Blåt EU klistermærker
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 29-11-04 11:09

Hej

Jeg skal forsøge at skaffe det blå EU mærke (samme størrelse og fysiske
udformning) som det alm. DK mærke.
Alle jeg ringer til sige de har det. Når jeg så kommer frem, er det et blåt
DK skilt med gule stjerner. Men der skal stå EU og IKKE DK. Er der nogen der
ved hvor det fås?

--
Henrik

Fra : Per O.

Dato : 29-11-04 17:03

Henrik Nielsen wrote:
> [...]
> Alle jeg ringer til sige de har det. Når jeg så kommer frem, er det
> et blåt DK skilt med gule stjerner. Men der skal stå EU og IKKE DK.

Ikke her, men jeg bliver nysgerrig. Hvad vil du med mærket ? Synes du det
ser smart ud, eller er du bare glødende EU tilhænger ? Du kan jo ikke
erstatte det ovale hvide DK skilt med 'EU* mærkaten.

Per O.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 30-11-04 10:06

"Hvad vil du med mærket ?"

Det er til nogle amerikanske venner, som gerne vil have det på deres biler
"over there", for at vise de har været i EU og vise deres "sympati" med
EU..... Spørg mig ikke hvorfor :-/
Jeg skal bruge en 5-10 stykker.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Janne L

Dato : 30-11-04 11:35

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "over there", for at vise de har været i EU og vise deres "sympati" med

Kan dine amerikanske venner så ikke bare bruge disse?:

http://www.stickergiant.com/Merchant2/merchant.mvc?

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 30-11-04 11:52

"Kan dine amerikanske venner så ikke bare bruge disse?"

Jeg vil da prøve at vise dem EU-flaget, måske det kan gå....

Tak for skal du have.

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 10:19

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
Men der skal stå EU og IKKE DK. Er der nogen der
> ved hvor det fås?

Har EU ikk etellerandet oplys.kontor i Kbh.?.