Erfaring med Suzuki Ignis 4WD
Fra : Henrik

Dato : 26-11-04 18:32

Hej alle

Har i nogle erfaring med Suzuki Ignis 1,3 / 1,5 4WD
Jeg tænker på pris på reservedele, holdbarhed, osv.
Kan den klare dårlige skovveje da jeg har hus i Sverige og vil gerne kunne
komme der om vinteren.

MVH

Henrik

Fra : Christensen

Dato : 27-11-04 11:48

Hej Henrik

Med fare for at hidse nogle op herinde, vil jeg lige fortælle at jeg havde
en sådan 4WD Ignis som lejebil i Norge to gange (ca. en uge hver gang - to
forskellige biler), og det er _uden_ tvivl det ringeste køretøj jeg
_nogensinde_ har kørt i. Den rasler og knager og kniker og kan slet, slet
ikke trække sig over de norske fjelde..

Nå....det var lidt galde. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om
reservedele, holdbarhed osv, men kun om mit generelle indtryk at køre tøjet
som sådan.

Forøvrigt - for at de ikke skal være løgn fik jeg dæleme en i Ungarn også -
men den var ikke med 4WD, men den var ligeså røv-elendig. Ungarerne grinede
deres røve i laser, og de ville ikke røre den med en ildtang