.se

Fra : Kenneth K

Dato : 19-11-04 21:09

On Fri, 19 Nov 2004 19:30:46 +0100, Thomas Schreiber <its_not@working.com>
wrote:

> http://zattevrienden.realroot.be/depanneren.htm

Øv, jeg trode lige den store lastbil også faldt i... :)

vh.
Kenneth
--
http://photoblog.pinx.dk/ - a picture a day

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-11-04 21:43

"Kenneth K" <fake@it.com> wrote in message
newsshp99zu4xk021p@news2.tele.dk...

> Øv, jeg trode lige den store lastbil også faldt i... :)
>
> vh.
> Kenneth
> --
> http://photoblog.pinx.dk/ - a picture a day

Det kunne have været klimaks!

--

Venligst, Regards, Grüsse,
Thomas Schreiber

Fra : Erik W.

Dato : 20-11-04 16:31

> Det kunne have været klimaks!

Nej for så skulle der jo have kommet en endnu større lastbil og falde i og
så skulle der komme en endnu større lastbil... etc.

Mvh Erik

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 20-11-04 18:37

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> wrote in message

> Nej for så skulle der jo have kommet en endnu større lastbil og falde i og
> så skulle der komme en endnu større lastbil... etc.
>
> Mvh Erik

Jo

--

Venligst, Regards, Grüsse,
Thomas Schreiber

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 21-11-04 10:54

On Sat, 20 Nov 2004 16:31:28 +0100, Erik W. wrote:

> Nej for så skulle der jo have kommet en endnu større lastbil og falde i og
> så skulle der komme en endnu større lastbil... etc.

Og så stor er den havn altså heller ikke

--
Stig - remove 'nospam.' to send me mail
Synchronize your bookmarks: http://syncit.goth.dk/

Fra : Morten Wartou

Dato : 19-11-04 22:15

Kenneth K wrote:

> Øv, jeg trode lige den store lastbil også faldt i... :)

Det sad jeg også og ventede på - men næ-nej. Øv. Men ellers en yderst morsom
billedserie.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-04 10:53

"Thomas Schreiber" <its_not@working.com> wrote in news:419e3bd4$0$33732
$14726298@news.sunsite.dk:

> http://zattevrienden.realroot.be/depanneren.htm

LOL! Det kan man vist kalde at være det rigtige sted på det rigtige
tidspunkt!