Opløsning i CS?
Fra : Anders Rasmussen

Dato : 18-05-01 11:58

Kan det ikke lade sig gøre at køre CounterStrike i en opløsning højere end
1280*960??

Og hvordan kan man sætte refresh-raten højere op end 60 hz, som den kører
som standard??

Fra : Peter Rinder

Dato : 18-05-01 14:50

Prøv i news-gruppen dk.games.counter-strike (tror jeg nok den hedder)

/Peter

Fra : Devast8or

Dato : 19-05-01 14:07

De ved også en hel del omkring det i alt.games.half-life.counterstrike :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 18-05-01 15:18

Du kører win2k? Der er en bug i win2k der gør at opengl spil kun vil
køre 60hz. Alt efter hvilket graffikort du har findes der forskellige
løsninger. Hvilket kort bruger du?

Mvh. Henrik

On Fri, 18 May 2001 12:57:35 +0200, "Anders Rasmussen"