Typegodkendelse
Fra : G. Petersen

Dato : 25-11-04 15:31

Hejsa!!

Jeg så engang en hjemmeside hvor man kunne se typegodkendelsen på sin bil
ved at indtaste sin nummerplade, men nu kan jeg ikke finde den er der en der
kan hjælpe vil jeg blive meget glad.

mvh.

Gert

Fra : Juul

Dato : 25-11-04 15:57

"G. Petersen" <SPAMdokpet@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> ved at indtaste sin nummerplade, men nu kan jeg ikke finde den er der en

Typegodkendelse eller sidste lovpligtige bilsyn?
--
Juul

Fra : G. Petersen

Dato : 25-11-04 16:07

Typegodkendelse

Fra : Niels Bengaard

Dato : 25-11-04 16:07

> [...]
> ved at indtaste sin nummerplade, men nu kan jeg ikke finde den er der en
> der kan hjælpe vil jeg blive meget glad.

http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide.asp

Nederst er der et felt hvor man skriver registreringsnummer.
Niels

Fra : Juul

Dato : 25-11-04 16:14

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote in message

> http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide.asp
>
> Nederst er der et felt hvor man skriver registreringsnummer.
> Niels

Ja og hvad sker der så: dæk
--
Juul

Fra : Niels Bengaard

Dato : 25-11-04 19:45

> bil

> Ja og hvad sker der så: dæk

Først dæk, men trykker du på lidt andre knapper, eks. typegodkendelse, får
du naturligvis den at se.

Niels

Fra : Juul

Dato : 25-11-04 20:11

> Først dæk, men trykker du på lidt andre knapper, eks. typegodkendelse, får
> du naturligvis den at se.
>
> Niels

Jo, jeg havde brugt et regestreringsnr. der ikke var i basen, måske for
gammelt.
Men nu er den ok med et andet nummer

Biltorvet har desværre ikke kunnet afgøre, hvilke dæk, der passer til bilen
med registreringsnummer XXxxxxx
Det kan skyldes, at bilen ikke er indregisreret som enten person- eller
varebil, eller at bilen blot ikke kan findes i Biltorvets datamateriale
--
Juul

Fra : Elbarto

Dato : 25-11-04 21:02

> [...]
> Det kan skyldes, at bilen ikke er indregisreret som enten person- eller
> varebil, eller at bilen blot ikke kan findes i Biltorvets datamateriale

samme besked får jeg

Elbarto

Fra : G. Petersen

Dato : 25-11-04 16:10

Fantastisk tak for det...

/Gert

Fra : Claus Andersen

Dato : 25-11-04 16:19

Det skulle nok være denne:

http://www.daf.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=445&subtabid=-1

Hilsen

Claus

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 26-11-04 00:27

G. Petersen wrote:
> [...]
> bil ved at indtaste sin nummerplade, men nu kan jeg ikke finde den er
> der en der kan hjælpe vil jeg blive meget glad.

Der findes PT ingen komplet elektronisk database med typegodkendelser.

Den bedste er findes nok på Dansk Automobilhandler Forenings hjemmeside
www.daf.dk på den side skal du dog kende bilens typegodkendelsesnummer
(finder du på registreringsatestens højre side ca. midt på), men - som sagt
der er ikke tale om en komplet database, næsten ingen varevogne og ligeledes
ikke komplet i personvogne.

Hvis du vil oplyse stl.nr. kan jeg muligvis hjælpe.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg