Ang. køb af brugt bil (ford Fiesta)
Fra : Brian Fogh

Dato : 01-12-04 22:49

Hej gruppe

Er der nogen der kan fortælle mig om hvad fejl de lider af og hvad man skal
være obs på. Skal ud og se på en Ford Fiesta 1.1 cl 1990. KM 148000. service
ok.

Hilsen
Brian

Fra : Cosworth POWER

Dato : 01-12-04 22:53

> Er der nogen der kan fortælle mig om hvad fejl de lider af og hvad
> man skal være obs på. Skal ud og se på en Ford Fiesta 1.1 cl 1990. KM
> 148000. service ok.

Rust, gæld i bilen, km stand (svjv. kun 5 cifre), synsdato.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Brian Fogh

Dato : 01-12-04 22:55

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Rust, gæld i bilen, km stand (svjv. kun 5 cifre), synsdato.
>
> --
> Thomas Krath
> http://bilimport.tkrath.dk - importguide
den er nysynet. hvor ruster de som regel?

Brian

Fra : Cosworth POWER

Dato : 01-12-04 22:59

>den er nysynet. hvor ruster de som regel?

Det er altid en rigtig god ting at den er nysynet - så bør der i princippet
ikke være noget for dig, udover km samt gæld, du behøver være bange for.

De ruster i princippet overalt - bund og kosmetisk rust i samlinger og
hjørner.

Hvad er prisen for den?

Fra : Brian Fogh

Dato : 01-12-04 23:23

> [...]
> bange for.
>
> De ruster i princippet overalt - bund og kosmetisk rust i samlinger og

16000.- m plader

Brian

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-12-04 17:56

"Brian Fogh" <brian@sprit.dk> skrev i en meddelelse

> 16000.- m plader

Hos privat eller forhandler ?
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-04 23:13

> Hej gruppe
>
> Er der nogen der kan fortælle mig om hvad fejl de lider af og hvad man
> skal være obs på. Skal ud og se på en Ford Fiesta 1.1 cl 1990. KM 148000.
> service ok.

Min mor har en som jeg jævnligt servicerer. Det er dog en 1.25 fra 97'

Synes at det er en knaldhamrende god konstruktion, den mangler bare liiiige
hel-galvaniseringen. Ikke at den overhovedet er rustet men det ville nok
forlænge levetiden med nogle år. Kan dog kompenseres ved at give
rustbeskyttelse med jævne mellemrum.

Har faktisk ikke selv fundet nogle svagheder ind til nu, men den er
selvfølgelig også lidt yngre

--
Tom