En "garage" fuld af amerikanerbiler...
Fra : Mogens

Dato : 30-11-04 18:52

Hvilken "garage" at have sig derhjemme:
www.california-import.com

--
/Mogens

Fra : Mogens

Dato : 01-12-04 20:40

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:coic0m$19ri$1@news.cybercity.dk...

> Hvilken "garage" at have sig derhjemme:
> www.california-import.com

OK - jeg tog fejl af jeres interesse :)

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-04 20:52

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:col6n3$11p4$1@news.cybercity.dk...
> "Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:coic0m$19ri$1@news.cybercity.dk...
>
>> Hvilken "garage" at have sig derhjemme:
>> www.california-import.com
>
> OK - jeg tog fejl af jeres interesse :)

Selv den bedste kan jo lave fejl

Det er jo kun gamle baljer fra en svunden tid.

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 01-12-04 20:55

> Selv den bedste kan jo lave fejl
> Det er jo kun gamle baljer fra en svunden tid.

Gamle baljer!!
Det er guld, du :)

Du har nok aldrig prøvet at køre en Corvette Stingray
thi så ville du have en anden opfattelse, IMO...

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-04 21:23

> Gamle baljer!!
> Det er guld, du :)
>
> Du har nok aldrig prøvet at køre en Corvette Stingray
> thi så ville du have en anden opfattelse, IMO...

Næh jeg har faktisk aldrig siddet i en veteranbil. Eneste us bil jeg har
siddet i var en Astro Van og så et par retro-biler

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 01-12-04 21:41

> Næh jeg har faktisk aldrig siddet i en veteranbil. Eneste us bil jeg har
> siddet i var en Astro Van og så et par retro-biler

Jamen dog - så ka' du jo slet ikke udtale dig :)

En gammel V8'er er for sej - den rykker for vildt,
og så lyder den helt forfærdentligt godt. Du taber
dit hjerte, hvis du prøver een...

I tidernes morgen købte mine gode ven sig en '75-er
Corvette - er du vimmer mand, den rykkede. At den
tilmed tiltrak "fluer", var en sidegevinst...

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-04 23:05

> Jamen dog - så ka' du jo slet ikke udtale dig :)
>
> En gammel V8'er er for sej - den rykker for vildt,
> og så lyder den helt forfærdentligt godt. Du taber
> dit hjerte, hvis du prøver een...

Har hørt dem så ofte når de cruiser gennem byen
Er nok mest til turboer, hvor det lille turbohvin kan give mig gåsehud.

> I tidernes morgen købte mine gode ven sig en '75-er
> Corvette - er du vimmer mand, den rykkede. At den
> tilmed tiltrak "fluer", var en sidegevinst...

Jeg kan forstille mig at trækkraften er voldsomt med de motorstørrelser der
var/er. Designet er også kanon på nogle af de rigtig store "kendinge".

--
Tom

Fra : Morten Nielsen

Dato : 07-12-04 11:43

> Du har nok aldrig prøvet at køre en Corvette Stingray
> thi så ville du have en anden opfattelse, IMO...

Og hvis man er til Corvetter :) Er der lidt mere guf her :

http://www.proteam-corvette.com/
http://www.cnv-corvettes.com/

Men det bliver nok ved drengedrømmen der aldrig går i opfydelse :)

/Morten N