Skifte pærer i midter konsol Opel Astra 1,~
Fra : M. Jørgensen

Dato : 26-11-04 18:57

Hej
Jeg har behov for at skifte pærer i belysningen til varme/blæser kontakter.
Det er ikke umiddelbart til at se hvordan man får åbnet konsolen så man kan
komme ind bag ved. er der nogen som har et tip til dette.

M.v.h
Mogens

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 26-11-04 19:22

"M. Jørgensen" <ingen.spam@nospam.nu> skrev i en meddelelse news:co7qns$4v3$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> åbnet konsolen så man kan komme ind bag ved. er der nogen som har et tip til dette.

Hvis jeg husker rigtigt, så kan den højre og venstre knap hives af med
et hårdt ryk, mens den midterste sidder fast med en "split" - man kan
løsne den med en lille skruetrækker i hullet der vender lodret ned når
blæseren står på 3.
Bagved knapperne sidder skruerne der holder panelet.

Om der sidder flere end dem kan jeg ikke lige huske - radioen og
displayet ovenover skal muligvis også løsnes/pilles ud.

Måske vil det være en god ide at smutte en tur på biblioteket og låne en
haynes manual - der er i hvert fald beskrevet præcis hvordan man gør.

/Jakob

Fra : M. Jørgensen

Dato : 27-11-04 07:51

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske vil det være en god ide at smutte en tur på biblioteket og låne en
> haynes manual - der er i hvert fald beskrevet præcis hvordan man gør.

Tak for hjælp
Jeg tror jeg følger den med bibeloteket.
M.v.h
Mogens