TARO!
Fra : Aragorn25

Dato : 26-11-04 20:55

YUPI-KA-YEAH!

Godaften folkens!

Jeg er VERDENS lyk-ligeste dreng i aften. Jeg har ENDELIG fået købt mig en
Toyota Hilix, eller rettere sagt VW TARO 4X4 2.4D fra 96. 140,000km

Den er bare SÅ lækker, men her er et par spørgsmål...

1. Nå den får ga kan jeg høre en piven, det lyder som om der er turbo i
bilen, kan det være remne? eller generatiorn? eller er der andre bud? nogen
der kender til det? eller skal lyden bare være der?

2. Højre forhjul sidder på FREE, men venste er på LOCK, jeg har prøvet at
dreje den med fingerkraft, men det hjalp ikke noget.
Så prøvede jeg at strøjte WD40 på og rode lidt med en bidtang (uden vold)
den har givet sig lidt med den gidder ikke over på FREE...

SKAL jeg prøve at bruge vold?

Hvad betyder det? kan jeg ødelægge noget ved at køre såden? ? ? ?

Der er 6bolte ved navet, hvis jeg skruer dem af, hvad kommer jeg så ind til?
jeg tør bare ikke at skille det ad før jeg er helt sikker på hvad jeg gør!

Jeg håber der er en eller to 4WD gutter derude, der kan hjælpe

Mvh
Dennis