Svigermødre!
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 02-12-04 22:38

Låner svigermor den gamle Kasket. I god tro vil hun være venlig at hælde
lidt olie på spanden, hvad gør hun så!

Glemmer at sætte dækslet på og kører derpå 30 km!

Gæt hvem der har sort arbejde i weekenden og det er ikke mig!

Fra : Thomas

Dato : 02-12-04 22:49

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Glemmer at sætte dækslet på og kører derpå 30 km!
>
> Gæt hvem der har sort arbejde i weekenden og det er ikke mig!

Du troede lige du kunne låne din svigermor en bil uden olie , så hun kunne
brænde den sammen , og give dig penge til en ny? men den gik så ikke kan
jeg regne ud. Nogle hunkøn kan godt tjekke olie på en bil (hun har sikker
luret dig, fortæl os hvorfor

Mvh

Thomas

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-12-04 22:57

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev :

>Glemmer at sætte dækslet på og kører derpå 30 km!

*det* er hun nu ikke den eneste der kan glemme ;)

Hold fest et svineri der bliver...
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Basil

Dato : 03-12-04 14:46

jan@fedtegreven.dk wrote:

> *det* er hun nu ikke den eneste der kan glemme ;)
>
> Hold fest et svineri der bliver...

Jeg har kørt en 1600 Capri fra Nykøbing Sj. til Herlev uden proppen på, og
kværnen holdt til det.
Der var sort under hjælmen, men den var dejlig rustbeskyttet.
Kai

Fra : Uffe Ravn

Dato : 05-12-04 04:25

<jan@fedtegreven.dk> skrev

> *det* er hun nu ikke den eneste der kan glemme ;)
>
> Hold fest et svineri der bliver...

Jeps, men den opmærksomme kører opdager det nu hurtigt på lugten, og finder
oliedækslet klemt inden imellem luftfilteret og lyddæmplingsmaterialet i
motorhjelmen

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Unlimited

Dato : 04-12-04 16:24

Det sviner også når man kører i en escort rs turbo med +1.5bar tryk.. Og der
så ryger et par stempelringe og et stempel, så trykket suser i bundkaret ;)
Behøver jeg at sige der kom en bule i hjælmen, hvor olieproppen sad ;)

/F