Toyota Sportsvan og el-bagruder
Fra : Don

Dato : 29-11-04 22:01

Svigersønnen har en Toyota Sportsvan på gule plader som har el-bagruder. Det
ser ud til, at de ikke er tilsluttet. (Sikkert et Told&Skat spørgsmål).
Er der nogen der ved hvor/hvordan man tilslutter dem igen?

På forhånd tak

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 29-11-04 22:18

En helt masse bits fra Don til dk.fritid.bil gav følgende:

> Svigersønnen har en Toyota Sportsvan på gule plader som har el-bagruder. Det
> ser ud til, at de ikke er tilsluttet. (Sikkert et Told&Skat spørgsmål).

Desværre kan jeg ikke lige svare på dit spørgsmål, men ja det er faktisk et
Told & Skat-spørgsmål.
Din søn skal i øvrigt være opmærksom på at nogle synsfolk faktisk kontrollerer
om de kan åbnes, ligesom jeg også har fået en anmærkning om af at håndtaget
indenfor i bagdørene i min varebil har funktion (hvilket vil sige det kan
åbne døren). Det kan heldigvis klares med barnelåsen i mit tilfælde.
Hvor let det er med elruderne ved jeg ikke :)

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Does he love you deep enough - ouuuhh - to take you there?"
-- Live: Deep Enough

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-04 22:41

> [...]
> spørgsmål).
> Er der nogen der ved hvor/hvordan man tilslutter dem igen?

Jeg mener at have hørt, at det bare et et spørgsmål om at kortslutte to at
de ledninger, der sidder under dækslet, hvor kontakten burde sidde.

Pas nu på Told og Skat ikke går amok :-/

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : LL

Dato : 30-11-04 16:02

> Jeg mener at have hørt, at det bare et et spørgsmål om at kortslutte to at
> de ledninger, der sidder under dækslet, hvor kontakten burde sidde.

Forhåbentlig ikke kortslutte?

Fra : Jørgen L.

Dato : 29-11-04 23:34

> [...]
> spørgsmål).
> Er der nogen der ved hvor/hvordan man tilslutter dem igen?

Der sider 5 ledninger under hvor kontakten skulle side, der er sikkert
stadig stik på.

2 stk. af ledningerne går til motoren og 2 går op til betjeningspanelét i
føredøren, den sidste skal ikke bruges.
Jeg målte hvilke ledninger der kom strøm på når kontakten blev aktiveret, og
ohmede motoren
så fobandt jeg dem, og hvis ruden kører den forkerte ved så byt om på 2 af
motor ledningerne.

alt. kan i skaffe en gammel rudehejs kontakt og montere denne i stikket og
så virker den også.

hilsen Jørgen

Fra : Don

Dato : 30-11-04 17:08

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> motor ledningerne.
>
> alt. kan i skaffe en gammel rudehejs kontakt og montere denne i stikket og

Tak for svaret, så er der lidt at lave i weekenden.

Mvh Don