Dug-hinde på indesiden af ruden
Fra : Henrik

Dato : 27-11-04 16:55

Når min nye bil dugger til er som om der er en hinde af et eller andet
på indersiden af ruderne, da man kan se et tyderligt mønster i duggen.

Jeg har prøvet rensebinzin,terbentin og ruderens, men jeg kan knap nok
trække nye mønstre i hiden.

Hjælp

Fra : Elbarto

Dato : 27-11-04 18:12

"Henrik" <dummy@dummy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på indersiden af ruderne, da man kan se et tyderligt mønster i duggen.
>
> Jeg har prøvet rensebinzin,terbentin og ruderens, men jeg kan knap nok

gætter på det er en ryger bil

prøv sprit og en masse knofedt

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Henrik

Dato : 27-11-04 18:41

On Sat, 27 Nov 2004 18:11:51 +0100, "Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote:

>"Henrik" <dummy@dummy.dk> skrev i en meddelelse

>gætter på det er en ryger bil
>
>prøv sprit og en masse knofedt
>
>Elbarto
>OZ3BTO

Den er solgt som IKKE ryger bil, og der sad en del ikke ryger
klistermærker i bilen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-11-04 19:42

> Den er solgt som IKKE ryger bil, og der sad en del ikke ryger
> klistermærker i bilen

Jep - en rygerbil...

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : TGD

Dato : 27-11-04 18:17

Først combi plus også poler mix fra www.knudedan.dk det er at anbefale.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-11-04 22:05

Henrik wrote:

> Jeg har prøvet rensebinzin,terbentin og ruderens, men jeg kan knap nok
> trække nye mønstre i hiden.

Vask ruderne i varmt vand med en sjat salmiakspiritus og et par dråber
opvaskemiddel.

mvh
Henning

Fra : Henrik B.

Dato : 29-11-04 10:31

> [...]
> på indersiden af ruderne, da man kan se et tyderligt mønster i duggen.
>
> Jeg har prøvet rensebinzin,terbentin og ruderens, men jeg kan knap nok

Hvis din bil har aircon, kan det være et utæt system, som lukker kølemidlet
ind i kabinen (ikke sundt!).

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Henrik

Dato : 29-11-04 19:32

On Mon, 29 Nov 2004 10:31:19 +0100, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"Henrik" <dummy@dummy.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis din bil har aircon, kan det være et utæt system, som lukker kølemidlet
>ind i kabinen (ikke sundt!).

Det har den. Hvordan tester man om det er problemet?

Fra : Henrik B.

Dato : 30-11-04 01:25

> Det har den. Hvordan tester man om det er problemet?

Man skal forbi et værksted, hvor de servicerer aircon-anlæg, og få dem til
at tilsætte spormiddel. Man vil herefter kunne se evt. utætheder v.h.a.
ultraviolet lys.

--
M.v.h.